Ga naar inhoud

Karin :) : 13 juli 2009 : Dr. Hermens : ATS Kliniek : Vlijmen


Gast karin :)

Aanbevolen berichten

Gast karin :)

Ik heb net met de kliniek gebeld over mijn vochtverlies i.v.m. het verwijderen van de drains en ik zit net op het randje (precies 30 cc aan beide kanten verloren in 1 dag) dus ze mogen er gelukkig uit vandaag! :43: Hopen dat de zeurende pijn die er vanaf komt stukken minder zal worden. De pijnstillers die ik heb gekregen (diclofenax zetpillen) helpen op zich wel goed tegen de pijn alleen raakt mijn maag er erg overstuur van. Gelukkig schrijft de kliniek maagbeschermers voor waarmee dat probleem opgelost kan worden. Al met al mag ik niet klagen. :rolleyes:

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast karin :)

Doet zeker veel verdriet..maar het feit dat we alles hebben gedaan wat we konden doen maakt het nog een beetje draaglijk. M'n nieuwe aanwinst gaat ondertussen gewoon door met herstellen. Vandaag zijn de drains eruit gehaald, jeetje...wat is dat pijnlijk zeg! Maar het voelt nu allemaal een stuk beter aan. Ik heb in ieder geval weer wat bewegingsvrijheid terug! Heb sportbh maat 80 B aangemeten gekregen. Ruime B/bescheiden C is precies wat ik wilde dus super! Alleen moeten ze nog een beetje in vorm komen, mijn tepels zijn namelijk erg opgezwollen door de tape en daardoor lijken m'n borsten erg puntig. Maar de verpleegster zei vandaag tijdens de controle dat dat allemaal nog bij moet trekken en dat het een kwestie van geduld hebben is. Hihi, ben nooit echt ongeduldig geweest maar nu toch wel! :P En Johanna, gaat jouw herstel naar wens?

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, je hebt er alles aan gedaan wat je kon, als je katje dan nog overlijdt heb je er alles aan gedaan. Ik heb toen zelf ook een poesje van 11 maandjes oud verloren net na een operatie, dat leek goed te gaan maar is in diezelfde nacht nog overleden, dus ik begrijp hoe je je voelt. :116:

Fijn dat het precies zo is geworden als dat je zelf wil. Mooie maat toch? :D

Wat ik me afvroeg, waarom krijgt de 1 wel drains en de ander niet? Ik heb ze namelijk niet en ben blij dat ik het niet hoefde nu ik las hoeveel pijn het bij jou heeft gedaan. Brrrr

Naaien ze het daarna nog dicht nadat de drains eruit zijn gegaan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karin:)

Goed om te horen, dat het herstel goed verloopt :D Wel vervelend, dat het verwijderen van je drains zo pijn heeft gedaan! Te meer als je weet, dat dat dus helemaal NIET nodig is ! Ik heb het al vaker gelezen en was daar ook echt bang voor. Maar ik had hier op het forum ook gelezen, dat als ze de vacuum eerst eraf halen, je er helemaal niks van voelt! En dat klopt! Ik moest even diep ademhalen en bij het uitblazen voelde ik ht slangetje langzaam weg glijden.

@ excella:

De gaatje van de drains zijn zo klein, dat hoeft niet gehecht te worden. Klein pleistertje is genoeg en die kan er al heel snel af. Bij mij kan ik ze niet eens meer terugvinden ( Ik ben bijna 6 weken PO nu )

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Meen je dat nou Trici?! Volgens mij is het vacuum er inderdaad niet eerst afgehaald, ik hoorde ook echt zo'n akelig slurpend geluid bij het uithalen :o . Er leek maar geen eind aan te komen, er kwam iets van 30 cm drain uit! Het was vooral de rechtse drain die veel pijn veroorzaakte, deze zat ook erg vast. Links was er niets bij. Maar ja, ze zijn er nu gelukkig uit en ik voel me weer een stuk beter! :D Maar het is niet voor niets geweest dat ik ze had, want er kwam genoeg viezigheid uit en als dat allemaal had moeten blijven zitten...De gaatjes van de drains zijn inderdaad erg miniscuul, pleistertje erop en klaar. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar jouw foto's Trici. :rolleyes: Gaat verder alles naar wens bij jou?

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Yoehoe...zometeen mag ik lekker weer m'n 1e douche nemen na de bv! Dat zal een hele opluchting zijn! ^_^ Ook mag ik gaan beginnen met smeren, omdat mijn wondjes dicht zijn. Ik moet zeggen dat ik dat nog wel een beetje eng allemaal vind. Ben bang dat ik daardoor irritaties ga krijgen ofzo...ik ga in ieder geval op aanraden van de arts Calendulan gel smeren om alles een beetje soepel te houden en over een paar weken iets van littekencreme (Biodermal moet erg goed zijn). Verder vraag ik me af of ik moet koelen tegen de zwelling...hoe doen jullie dat?

Liefs een o zo gelukkige Karin :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: heerlijk dat douchen!

Hopelijk ben je niet onwel geworden, want dat kan soms wel even gebeuren! Door de hoge luchtvochtigheid denk ik.

Calendula is héél goed voor littekens :D wél de zalf nemen, die werkt beter dan de creme ;)

Zelf heb ik siliconenmatjes van Cicacare, die maken de littekens nog mooier ( bij mij zijn ze al zo goed als wit), maar wel even een receptje vragen bij je huisarts of aan je pc... dan worden ze vergoed ( afhankelijk van je zorgverzekeraar, maar volgens mij doet elke verzekeraar hier aan mee ;))

De biodermal littekencreme heb ik ook en doet het ook goed hoor :D Zolang je maar smeert haha! Verder heb je nog bio-oil, vit E creme (bodyshop), PCLE creme van biodermal... keuze zat :D

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Inderdaad veel keus. Ik had eerst ook de Calendulan zalf, maar in de apotheek zeiden ze dat gel voor net na de operatie beter is en later de zalf (i.v.m. structuur van 't goedje ofzo???) Heb 't gisteren na het douchen al beetje opgesmeerd. Vond het eigenlijk best wel eng, bang dat ik iets beschadig. Ook het douchen ging nog een beetje krampachtig. :P Maar was wel blij dat ik m'n sportbh weer even uit kon doen, want pffffff...wat zit die strak! Normaal heb ik 75 van omtrek en nu heb ik van de kliniek al een 80 gekregen, omdat 75 daar strak zat en 80 leek goed te zitten. Maar 't lijkt wel of niet alleen m'n borsten opgezwollen zijn, maar ook de rest van mijn lichaam! :huh: Voel me nu ook echt zo rond als 'n tonnetje! Haha, heel apart...

Het puntige is nu ietsie minder geworden, maar zal denk ik wel een beetje blijven. Als ik terug kijk naar foto's van voor de bv had ik het ook. Mijn tepelhoven lijken wat opgezwollen en zitten als het ware op mijn borsten geplakt. Ik ben nog geen meiden op het forum tegen gekomen die dit ook hebben. Vind dit wel een beetje jammer...maar misschien dat ik gewoon nog een beetje geduld moet hebben, ben ten slotte pas 1 klein weekje po! :)

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin!

Haha dat krampachtige onder de douche herken ik helemaal! Ik stond de eerste dagen ook net als een oud vrouwtje zo krom:P!

Maar je voelt je erna wel weer heerlijk, toch?!

Schreef het in mn eigen topic net ook al, wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad met die drains eruit halen, het klinkt inderdaad alsof het vacuum er niet af is gehaald! Pff nouja, je hebt het in ieder geval gehad, ze zijn eruit.

Dat gezwollen had ik ook hoor, haha! Echt zo'n hele dikke buik! Nu, op dag 13 beginnen mn sportbh's ook losser te zitten, dus het lijkt er op dat die zwelling gewoon aan het wegtrekken is. Waarschijnlijk zal dat bij jou ook steeds minder worden.

Hoe voel je je verder met je boobies? De vorm zal waarschijnlijk nog bijtrekken hoor, geduld...zooo moeilijk! Je hebt nog geen foto's he?

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Na 5 dagen niet kunnen douchen was het zeker genieten! Maar wel een beetje zoals ik al zei 'krampachtig genieten'. ^_^ haha Het verwijderen van de drains was inderdaad vervelend, vooral rechts (ook de eerste die er uit ging), dus wat een opluchting toen links er ook uit was (want daar zag ik na rechts zooooo tegenop! haha). Sinds die dingen eruit zijn voel ik me stukken beter en gaat alles ook stukken beter. Maar ooooo, ik ben zoooo blij dat ik het heb gedaan! Die ongemakjes neem ik dan maar voor lief. Ik kijk ook al zo uit naar het moment dat ik me goed genoeg voel om lekker te gaan shoppen! Lijkt me zo gaaf om bh's en kleding te kunnen passen die je voorheen maar in de rekken voorbij liep. Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt super trots op de borsten die ik nu heb, kan alleen niet wachten tot de uiteindelijke vorm zichtbaar is! :D Ik moet je eerlijk zeggen dat ik alleen nog maar foto's van voor de bv heb...daar zal ik deze week eens snel verandering in gaan brengen en uiteraard zal ik ze delen met jullie. :36:

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Ook ik heb een album aangemaakt! :D Laat maar weten als je de foto's wilt zien. Mijn tepels zijn nog steeds opgezwollen en pijnlijk, maar dat wordt gelukkig wel steeds minder. Nu ben ik toch wel een beetje ongerust over de vorm van mijn rechterborst...links is mooi rond, maar rechts niet...Zal dit nog bijtrekken??

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karin,

Pretty!!

Geen zorgen maken over uw rechterborst, heb al vaak gelezen dat dat heel normaal is, je moet het tijd geven. Onze borsten genezen niet samen. Mijn linkerborst is nu nog iets dikker dan mijn rechterborst.

Hoe gaat het met de pijn? De moeite waard he?

Veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin, ziet er mooi uit! Mooie maat ook

Ik denk ook dat je rechterborst nog wel wat zal veranderen. Als ik bij de 'voor' foto kijk zit er geen verschil tussen links en rechts toch? En als er dan evenveel in is gegaan, neem ik aan dat ze er over een tijdje wel hetzelfde uit gaan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Thnx voor jullie reacties! Mijn zorgen nemen weer wat af... ^_^ Ik weer ook dondersgoed dat ik het de tijd moet geven, maar ben zo blij dat ik ze nu eindelijk heb, dat ik het gewoon graag meteen goed wil hebben! :P

@ Johanna: De pijn is goed te verdragen, heb al 3 dagen geen pijnstillers meer nodig gehad. Eigenlijk heb ik nu alleen nog maar een vervelend gevoel bij opstaan 's ochtends (geen pijn te noemen) en een beetje spierpijn in mijn nek en bovenrug. Maar dat is het zeer zeker dubbel en dwars waard! :D Heb trouwens net even je nieuwe foto's bekeken. Erg mooi hoor, mag je trots op wezen!

@ Excella: Rechts was voorheen een heel klein beetje groter en hing daardoor wat meer, maar erg storend was dat niet en daarom is er gekozen voor hetzelfde aantal cc's aan beide kanten. Het volume aan beide kanten is nu vrijwel hetzelfde, rechts blijft natuurlijk nog ietsiepietsie groter (maar dit was voorheen dus ook het geval). Maar dat vind ik niet erg opvallen, de vorm meer..maar we wachten geduldig af :rolleyes: (ondertussen zou ik het liefst de foto's opsturen naar de kliniek om hun kijk erop te horen, maar weet toch al wat ze gaan zeggen...haha)

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! :D

Ziet er al goed uit hoor!! Maak je geen zorgen over je rechterborst ;) Net wat Johanna al zei: Het genezingsproces is verschillend per borst, zo ook het indalen/zachter worden/genezen van litteken/ aantal steekjes en pijntjes per borst ;)

De komende weken zal je zien, dat ze nog heel veel veranderen :D

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

I know, thnx! :) Voel me verder trouwens alsof ik weer heel de wereld aankan! :D Ben gisteren heel de middag in de stad geweest, wel veel op terrasjes gezeten, en daarna lekker uit gaan eten. Heerlijk vond ik het, ik was namelijk nog niet veel buiten de deur geweest. Volgende week ga ik weer aan het werk, ik werk in de kinderopvang, maar daar zullen we nog maar even mee wachten. ;) Voorlopig heb ik dus werkzaamheden op kantoor. Maar zoals ik me nu voel gaat dat vast goed komen! B)

Liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey naamgenoot!

Ik heb ook je foto's gezien en nu zie je inderdaad nog verschil maar dat komt vast allemaal goed. Ze zijn nu al veeeeeeel mooier dan eerst!!!

Toevallig heeft Pat71 ook zoiets meegemaakt en als je nu haar foto's ziet....prachtig!

Bij mij zit er ook al wat verschil in hoor, de ene borst zakt wat sneller en daardoor lijkt het ook of de ene iets groter is dan de andere.

Wel fijn voor je dat je al lekker de stad in bent geweest, ik merk nu ook dat ik me met de dag beter voel en heb al minder pijnstillers nodig :rolleyes:

Wij gaan vrijdag na de controle lekker 3 weken op vakantie met de kids, dan kan ik met mijn **** op een tuinstoel gaan zitten zonder dat ik al van alles moet.

Groetjes Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Karin, fjin dat het goed met je gaat! Ook wel handig dat je kantoorwerkzaamheden kunt uitvoeren tot je weer met de kinderen kan werken. Fijn hoor. Ik mag ook volgende week weer aan het werk, ben benieuwd :)

Ik ben vandaag ook even de deur uitgeweest en ga morgen de stad in. Heerlijk he om even weer wat te gaan. Van dat binnen zitten word je ook zo sloom.

Liefs,

Excella :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karin :)

Ben gisteren langs geweest bij mijn arts na aanleiding van de foto (die ook in mijn album staat) die ik (ook gisteren) had gemaild van na de bv. Hierbij heb ik mijn bezorgdheid uitgesproken over het verschil van vorm tussen rechts en links. Ik mocht dezelde dag nog even langs komen, zodat hij kon kijken en me hopelijk ook gerust kon stellen. Super toch! Hij zag het probleem en concludeerde dat mijn rechterborst een beetje hulp nodig heeft met vormen. Hiervoor heb ik een band aangemeten gekregen die alleen druk zet op mijn rechterborst en zo helpt met indalen en vormen. Ook moet ik er elke dag een paar keer heel hard in knijpen. :P Hiermee zal het een heel eind goed moeten komen. Ik ben toch wel blij dat ik even langs ben geweest, want ben weer helemaal gerust gesteld :D Al is die band wel verschrikkelijk vervelend...en ik maar juichen in mijn vorige berichtjes dat de pijn zo meevalt en dat ik me voel alsof ik de hele wereld aankan! ;) Maar ja, het is voor een goed doel dus je hoort me verder ook niet klagen. Als die rechterborst zo mooi bijtrekt, zal ik nog trotser op ze zijn dan ik nu al ben! ^_^

@ Karin79: (waarschijnlijk ben je al weg, maar voor het geval dat je dit nog leest) Op vakantie, lekker hoor! Waar gaat de reis heen? In ieder geval een hele fijne hopelijk zonnige vakantie en laat jezelf maar lekker verwennen! B)

@ Excella: Zeker fijn dat ik op kantoor wat dingen kan doen. Moet nog wel even opletten met ordners enzo tillen. Maar ben blij dat ik weer iets kan gaan ondernemen, want word je zeker suf van van al dat luieren. ;) Alvast heel veel succes op je werk volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Karin,

Bedankt dat ik je foto's mocht zien. De maat is erg mooi en natuurlijk. Ik hoop dat ondertussen je rechterborst al wat meer de vorm heeft gekregen die je graag wenst. Zal zeker wel goed komen. Wel slecht dat ze de vacuuum er niet af hadden gehaald bij de drains. Ik ga ze er zeker aaan helpen herinneren tegen die tijd. Toch erg handig zo'n forum. Hoe gaat het met werken. Allemaal goed te doen?

reetz, Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Daar ben ik weer. Is weer ff geleden dat ik hier iets neer heb gekwakt. Maar heb ondertussen ook weer mijn handen vol aan mijn werk en aan m'n huisje. Heerlijk om weer te kunnen werken moet ik zeggen! Begon me toch wel te vervelen na twee weken nix doen. Ik werk op kantoor en heb mijn collega afgelopen week, toen ik tegen de zware mappen aanliep, toch maar gewoon eerlijk verteld dat ik ben geopereerd (had eigenlijk besloten om dit niet te doen). En achteraf ben ik echt blij dat ik het haar heb verteld! Ze pakte het zo goed op en houdt er ook echt rekening mee (legt zware mappen op tafel voor me klaar zodat ik er alleen maar in hoef te bladeren en staat erop dat ik rustig aan moet doen). Echt fijn! :D

Verder gaat het super! Heb het idee dat rechts al een heel klein minimini beetje mooier van vorm aan het worden is. Maar ook als dat niet het geval is, heb ik absoluut geen spijt van mijn bv. Ik heb gisteren een bikini gepast en werd daar zo blij van! Maar ik ben al over de helft...nog maar 3 weekjes in de sportbh! :43:

@ Rachel82: Ik weet niet zeker of ze vergeten zijn de vaccuum bij het verwijderen van de drains eraf te halen, maar iemand vertelde me dat dit kon. Typisch is dat vooral recht veel pijn deed en links haast niet. Maar maak jezelf niet bang hoor, want volgens mij ben ik een uitzondering. ;) Velen hier voelen er weinig van.

@ Johanna & Pat: Lief dat jullie vragen hoe het nu met me gaat. Nou, je hebt het kunnen lezen, het gaat goed hoor! En inderdaad Pat, met dit weer kan mijn humeur helemaal niet meer stuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.