Cupjekleiner Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 Ik heb wel een topic gevonden over leeftijden bij een BV, maar nog niet bij een BVK? (of ik moet er overheen gelezen hebben?)Ik ben dus nieuwsgierig hoe oud/jong jullie waren toen je een BVK liet doen? Zelf heb ik het idee dat ik toch best wel "oud" ben? Ik word over 3 maanden 49. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 23 jaar ...word over 2 dagen geopereerd... Ik denk niet dat leeftijd iets uit hoeft te maken bij een BVK..het gaat erom om je beter te voelen en van je klachten af te zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupjekleiner Posted September 19, 2011 Author Share Posted September 19, 2011 23 jaar ...word over 2 dagen geopereerd... Ik denk niet dat leeftijd iets uit hoeft te maken bij een BVK..het gaat erom om je beter te voelen en van je klachten af te zijn... Dat snap ik ;-) maar het is meer uit nieuwsgierigheid...ik heb meer het idee dat de meesten toch jonger zijn dan ik als ze een BVK laten doen. Ik voel me nl. zo'n ouwe taart hierzo hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lianne Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Ik was 22, de volgende maand na mn bvk werd ik 23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Lol neuj hoor genoeg vrouwen van wat oudere leeftijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricia1984 Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Ik was 25 toen mijn operatie heeft plaats gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inkie Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 ik ben 52, maar sta nog aan het begin van alles, moet zelfs nog naar de pc Link to comment Share on other sites More sharing options...
masc87 Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Ik zelf heb een bv laten doen maar mijn schoonzus was 19 toen ze haar borstverkleining kreeg.Ze is klein en had toen al een F cup waar ze erg veel last van had en heeft het naar een B laten verkleinen.Die grootte omdat ze totaal niet van borsten houdt!Helaas is ze nu 26 en zit weer op een E...Dus misschien is iets later wel wat beter!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridydj Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Ik zelf heb een bv laten doen maar mijn schoonzus was 19 toen ze haar borstverkleining kreeg.Ze is klein en had toen al een F cup waar ze erg veel last van had en heeft het naar een B laten verkleinen.Die grootte omdat ze totaal niet van borsten houdt!Helaas is ze nu 26 en zit weer op een E...Dus misschien is iets later wel wat beter!Groetjeszomaar gegroeid of door zwangerschappen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
masc87 Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Zomaar gegroeid ze heeft nog geen kinderen.Ze was op haar 19de gewoon nog niet klaar met groeien blijkbaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupjekleiner Posted October 7, 2011 Author Share Posted October 7, 2011 Dat had ik ook!Toen ik iets van 19 was had ik nog maar een cup D, soms DD. Ze bleven groeien en niet door zwangerscappen. Rond mijn 25ste had ik een grote cup F met een gewicht van 57 kilo en lengte 169 cm.Toen ik boven de 30 kwam en iets zwaarder werd, iets van rond de 65 kilo, had ik een cup G! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvia Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 ik was 21 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.