Ga naar inhoud

Katrien1988 : 16 september 2011 : Dr. Damen : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee meis!

Ik heb je verslagje gelezen! jeetje wat erg van die spuiten! mag helemaal niet kunnen lijkt me? Ik ben ook door dr Damen geholpen hij maakt wel mooie Boobs :-) ben benieuwd naar t resultaat van je...

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

gefeliciteerd met je nieuwe boops. Ik ben ook heel erg benieuwd naar je resultaat. Zelf ben ik afgelopen woensdag door Dr. Damen geopereerd en ik ben dus ook nog in blijde verwachting naar wat het geworden is. Ben helemaal ingetaped dus mijn geduld wordt op de proef gesteld. Beterschap alvast.

Groetjes,

Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy katrien!

Hoe gaat het met je herstel verder,heb je veel pijn?ik ben gister ook geopereerd en vind de pijn die je ervan heb toch wel heftig!

Hoop dat je herstel goed verloopt en snel van de ongemakken af bent!

liefs

Hey Kelly, dan hebben we op dezelfde dag onze boobies gekregen ;)..

Hoeveel heb jij gekregen en onder spier,boven, dual plane?

Ik vond de pijn de avond zelf erg heftig maar heb dan goed doorgeslapen, dan gisteren ging het echt wel tot een uur of 4 in de namiddag toen heb ik hevige pijn gehad heb ik bovenop men paracetamol en suppos nog een dafalgan van 500 gr genomen dit hielp een beetje. En deze morgend om 6u weer een paracetamol want men wonden branden heel erg ! Nu gaat het weer heb dan de paracetamols en de suppo op en ik vind rechtzitten fijner. Ik loop wel veel rond maar loop echt krom hihi. ( omdat men buikspieren erg pijn doen ).

Vlot herstel voor je en hopelijk zijn we snel pijnvrij ;)..

Welke pijnmedicatie neem jij ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis!

Ik heb je verslagje gelezen! jeetje wat erg van die spuiten! mag helemaal niet kunnen lijkt me? Ik ben ook door dr Damen geholpen hij maakt wel mooie Boobs :-) ben benieuwd naar t resultaat van je...

C

Hey chimpie,

Inderdaad vond ik vreselijk, ze hebben erg lang gewacht tot ze me men medicatie inspoten vond ik persoonlijk :(.. En dokter damen zij wel even een prikje( maarja met die doek op men kop weet je niet wat er gebeurd he ) ik vond dit eigenlijk echt wel eng hoor pff ik had het liever niet meegemaakt. Maarja, het is nu eenmaal gebeurd. En wie weet werkte de slaapverdoving niet zo snel bij me ? Ik ben het allemaal al wel vergeten hoor, ik studeer zelf verpleegkunde vind het allemaal hééél boeiend maar dit was even een beetje eng omdat dit met je eigen lichaam gebeurd he brrrr.

Ik ga proberen straks een foto van me te maken en te posten. Ik vind het verband wel fijn zitten maar erg strak en het lijken zo echt niet zon supergrote boobies ik hoop wel dat ze nog een pak groter gaan worden !!..

Ik heb wel de indruk dat men verband niet lang gaat houden aan de rechterzijde zit het al bijna tot aan men compres van men incisie pff moet nu ook weer juist bij mij gebeuren zeker :(

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

gefeliciteerd met je nieuwe boops. Ik ben ook heel erg benieuwd naar je resultaat. Zelf ben ik afgelopen woensdag door Dr. Damen geopereerd en ik ben dus ook nog in blijde verwachting naar wat het geworden is. Ben helemaal ingetaped dus mijn geduld wordt op de proef gesteld. Beterschap alvast.

Groetjes,

Dawn

Dank je wel dawn :).

Ik zie je fotokes en het ziet er mij net hetzelfde uit dus die 20 cc maakt het echt niet hihi. Ik hoop wel dat ze nog een pak groter worden hoor want dit vind ik niet voldoende :P.. Maarja, ze moeten nog uitzakken enzo he.

Ik vind het wel erg lang wachten hoor zo 12 dagen brrr. Is wel een veilig gevoel he die tape :). Ik zie ook dat jij langs rechts je tape niet meer echt goed zit dit is bij mij ook :(.

Heb jij vooral last van je borsten of van de snedes?

groetjes en jij ook een vlot herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel dawn :).

Ik zie je fotokes en het ziet er mij net hetzelfde uit dus die 20 cc maakt het echt niet hihi. Ik hoop wel dat ze nog een pak groter worden hoor want dit vind ik niet voldoende :P.. Maarja, ze moeten nog uitzakken enzo he.

Ik vind het wel erg lang wachten hoor zo 12 dagen brrr. Is wel een veilig gevoel he die tape :). Ik zie ook dat jij langs rechts je tape niet meer echt goed zit dit is bij mij ook :(.

Heb jij vooral last van je borsten of van de snedes?

groetjes en jij ook een vlot herstel

Hoi Katrien, het ziet er dus gelijkaardig uit bij jou. Ik heb al een beetje schrik dat ze nog gaan slinken omdat er vermoedelijk toch nog veel zwelling zit. Want ik vind het maatje zoals ze nu zijn best goed. Ik heb eens gemeten en ik kom uit op een omtrek van 89 cm wat zou betekenen dat ik momenteel op een D-cup uitkom. De vraag is natuurlijk, gaan ze nog slinken of juist iets groter worden omdat alles nu is platgedrukt? Ja die tape zit niet meer zo goed, heb ook wel wat last van jeuk, vanachter heb ik al een stukje moeten laten afknippen want was blijkbaar afgerold en mijn lang haar bleef er in plakken. :mellow: Van die sneetjes voel ik niets van pijn, heb momenteel enkel drukpijn en last van een gezwollen gevoel, te vergelijken met stuwing toen ik ooit nog borstvoeding heb gegeven. En ja ook wel wat last bij het rechtkomen en bewegen en zo. Hoe zit het bij jou met de pijn? Heb jij ook last van een fel gezwollen buik? En van bijkomend gewicht? Ik weeg nu 4 kilo meer dan anders, dus dat is toch een hoop vocht vermoed ik, want eten durf ik al niet meer. haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Katrien, het ziet er dus gelijkaardig uit bij jou. Ik heb al een beetje schrik dat ze nog gaan slinken omdat er vermoedelijk toch nog veel zwelling zit. Want ik vind het maatje zoals ze nu zijn best goed. Ik heb eens gemeten en ik kom uit op een omtrek van 89 cm wat zou betekenen dat ik momenteel op een D-cup uitkom. De vraag is natuurlijk, gaan ze nog slinken of juist iets groter worden omdat alles nu is platgedrukt? Ja die tape zit niet meer zo goed, heb ook wel wat last van jeuk, vanachter heb ik al een stukje moeten laten afknippen want was blijkbaar afgerold en mijn lang haar bleef er in plakken. :mellow: Van die sneetjes voel ik niets van pijn, heb momenteel enkel drukpijn en last van een gezwollen gevoel, te vergelijken met stuwing toen ik ooit nog borstvoeding heb gegeven. En ja ook wel wat last bij het rechtkomen en bewegen en zo. Hoe zit het bij jou met de pijn? Heb jij ook last van een fel gezwollen buik? En van bijkomend gewicht? Ik weeg nu 4 kilo meer dan anders, dus dat is toch een hoop vocht vermoed ik, want eten durf ik al niet meer. haha.

Ja momenteel zit er nog zwelling op. Maar ik denk dat we ons geen zorgen moeten maken :P dat onze borsten nog naar voren gaan komen. Maar ik vind het zo vreemd dat in de wk zo een stevig drukverband gebruikt word.( is voor bloedingen tegen te gaan maar dan zo lang waarom dat weet ik niet) Naar mijn gevoel heb ik dan precies zoiets van oke dan zijn ze goed platgedrukt en hopelijk blijven ze niet zo :(.. Ze moeten nog uitzakken dus ben er erg benieuwd naar. Ik wou echt dat wel al zo ver waren dat we onze bh's konden aandoen :P.. Ik dacht dat je bij voor de spier dat niet krijgt zo een band en achter wel. Ik hoop in ieder geval dat ik nog heel wat meer volume krijg want dit is de grootte die ik had toen als ik een bh aanhad. Dan vind ik al de pijn voor niets geweest :). Ik heb al wel heel het forum ontleed voor ik me bv heb gekregen en ik heb wel de indruk dat ze nog groter worden.

Je hebt zo toch echt wel ergens die angst he wat als.. En wij hebben ook high profile dus normaal moet dat goed komen :P..

Ik heb al van gisteren erge jeuk aan men wondes die zijn al goed aan het genezen denk ik ze doen nog pijn maar af en toe wrijf ik er wel over dat doet zon deugd.

En borstvoeding geen idee hihi... Er zit wel wat druk op :P..

En het gaat elke dag een beetje beter en de pijn op deze moment is het te verdragen. Dadelijk middageten en dan neem ik voor de pijn die komt nog 2 paracetamols want ik wacht altijd tot het niet meer kan maarja dan is het te laat dan helpt het niet meer he :s.

En mijn buik is wel wat gezwollen maar ik denk eerder omdat hij heel erg rommelig is, ook heb ik gisteren meerdere malen diarree gehad ik denk een reactie op de ab en anders op de zetpillen. En ze hebben me verteld in de wk dat je heel erg goed moet eten.. (ik heb ook de hele tijd honger echt vreemd !! ) Ik eet dadelijk een soepje en straks een pizza vol met groenten ( ik neem ook nog vitaminen is goed voor de herstelling van je litteken ;) )

groetjes !!!!

Trouwens dawn je moet marco maar eens opzoeken bij gebruikers hij heeft 250cc gekregen en hij heeft echt mooie borsten en hij had helemaal geen weefsel van zichzelf en heeft ook zo lang een verband gedragen dus ik denk dat het helemaal goed komt hihi !!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja momenteel zit er nog zwelling op. Maar ik denk dat we ons geen zorgen moeten maken :P dat onze borsten nog naar voren gaan komen. Maar ik vind het zo vreemd dat in de wk zo een stevig drukverband gebruikt word.( is voor bloedingen tegen te gaan maar dan zo lang waarom dat weet ik niet) Naar mijn gevoel heb ik dan precies zoiets van oke dan zijn ze goed platgedrukt en hopelijk blijven ze niet zo :(.. Ze moeten nog uitzakken dus ben er erg benieuwd naar. Ik wou echt dat wel al zo ver waren dat we onze bh's konden aandoen :P.. Ik dacht dat je bij voor de spier dat niet krijgt zo een band en achter wel. Ik hoop in ieder geval dat ik nog heel wat meer volume krijg want dit is de grootte die ik had toen als ik een bh aanhad. Dan vind ik al de pijn voor niets geweest :). Ik heb al wel heel het forum ontleed voor ik me bv heb gekregen en ik heb wel de indruk dat ze nog groter worden.

Je hebt zo toch echt wel ergens die angst he wat als.. En wij hebben ook high profile dus normaal moet dat goed komen :P..

Ik heb al van gisteren erge jeuk aan men wondes die zijn al goed aan het genezen denk ik ze doen nog pijn maar af en toe wrijf ik er wel over dat doet zon deugd.

En borstvoeding geen idee hihi... Er zit wel wat druk op :P..

En het gaat elke dag een beetje beter en de pijn op deze moment is het te verdragen. Dadelijk middageten en dan neem ik voor de pijn die komt nog 2 paracetamols want ik wacht altijd tot het niet meer kan maarja dan is het te laat dan helpt het niet meer he :s.

En mijn buik is wel wat gezwollen maar ik denk eerder omdat hij heel erg rommelig is, ook heb ik gisteren meerdere malen diarree gehad ik denk een reactie op de ab en anders op de zetpillen. En ze hebben me verteld in de wk dat je heel erg goed moet eten.. (ik heb ook de hele tijd honger echt vreemd !! ) Ik eet dadelijk een soepje en straks een pizza vol met groenten ( ik neem ook nog vitaminen is goed voor de herstelling van je litteken ;) )

groetjes !!!!

Trouwens dawn je moet marco maar eens opzoeken bij gebruikers hij heeft 250cc gekregen en hij heeft echt mooie borsten en hij had helemaal geen weefsel van zichzelf en heeft ook zo lang een verband gedragen dus ik denk dat het helemaal goed komt hihi !!! :)

Ja de foto's van Marco heb ik gezien, die zijn heel mooi, amai. Als ik zo voel heb ik wel het idee dat mijn tepels nog vanonder hangen, maar ja, zal ook wel beteren zeker als die implantaten gaan indalen. Ik kan bijna niet wachten op het resultaat, djuu toch dat gaat nog lang duren. :131: Als mijn borsten nog groter gaan worden, dan zijn ze echt wel groot voor slechts 280cc, maar hoop niet op verkleinen want dan had ik misschien toch beter meer cc genomen, maar dat is het moeilijke, het is zo moeilijk inschatten op wel resultaat men uitkomt en het is bij iedereen anders. Ga jij terug naar Dr. Damen voor de draadjes? Ik moet op 28 september terugkomen, en dan kan ik daar meteen een sportbh aanpassen en aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, eng zeg dat van de spuiten!

wel super lief van je vriendje. mijn vriendje heeft mij ook verzorgd.. dit was wel raar.. haha om door je vriend verzorgd te worden.

hier heb ik namelijk gezien dat hij nog een kwaliteit heeft! verzorgen! hahaha...

veel sterkte meid. ben benieuwd naar je foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meisje!!

Je wat eng zeg van die spuiten had je een roesje?

Hoeveel cc heb je gekregen?

Hihi wel een lief vriendje heb je zeg :136: probeer lekker veel rond te scharrelen en rustig aan te doen na een paar daagjes merk je dat het stukken beter gaat :D

Ben stiekem benieuwd naar het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de foto's van Marco heb ik gezien, die zijn heel mooi, amai. Als ik zo voel heb ik wel het idee dat mijn tepels nog vanonder hangen, maar ja, zal ook wel beteren zeker als die implantaten gaan indalen. Ik kan bijna niet wachten op het resultaat, djuu toch dat gaat nog lang duren. :131: Als mijn borsten nog groter gaan worden, dan zijn ze echt wel groot voor slechts 280cc, maar hoop niet op verkleinen want dan had ik misschien toch beter meer cc genomen, maar dat is het moeilijke, het is zo moeilijk inschatten op wel resultaat men uitkomt en het is bij iedereen anders. Ga jij terug naar Dr. Damen voor de draadjes? Ik moet op 28 september terugkomen, en dan kan ik daar meteen een sportbh aanpassen en aanschaffen.

Ja, ik heb al eens goed gevoeld en ik voel mijn tepels niet hihi. Maar ik had het gisteren koud ik wou me wat wassen en we zijn moeten stoppen het deed zon pijn die stijve tepels :P.. Nu heeft men mama een elektrisch vuurtje gebracht :).. Zodat ik mezelf lekker kan wassen met lekkere hete lucht op me hihi :)..

Het duurd inderdaad erg lang ja pfff.. Ik ben gewoon vergeten een afspraak te maken dus moet morgen bellen om de draadjes eruit te laten halen ik mocht ook naar de huisdokter maar ik ga liever toch naar dokter damen ik moet trouwens ook nog een bh kopen en dat kan ik het beste daar doen want ik heb geen idee waar ze hier bh's van triumph verkopen ! ..

Ik hoop ook dat ik erg ronde en volle borsten krijg want anders ga ik echt huilen :D.. Daarom ik probeer er niet over te piekeren het is toch eigenlijk best veel geld en dan om op juist een b'ke uit te komen dan word ik gek !!!!

Ik vond eigenlijk de bh's van de hema wel fijn eruit zien, maar de vpk raadde mij die daar af die geven niet voldoende steun. Ik heb de kwaliteit van triumph en van de hema gevoeld en er zit inderdaad een groot verschil op. Maar er zijn er echt wel veel die het wel leuk vinden.

Nu heb jij ook erge last van je wonden die jeuken sinds deze namiddag word ik er echt gek van :(:(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, eng zeg dat van de spuiten!

wel super lief van je vriendje. mijn vriendje heeft mij ook verzorgd.. dit was wel raar.. haha om door je vriend verzorgd te worden.

hier heb ik namelijk gezien dat hij nog een kwaliteit heeft! verzorgen! hahaha...

veel sterkte meid. ben benieuwd naar je foto's.

Ja, was allesbehalve fijn :(..

Inderdaad erg lief he :) maar ik laat het gebeuren ik kon me echt zelf niet behelpen. Ik ben wel blij dat hij men suppo niet moest opsteken dat heb ik eerst echt zelf eventjes geprobeerd :P..

Ik voel me echt een prinses ik geef een kick en ik heb het hahaha is toch wel ergens een voordeel he zo leer je hoeveel ze voor je over hebben :P.. 5uur snachts ik heb honger huppa hij springt uit bed en maakt een boke grappig toch :D..

Alleen hij verzorgd met goed maar hij heeft de neiging om alles aan te drukken zoals een deken, auw dat doet wel even pijn is gewoonte he maar daar lachen we dan maar om :P..

Ik probeer vandaag een foto te posten met men bandage ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meisje!!

Je wat eng zeg van die spuiten had je een roesje?

Hoeveel cc heb je gekregen?

Hihi wel een lief vriendje heb je zeg :136: probeer lekker veel rond te scharrelen en rustig aan te doen na een paar daagjes merk je dat het stukken beter gaat :D

Ben stiekem benieuwd naar het resultaat!!

Ik had wel een roesje ja, maar herinner me wel veel gebrabbel maar gelukkig weet ik niet wat ze zeiden :)..

Ik heb 300cc gekregen achter de spier :)..

En ik beweeg erg veel :) ik hoop dat ik straks weer niet te veel pijn heb anders moet ik het morgen rustiger doen denk ik :).. Maar op men blaadje staat goed bewegen is een goed herstel en ik wandel eens naar de keuken en zo al die dingen :)..

Ik ben wel erg moe als ik zo even wakker ben, zo vreemd :P

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey chimpie,

Inderdaad vond ik vreselijk, ze hebben erg lang gewacht tot ze me men medicatie inspoten vond ik persoonlijk :(.. En dokter damen zij wel even een prikje( maarja met die doek op men kop weet je niet wat er gebeurd he ) ik vond dit eigenlijk echt wel eng hoor pff ik had het liever niet meegemaakt. Maarja, het is nu eenmaal gebeurd. En wie weet werkte de slaapverdoving niet zo snel bij me ? Ik ben het allemaal al wel vergeten hoor, ik studeer zelf verpleegkunde vind het allemaal hééél boeiend maar dit was even een beetje eng omdat dit met je eigen lichaam gebeurd he brrrr.

Ik ga proberen straks een foto van me te maken en te posten. Ik vind het verband wel fijn zitten maar erg strak en het lijken zo echt niet zon supergrote boobies ik hoop wel dat ze nog een pak groter gaan worden !!..

Ik heb wel de indruk dat men verband niet lang gaat houden aan de rechterzijde zit het al bijna tot aan men compres van men incisie pff moet nu ook weer juist bij mij gebeuren zeker :(

xxxx

Heej!

Is inderdaad heel vreemd van dat prikje?!? Ik kreeg infuus met daarin slaapverdoving, dat werkte binnen n paar sec ik ging voor mijn gevoel in n soort tunnel ofzo.. Wel heb ik ook stemmen ver weg gehoord idd.

Het verband zit strak idd! ik heb het 10 dagen aan gehad toen eraf gehaald.

Mijn foto's staan ook in de galerij ik heb 380cc

BH had ik gekocht bij hunkemoller zat goed strak! en die van HEMA vlgs mij ook?

In t begin zijn ze wel opgezwollen klopt maar als t gaat zakken krijg je vaak n cup maat groter, ik had in t begin C nu D, C is echt te klein...

Wanneer ga je terug naar Dr Damen? of ga je naar de huisarts?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej!

Is inderdaad heel vreemd van dat prikje?!? Ik kreeg infuus met daarin slaapverdoving, dat werkte binnen n paar sec ik ging voor mijn gevoel in n soort tunnel ofzo.. Wel heb ik ook stemmen ver weg gehoord idd.

Het verband zit strak idd! ik heb het 10 dagen aan gehad toen eraf gehaald.

Mijn foto's staan ook in de galerij ik heb 380cc

BH had ik gekocht bij hunkemoller zat goed strak! en die van HEMA vlgs mij ook?

In t begin zijn ze wel opgezwollen klopt maar als t gaat zakken krijg je vaak n cup maat groter, ik had in t begin C nu D, C is echt te klein...

Wanneer ga je terug naar Dr Damen? of ga je naar de huisarts?

xxxx

nee, ik heb geen last van jeuk aan de wonden, helemaal niets. Juist terug een dafalgan genomen, we blijven maar rond de klok gaan. Dus als ze indalen kunnen we ons nog aan een cup groter verwachten. Amai, ik wacht in spanning af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik heb geen last van jeuk aan de wonden, helemaal niets. Juist terug een dafalgan genomen, we blijven maar rond de klok gaan. Dus als ze indalen kunnen we ons nog aan een cup groter verwachten. Amai, ik wacht in spanning af.

Dawn,

Ik had ook geen last van de wonden moet ik zeggen... Het litteken ziet er erg netjes ui! is ook heel klein!

ik ben ook terug naar de huisarts geweest, niet meer terug naar de kliniek... dat is voor mij best ver weg! das wel n nadeel maar goed.

Meestal als ze dalen heb je maat groter ja tenminste bij vele haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Laat je maar lekker in de watten leggen, ook je vriend heeft er straks profijt van als je goed herstelt. Lijkt me zooo spannend, dat wachten om te kunnen kijken hoe het er nu uitziet! Ik wens je een goed herstel, liefs Faye

Hey, dank je Faye :)..

Ik laat me zeker lekker in de watten leggen maar het is helaas morgen alweer gedaan :( hij moet weer werken.. Maar je voelt het elke dag beter en beter worden !!

Ik kan enkel voelen maar dat is niet hetzelfde he want het is allemaal zo strak het is zeker spannend whaaah :D geen geduld he !!

Jij moet ook nog evekes aftellen zie ik :).. Jij kan 2012 met je nieuwe boobies inzetten ( rustig dan hihi )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej!

Is inderdaad heel vreemd van dat prikje?!? Ik kreeg infuus met daarin slaapverdoving, dat werkte binnen n paar sec ik ging voor mijn gevoel in n soort tunnel ofzo.. Wel heb ik ook stemmen ver weg gehoord idd.

Het verband zit strak idd! ik heb het 10 dagen aan gehad toen eraf gehaald.

Mijn foto's staan ook in de galerij ik heb 380cc

BH had ik gekocht bij hunkemoller zat goed strak! en die van HEMA vlgs mij ook?

In t begin zijn ze wel opgezwollen klopt maar als t gaat zakken krijg je vaak n cup maat groter, ik had in t begin C nu D, C is echt te klein...

Wanneer ga je terug naar Dr Damen? of ga je naar de huisarts?

xxxx

Ja, ik denk dat het bij mij echt niet zo goed werkte ? Anders had ik het allemaal niet meegemaakt denk ik :P.. Het is gewoon zo vreemd ik ben blijkbaar de enige die dit nog heeft gevoeld brrrrrr.. It wasn't my day dan.. Achja, ik probeer het wat te vergeten want vind het wel een beetje eng als ik zo over nadenk :s je bent zo breekbaar dan :P. Het ergste vond ik dan nog persoonlijk dat ik de doek over men hoofd heb zien gaan en ik nog wakker was en toen volgde die spuiten.. Wie weet waren het geen spuiten en wel de insnedes ??? Ik mag er gewoon niet over nadenken ??? Ik word er gek van brrrrrr.. Ik heb het daarna wel eens gevraagd aan de anesthesist en die wist precies ook niet goed wat zeggen en die zei dat de borsten nog extra verdoofd worden ? Maar ik weet ook niet hoe of wat. Best wel eng als ik erover nadenk he..

Ik ben vergeten een afspraak te maken maar ga toch bij dr damen terug gaan ga er morgen voor bellen. Ik hoop dat men borsten echt een kleine d worden :).. Ik ga het hem dan toch ook nog wel eens vragen zenne.

Kunnen jullie mij een site geven waar jullie je cupmaat op berekenen ? :)..

Groetjes en een fijne werkweek ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik heb geen last van jeuk aan de wonden, helemaal niets. Juist terug een dafalgan genomen, we blijven maar rond de klok gaan. Dus als ze indalen kunnen we ons nog aan een cup groter verwachten. Amai, ik wacht in spanning af.

Ik heb wel al erge jeuk gehad. En nu sinds de avond heb ik ook af en toe wat steekjes en een kriebelig gevoel aan de buitenkant :P.. De eerste morgen toen ik opstond hoorde ik het trouwens 2x kraken in men rechterborst :P maar dat staat op de brief he dat je een knetterend gevoel kan hebben de eerste dagen.

Er is hoop voor ons haha :P marco zei dat ze pas na 8 weken echt beginnen in te dalen dus .. hello boobies do youre job :D

Gefeliciteerd nog met je nieuwe boobies !!! :43:

Wens je een super herstel toe!!

Dank je !!! :)

En heb jij je boobies lekker kunnen laten bruinen op je vakantie hihi :)..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly, dan hebben we op dezelfde dag onze boobies gekregen ;)..

Hoeveel heb jij gekregen en onder spier,boven, dual plane?

Ik vond de pijn de avond zelf erg heftig maar heb dan goed doorgeslapen, dan gisteren ging het echt wel tot een uur of 4 in de namiddag toen heb ik hevige pijn gehad heb ik bovenop men paracetamol en suppos nog een dafalgan van 500 gr genomen dit hielp een beetje. En deze morgend om 6u weer een paracetamol want men wonden branden heel erg ! Nu gaat het weer heb dan de paracetamols en de suppo op en ik vind rechtzitten fijner. Ik loop wel veel rond maar loop echt krom hihi. ( omdat men buikspieren erg pijn doen ).

Vlot herstel voor je en hopelijk zijn we snel pijnvrij ;)..

Welke pijnmedicatie neem jij ?

Groetjes

Heyy katrien,

Ik heb 565cc dual plane gekregen.De eerste 3 dagen hield ik het echt niet uit van de pijn en heb ik om de 4u 1g paracetamol en 600mg ibrupofen genomen en tussendoor ook nog eens tramadol,had het idee dat ik op een boot zat haha,leek wel dronken:Pmaar pijn was daardoor wel een heelstuk beter.Ben nu zo goed als pijn vrij alleen me linkerborst blijf ik last van houden.Had je nog gevraagd waarom je die prikken kreeg??Ik zou daar ook nachtmerries van krijgen hoor!!

Hoe is het met je herstel?loop je al wat minder krom:Phihi,hoop dat we er snel vanaf zijn en lekker kunnen gaan genieten hoor!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy katrien,

Ik heb 565cc dual plane gekregen.De eerste 3 dagen hield ik het echt niet uit van de pijn en heb ik om de 4u 1g paracetamol en 600mg ibrupofen genomen en tussendoor ook nog eens tramadol,had het idee dat ik op een boot zat haha,leek wel dronken:Pmaar pijn was daardoor wel een heelstuk beter.Ben nu zo goed als pijn vrij alleen me linkerborst blijf ik last van houden.Had je nog gevraagd waarom je die prikken kreeg??Ik zou daar ook nachtmerries van krijgen hoor!!

Hoe is het met je herstel?loop je al wat minder krom:Phihi,hoop dat we er snel vanaf zijn en lekker kunnen gaan genieten hoor!

Liefs!

Hey, whauw niet niks die 565cc hihi. En het is inderdaad heftig he de pijn. Ik ben ondertussen helemaal pijnvrij :) mijn 3e dag zonder pijnstillers ;)..

Ik heb geen pijn meer, ik voel het soms echt wel trekken zenne... Maar ik heb wel pijn in mijn rug tegen de morgend, en ik probeer al een beetje op mijn zij te liggen en dat is wel gevoelig aan men boobs :)..

Ja, kan ik geloven dat je wat high was, is een hele boterham wat jij nam :P...

Die prikken waren naart schijnt om het nog extra te verdoven, maarja vind het wat vreemd..

Ik loop nog steeds wat krom :).. Ben vandaag de eerste keer uit huis geweest, boodschappen gedaan met een draaghulpje hihi. En ik heb ook auto gereden, een kort stukje maar het ging maar het terugschakelen ging echt niet goed erg pijnlijk :S.

En hoe ist met jou ? En wanneer ga je weer aan het werk ? En jij al veel dingen geprobeerd ?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, whauw niet niks die 565cc hihi. En het is inderdaad heftig he de pijn. Ik ben ondertussen helemaal pijnvrij :) mijn 3e dag zonder pijnstillers ;)..

Ik heb geen pijn meer, ik voel het soms echt wel trekken zenne... Maar ik heb wel pijn in mijn rug tegen de morgend, en ik probeer al een beetje op mijn zij te liggen en dat is wel gevoelig aan men boobs :)..

Ja, kan ik geloven dat je wat high was, is een hele boterham wat jij nam :P...

Die prikken waren naart schijnt om het nog extra te verdoven, maarja vind het wat vreemd..

Ik loop nog steeds wat krom :).. Ben vandaag de eerste keer uit huis geweest, boodschappen gedaan met een draaghulpje hihi. En ik heb ook auto gereden, een kort stukje maar het ging maar het terugschakelen ging echt niet goed erg pijnlijk :S.

En hoe ist met jou ? En wanneer ga je weer aan het werk ? En jij al veel dingen geprobeerd ?

xxxx

haha nee is idd niet niks,had een a en wil een c vind wel dat ik veel gekregen heb en denk ook wel dat het meer gaat worden maar goed we zien het wel.Al helemaal zonder je pijnstillers!!waauuww,heb respect! autorijden doe ik nog niet,me vriend heeft een hele maand vrij van zn werk dus laat me nog lekker in de watten leggen:P heb vanmid wel geprobeerd me zoontje op te tillen maar dat was echt nog ff teveel,dus wacht nog een paar daagjes,vandaag wel weer kleding aangedaan over me hoofd zeg maar en dat ging goed:D

Maar gauw die prikken vergeten,je heb het achter de rug en gaat nu alleen maar mooi worden toch!ik moet zelf eig 4 oktober weer aan het werk alleen is wel zwaar werk,doe huisjes schoonmaken op center parcs dus als het niet gaat dan meld ik me toch nog ff ziek,ze weten ervan op me werk en heb er ook toestemming voor gelukkig.Wil niet dat ik me straks vertil en dan me silicoon verschiet ofzo

Fijne aaf verder!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Even paniek door jou berichtje. Maar alles eens goed uitgepluist en veel goede reacties tegengekomen fwoew :)..

Groetjes

Hallo Katrien,

Heb jij inmiddels je borstvergroting achter de rug? En heeft dr. Damen deze bij jou uitgevoerd? Ik ga nl. over 6 weken bij de Hair and Beauty Clinic en wordt geopereerd door dr. Damen en zou graag weten hoe dit is bevallen.

Groetjes,

Crisie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.