Ga naar inhoud

Kir : 28 november 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

heey,

fijn dat nu alles goed gaat. jammer van de jeuk maar als die medicatie de jeuk ondrukken is het ook prima... even afwachten tot augustus hopelijk hoef je dan geen medicijnen te slikken tegen de jeuk..

fijn van het sporten, zo fijn dat je niet bang hoeft te zijn dat je boobs naar boven vliegen... wie weet komt dat weer dat je op je buik kan slapen. ik weet zo neit hoelag dat bij mij heeft geduurd. dus geduld:P

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren was het alweer een jaar geleden! Wat gaat die tijd snel zeg.

En ik ben er nog steeds heel blij mee :)

Helaas ben ik nog steeds niet van m'n jeuk af :(

De allergoloog heeft (na 7 maanden onderzoeken) niets kunnen vinden en denkt dat dit een manier van mijn lijf is om de operatie te verwerken, maar van mij mag het daar wel een keertje klaar mee zijn. De blaren zijn gelukkig wel zo goed als weg. Heel af en toe heb ik nog een kleintje, maar die zijn vaak zo weer weg.

Binnenkort nog maar een keer naar de huisarts om te kijken of er nog andere manieren zijn om van de jeuk af te komen. Ondertussen heb ik nog wel wat medicijnen die het onderdrukken, dus er valt nog mee te leven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kir,

Dank je voor je foto's. Is inderdaad een hele rit geweest, zag er heftig uit. Maar ook bij jou weer: hoe ongelofelijk dat het uiteindelijk allemaal goed komt en dichtgroeit!

Ik wens je heel veel plezier, met zo min mogelijk jeuk!

Veel geluk,

Linus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.