Ga naar inhoud

Karin :) : 13 juli 2009 : Dr. Hermens : ATS Kliniek : Vlijmen


Gast karin :)

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Thnx Johanna! :blush: Ze zijn inderdaad heel wat veranderd. Mijn rechterborst is nu mooi rond van vorm (was op t begin een beetje vierkantig). Er is alleen nog steeds een best wel groot verschil in afstand tussen plooi en tepel tussen beide borsten. Maar mag zo op controle dus dan hoor ik hoe de dr. dat ziet. Maar ben er zeker trots op! :D Kan niet wachten om met ze te kunnen pronken in een mooie bikini of shirtje.

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gisteren langs de dr. geweest en het zag er allemaal goed uit! :D Alleen is er nog steeds verschil tussen links en rechts (is wel minder geworden) en dat moet ik de tijd geven en anders kan het operatief worden gecorrigeerd (moet er nu niet aan denken!!), maar zo storend vind ik het nu ook weer niet dus weet niet of ik dat zou willen. De band hoef ik niet meer om en ik mag af en toe een 'gewone' beugelbh gaan dragen. :43: Heb alleen vergeten te vragen of deze voorgevormd mag zijn of niet, weet iemand dit? Dan zie je het namelijk niet als je stijve tepels hebt, haha want daar heb ik nu best veel last van omdat ze zo gevoelig zijn! Mijn littekens genezen mooi, maar om het herstel extra te stimuleren mag ik nu die gelstrips (weet niet meer precies hoe ze heten) gaan gebruiken. Over 8 weekjes mag ik weer terug en hoop ik dat het allemaal nog net zo mooi is! ;)

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.