Kir

Kir : 28 november 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek

Recommended Posts

gefeliciteerd met de goedkeuring van je verzekering.

goed van je dat je de keuze hebt gedaan voor een bvk.

succes met aftellen ik hou je topic in de gaten!!

Liefs Silvia

Ik was ook niet echt van plan om te gaan liegen maar er meer een beetje om heen te lullen.

M'n directe collega's vertel ik wel gewoon hoe en wat, maar ik werk op een afdeling met zo'n 100 collega's en die ga ik echt niet allemaal in geuren en kleuren vertellen wat ik ga laten doen.

In principe vertel ik de rest van de collega's helemaal niks en als ze er naar vragen, zeg ik gewoon dat m'n rugklachten verholpen zullen worden (wat ook zo is).

En aan de collega's die ik het wel vertel, zal ik ook vragen om het niet rond te gaan bazuinen.

Hoewel ik het zelf wel steeds moeilijker vind om het niet aan iedereen te vertellen, ben er nl zooooooo blij mee dat het eindelijk gaat gebeuren

Hehehe jah kan ik me voorstellen...tis een groots gebeuren en het liefs schreeuw je het van de daken af

Hee!

Na aanleiding van jou reactie op mijn topic heb ik jou verhaal hier gelezen.

Leuk om van iemand te weten die ( op een dag na) rond dezelfde tijd geopereerd wordt.

Ik ben zo benieuwd! heb er vannacht over gedroomd :S

ik blijf je volgen!

liefs

Nou het begint inmiddels al lekker op te schieten, morgen nog maar 4 weken!

M'n directe collega's weten het nu allemaal en ik heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad.

De overige collega's vertel ik het pas na de operatie, als ze er zelf naar vragen.

Wel echt superlief: ik kreeg van m'n bazin al een flesje bio-oil om straks op de littekens te smeren.

Ze is zelf op vakantie als ik geopereerd word, dus vandaar dat ze het me nu al gaf

Nog 4 weken.......ik kan haast niet wachten tot het zover is!

Gelukkig heb ik een overvolle agenda de komende weken, dus dan gaat de tijd lekker snel.

En het weekend voor de operatie ga ik gezellig met m'n vriendinnen vieren dat ze eraf gaan, een soort afscheidsfeestje haha

Voordat je het weet zijn die 4 weken inderdaad om hoor! Het aftellen is bij mij ook omgevlogen.

Wat lief van je bazin dat ze een flesje Bio Oil voor je meebracht!

Daar zat ik ook al aan te denken, ik zag de reclame op tv over Bio Oil.

En we zijn weer 2 weken dichter bij de operatie

Ik ben er bijna helemaal klaar voor.

Alle makkelijke kleding is in huis gehaald, heb een berg kussens klaar liggen, heb een hele zooi dvd's uitgekozen die ik in de periode na de operatie kan gaan bekijken (heerlijk 6 seizoenen Grey's Anatomy kijken

) .

Vandaag ook even naar de apotheek geweest om alvast de medicatie op te halen...........maar die hadden niet alles op voorraad liggen, dus nou moet ik volgende week nog een keer terug

Gelukkig ben ik vandaag gegaan en niet volgende week pas, want dan had ik het dus mooi niet op tijd gehad.

Dus behalve het ophalen van de medicatie, hoef ik alleen nog maar af te tellen: nog 14 nachtjes!

Vorige week was trouwens mijn PC op tv bij 'Dit is mijn lijf'.

Hij hielp daar een vrouw die 2 ongelijke borsten had en het resultaat was heel mooi.

Dus mijn borsten zijn over 2 weken in goede handen

Spannend hoor! Je zal zien dat voordat je het weet, het 28 november is! En probeer je niet te druk te maken, het is mij echt 100% meegevallen. De tijd na je operatie als je niks mag vind ik veel vervelender.

Ja ik zie inderdaad meer op tegen de periode na de operatie, dan tegen de operatie zelf.

Maar gelukkig heb ik hier heel veel positieve verhalen gelezen, dat geeft de burger weer moed ;-)

Ik ga het gewoon maar over me heen laten komen....

Ik kan dus veel meer dan ik verwacht had hoor! Ik hou mijn bovenarmen tegen mijn lichaam zodat ik geen rare rek en strek bewegingen kan maken en met het alleen bewegen van mijn onderarmen kan ik best veel.

En de grote vraag waar ik eerst ook mee zat....ja, ik kon gewoon gelijk mijn billen afvegen! ;-)

We hebben hier ook kopjes en wat bordjes op het aanrecht gezet en de Nespresso machine naar voren vlak bij de rand gezet. De waterkoker bijvullen doe ik gewoon met 1 glas water te gelijk, dus eigenlijk 1 glas in de waterkoker kiepen, precies genoeg voor 1 kop thee.

Het enige waar mijn man dus vanochtend niet aan gedacht had toen hij naar zijn werk ging, was de luxaflex bij het keukenraam open te doen...ik kan er niet bij zonder mijn arm boven mijn hoofd te doen, dus heb ik vandaag een donkere keuken gehad.

Haha ja je billen afvegen, lijkt me wel fijn als ik dat gewoon zelf kan

Het scheelt wel dat ik straks bij m'n ouders ga herstellen en dus niet verleid word om huishoudelijke klusjes te doen. Ga me lekker laten vertroetelen ;-)

Dat scheelt inderdaad als je lekker bij je ouders kan herstellen.

Ik heb daarnet wel 2 keukenhanddoekjes en een paar onderbroekjes opgevouwen, maar dat is dus echt al het huishoudelijke werk wat ik vandaag gedaan heb.

Ja billen afvegen lukt wel hoor, zolang je niet teveel kracht hoeft te zetten