Jump to content

Leeftijd BVK?

Recommended Posts

23 jaar ;) ...word over 2 dagen geopereerd...

Ik denk niet dat leeftijd iets uit hoeft te maken bij een BVK..het gaat erom om je beter te voelen en van je klachten af te zijn... :7:

23 jaar ;) ...word over 2 dagen geopereerd...

Ik denk niet dat leeftijd iets uit hoeft te maken bij een BVK..het gaat erom om je beter te voelen en van je klachten af te zijn... :7:

Dat snap ik ;-) maar het is meer uit nieuwsgierigheid...ik heb meer het idee dat de meesten toch jonger zijn dan ik als ze een BVK laten doen. Ik voel me nl. zo'n ouwe taart hierzo hahaha

• 3 weeks later...

Ik zelf heb een bv laten doen maar mijn schoonzus was 19 toen ze haar borstverkleining kreeg.

Ze is klein en had toen al een F cup waar ze erg veel last van had en heeft het naar een B laten verkleinen.

Die grootte omdat ze totaal niet van borsten houdt!

Helaas is ze nu 26 en zit weer op een E...

Dus misschien is iets later wel wat beter!

Groetjes

Ik zelf heb een bv laten doen maar mijn schoonzus was 19 toen ze haar borstverkleining kreeg.

Ze is klein en had toen al een F cup waar ze erg veel last van had en heeft het naar een B laten verkleinen.

Die grootte omdat ze totaal niet van borsten houdt!

Helaas is ze nu 26 en zit weer op een E...

Dus misschien is iets later wel wat beter!

Groetjes

zomaar gegroeid of door zwangerschappen??

Dat had ik ook!

Toen ik iets van 19 was had ik nog maar een cup D, soms DD. Ze bleven groeien en niet door zwangerscappen. Rond mijn 25ste had ik een grote cup F met een gewicht van 57 kilo en lengte 169 cm.

Toen ik boven de 30 kwam en iets zwaarder werd, iets van rond de 65 kilo, had ik een cup G!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.