Ga naar inhoud

Aantal cc's bij wissel? Is dit een manier?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden

Ik zat laatst te denken hoe kun je ooit bij een wissel weten hoeveel cc je nodig zou hebben?

Ineens bedacht ik me als je nu weet met hoeveel cc je vooruit bent gegaan kun je dit toch logisch optellen?

Bij iedereen valt het aantal cc's anders uit en met deze manier weet je hoeveel je voor jezelf nodig hebt en hoef je niet naar iemand anders te kijken :136:

ik heb 325 cc gehad en ben 4 soms 5 cupmaten vooruit gegaan (zeg 4 ;))van 70a naar e ik had dus 81 cc nodig voor 1 cup!!

Dus mocht ik bij een wissel ongv 2 cupmaten groter willen kan ik er toch 162 cc bij optellen ongeveer? :D

Dan zou ik 487 (480 a 500) nodig hebben :136:

Hihi mischien klopt dit totaal niet hoor maar het leek me ergens wel een simpel reken sommetje mischien hebben jullie er iets aan mocht je een wissel onder gaan :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen cups zit steeds 2 cm verschil dus het zou kunnen kloppen, maaarrrr het verschil tussen volledig plat en een a is groter dan het verschil dat gebruikelijk tussen twee cupmaten zit.

10 - 12 cm: AA

12 - 14 cm: A

14 - 16 cm: B

16 - 18 cm: C

18 - 20 cm: D etc

Dus gaat de berekening niet op..

Helaas want het zou best handig zijn om een wissel te bepalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi jeps jij moet er mee rondlopen en als jij happy bent nou ik gun het je meid :136:

Wil stiekem bij een wissel ook wel richting de 100 boven vind het toch ook wel mooi :blush: Maar je ventje vind het over een tijdje mega hoor hihi en jullie gaan lekker trouwen jippe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.