Ga naar inhoud

Katrien1988 : 16 september 2011 : Dr. Damen : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zou graag wat hulp hebben om mijn beslissing te kunnen doorbreken.

Ik ben namelijk van plan om een bv te nemen. Mijn voorkeur gaat uit naar de welnesskliniek.

Nu zou ik graag willen weten adh hoe jullie je maatje kiezen. En wat jullie verkiezen voor of achter de borstspier.

En of het lang heeft geduurd voor jullie een operatie hebben gehad. Ik zou liefst zo snel mogelijk een operatie willen !

Ik zou ook graag wat ervaringen horen over de welnesskliniek.

Ik twijfel maar ik wil het zo graag !!!!

Dank jullie wel alvast !!!

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Katrien,

Welkom hier op het forum!

Ik ben zelf bij de Wellnesskliniek geopereerd (2 dagen geleden) en Missy1, Jazzy, fietje24, oO-sanchez-Oo en susi ook. Er zijn vast nog een hoop meer dames die ervaring hebben met de Wellnesskliniek maar hen (en mij) kun je in ieder geval alvast zoeken m.b.v. de zoekfunctie rechtsboven in je scherm. Als je op wellnesskliniek zoekt zul je wel meerdere dames vinden.

Ik heb mijn maat bepaald aan de hand van wat mogelijk is en waar mijn voorkeur naar uitgaat. Ik vind bij mensen met een postuur zoals ik een C (of B ) erg mooi staan en ik sprak die wens uit bij de chirurg. Echter, bij mij bleek er maar 1 prothese te passen; 230 cc HighProfile. Een groter aantal cc's zou namelijk onnatuurlijk staan bij mij omdat ik nogal mager heb en niet genoeg huid om het implantaat mooi te bedekken. Ik had voor mijn consult het een en ander gelezen over de voor- en nadelen van plaatsing voor of achter de borstspier en dacht dat achter de spier het beste voor mij zou zijn, ivm ontbreken van (genoeg) eigen borstweefsel en een dunne huid. Het nadeel van deze plaatsing is echter dat de implantaten heel vreemd kunnen vervormen wanneer je je borstspieren aanspant en er kan een double bubble ontstaan. Daarom besloot dr. Visser dat een dual-plane plaatsing het beste zou zijn, door deze plaatsing krijg je met ronde protheses een anatomisch effect zonder de nadelen van deze implantaten. Ook vermijd je het double bubble effect en zie je de randen van het implantaat aan de bovenkant van de borst minder tot niet. Ik moet er wel even bijzeggen dat er veel dames hier op het forum zijn die er vast veel meer van af weten dan ik dus misschien kun je beter een topic over de voor- en nadelen lezen en je uiteraard goed laten informeren bij je pc!

Ik snap helemaal dat als je eenmaal voor jezelf de knoop hebt doorgehakt dat je dan niet kunt wachten op geopereerd te worden! Had ik zelf namelijk ook. Ik heb op 20 mei gebeld voor een consult op 5 juli en legde alvast de operatiedatum vast; 4 augustus. Dit lijkt misschien lang maar dit was ook mijn eigen keuze omdat ik mijn consult niet veel eerder kon plannen i.v.m. studie en ik had voor eind juli al een vakantie geboekt. Ik had dus eerder geholpen kunnen worden. Als je benieuwd bent naar je wachttijden kun je natuurlijk altijd even bellen naar de kliniek!

Veel plezier met informatie op doen hier op het forum!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Welkom hier :)

Ik heb de maat bepaald gewoon door wat ik zelf mooi vond bij anderen.

Ik vond een D cup wel groot en wilde ik ook, nu heb ik uiteeindelijk een E gekregen en soms vind ik ze nog te klein!!

heb je zelf ook geen idee welke cupmaat je wilt ?

Het went wel ontzettend snel hoor, dus mijn advies is om toch wel voor ietsje groter te gaan!

Zelf ben k door dr.Plovier geholpen in belgie..

Welness kliniek zou ik zelf nooit heen gaan maar er zijn wel positieve meiden hier te vinden!

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar opnieuw :)..

Bedankt meiden om te reageren op mijn berichtje :)...

Nu eerst een algemeen vraagje :

Hoe hebben jullie de reacties ervaren van jullie omgeving ? En krijgen jullie mails aan als ze op je topic antwoorden ? Want ik niet en daarom reageer ik zo laat :)..

@ Parkiet : Ik zou graag een volle C willen en zeker eens met hem bespreken en kijken of dit bij mijn lichaam staat ! :).. Ik verkies ook achter de borstspier ik ken namelijk iemand bij wie ze het langs de tepelhof hebben uitgevoerd ( ettelijke jaren geleden ) en nu geen gevoel meer heeft in haar borst.

Bij welke dokter heb je jezelf laten opereren ?

En ik ben ook afhankelijk van mijn studies daarom dat ik zo snel mogelijk geopereerd zou willen worden. Want ik studeer verpleegkunde en ik moet ik schat eind september begin oktober weer op stage dus ik moet dan weer heffen en sleuren en dat mag je de eerste weken niet. Vind het zo spannend :).. Ik zou het liefst morgen al geopereerd worden hihi :P maar als ik een afspraak wil zou het op 23 augustus zijn dus dat duurdt nog lang he :(..

@ Dank je voor je reactie Casandra : ik ga ook zeker kiezen voor mijn keuze en me niet laten beinvloeden alleen heeft mijn vriend wel inspraak :P maar we zijn al lang samen dus is het ook belangrijk dat hij het mooi gaat vinden :)..

@ Mii18 : Ik heb eens op je fototjes gekeken en en echt een leuke grote maar ik ben ook nogal redelijk mager dus ik ben bang dat het er dan onnatuurlijk gaat uitzien. Daarom een volle c ?? Ook mag ik zelf niet klagen van mijn eigen borsten ik heb een kleine B en prachtige borsten als ik een bh aanheb maar als ik deze verwijderer is mijn volle vorm verdwenen zo spijtig :(.. En ben ik absoluut ontevreden :(..

En ik verkies voor de welnesskliniek omdat ik de prijs heel schappelijk vind en ook positieve reacties lees :)..

Veel groetjes !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar opnieuw :)..

Bedankt meiden om te reageren op mijn berichtje :)...

Nu eerst een algemeen vraagje :

Hoe hebben jullie de reacties ervaren van jullie omgeving ? En krijgen jullie mails aan als ze op je topic antwoorden ? Want ik niet en daarom reageer ik zo laat :)..

@ Parkiet : Ik zou graag een volle C willen en zeker eens met hem bespreken en kijken of dit bij mijn lichaam staat ! :).. Ik verkies ook achter de borstspier ik ken namelijk iemand bij wie ze het langs de tepelhof hebben uitgevoerd ( ettelijke jaren geleden ) en nu geen gevoel meer heeft in haar borst.

Bij welke dokter heb je jezelf laten opereren ?

En ik ben ook afhankelijk van mijn studies daarom dat ik zo snel mogelijk geopereerd zou willen worden. Want ik studeer verpleegkunde en ik moet ik schat eind september begin oktober weer op stage dus ik moet dan weer heffen en sleuren en dat mag je de eerste weken niet. Vind het zo spannend :).. Ik zou het liefst morgen al geopereerd worden hihi :P maar als ik een afspraak wil zou het op 23 augustus zijn dus dat duurdt nog lang he :(..

@ Dank je voor je reactie Casandra : ik ga ook zeker kiezen voor mijn keuze en me niet laten beinvloeden alleen heeft mijn vriend wel inspraak :P maar we zijn al lang samen dus is het ook belangrijk dat hij het mooi gaat vinden :)..

@ Mii18 : Ik heb eens op je fototjes gekeken en en echt een leuke grote maar ik ben ook nogal redelijk mager dus ik ben bang dat het er dan onnatuurlijk gaat uitzien. Daarom een volle c ?? Ook mag ik zelf niet klagen van mijn eigen borsten ik heb een kleine B en prachtige borsten als ik een bh aanheb maar als ik deze verwijderer is mijn volle vorm verdwenen zo spijtig :(.. En ben ik absoluut ontevreden :(..

En ik verkies voor de welnesskliniek omdat ik de prijs heel schappelijk vind en ook positieve reacties lees :)..

Veel groetjes !!!

Hey Katrien,

Ik heb zelf nog niet zoveel reacties gehad omdat ik het van te voren aan maar weinig mensen heb verteld en ben sinds mijn operatie eigenlijk nog maar 1x het huis uit geweest. Toen ik het mijn familie vertelde steunden ze mij allemaal en de reacties waren dus positief. Mijn vriend vind het niet nodig maar zei wel dat als ik het zo graag wil dat hij er dan achter staat en mijn schoonfamilie snapt het wat minder goed. Heb het ook aan een 'vriendin' op school verteld en die reageerde niet erg positief maar ook niet negatief, beetje onwetend denk ik..

Ik weet niet hoe anderen hun topics bijhouden maar ik kijk gewoon altijd mijn profiel, dan mijn eigen topic en dan ga ik bij wat topics langs waarin ik veel actief ben. Je kunt je ook abboneren op een topic door op 'Volg dit topic' te klikken, rechtsboven een topic. Dan kun je instellen dat je een mailtje ontvangt wanneer er reacties zijn op het topic.

Ik lees dat je jezelf mager vind, en dan kun je inderdaad maar beter voor een volle C gaan en niet meer vind ik. Maar dat is mijn persoonlijke mening en er zijn natuurlijk talloze voorbeelden van slanke meiden met meer dan een C wat toch heel mooi is geworden. Je beperkt je echter wel in je kledingkeuze, je zult wijdere kleding moeten gaan dragen waardoor je figuur wegvalt. Nouja.. helemaal je eigen keuze natuurlijk maar t zijn wel dingen om rekening mee te houden!

De kans dat je geen gevoel meer hebt in je tepel / (delen van) je borst is helaas altijd aanwezig, dat er via de borstplooi geopereerd wordt neemt dat risico helaas niet weg!

Ikzelf ben geopereerd bij dr. Visser, een vakbekwame chirurg alleen hoor je er wel vaak over dat ze nogal bot kan overkomen. Maarja je hoeft geen vrienden te zijn met je pc om mooie boobs te krijgen denk ik dan ;)

Tja de wachttijden zijn helaas niet zo kort dat je de volgende dag al geopereerd kunt worden! Maar je moet het niet gaan overhaasten hoor, en zeker je herstel niet!

Neem goed de tijd om uit te zoeken hoe en wat.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben ook geholpen in de WK, Dr Damen kijk maar bij mijn foto's... gooischemeisje is ook door hem geholpen en ook Fietje.

Jazzy door Dr Horn, zij heeft ook hele mooie Boobs!

Ik ben tevreden over het resultaat, alleen de service is wat minder... vandaar ook de prijs.

Ook geven zij maar 10 jr garantie op de implantaten , daar zit ik niet zo mee want heb veel gelezen dat alle implantaten t beste om de 15/20 jaar vervangen moeten worden... Levenslang is niet echt om te geloven, zoek t maar eens op.

Succes !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Katrien,

Ik heb zelf nog niet zoveel reacties gehad omdat ik het van te voren aan maar weinig mensen heb verteld en ben sinds mijn operatie eigenlijk nog maar 1x het huis uit geweest. Toen ik het mijn familie vertelde steunden ze mij allemaal en de reacties waren dus positief. Mijn vriend vind het niet nodig maar zei wel dat als ik het zo graag wil dat hij er dan achter staat en mijn schoonfamilie snapt het wat minder goed. Heb het ook aan een 'vriendin' op school verteld en die reageerde niet erg positief maar ook niet negatief, beetje onwetend denk ik..

Ik weet niet hoe anderen hun topics bijhouden maar ik kijk gewoon altijd mijn profiel, dan mijn eigen topic en dan ga ik bij wat topics langs waarin ik veel actief ben. Je kunt je ook abboneren op een topic door op 'Volg dit topic' te klikken, rechtsboven een topic. Dan kun je instellen dat je een mailtje ontvangt wanneer er reacties zijn op het topic.

Ik lees dat je jezelf mager vind, en dan kun je inderdaad maar beter voor een volle C gaan en niet meer vind ik. Maar dat is mijn persoonlijke mening en er zijn natuurlijk talloze voorbeelden van slanke meiden met meer dan een C wat toch heel mooi is geworden. Je beperkt je echter wel in je kledingkeuze, je zult wijdere kleding moeten gaan dragen waardoor je figuur wegvalt. Nouja.. helemaal je eigen keuze natuurlijk maar t zijn wel dingen om rekening mee te houden!

De kans dat je geen gevoel meer hebt in je tepel / (delen van) je borst is helaas altijd aanwezig, dat er via de borstplooi geopereerd wordt neemt dat risico helaas niet weg!

Ikzelf ben geopereerd bij dr. Visser, een vakbekwame chirurg alleen hoor je er wel vaak over dat ze nogal bot kan overkomen. Maarja je hoeft geen vrienden te zijn met je pc om mooie boobs te krijgen denk ik dan ;)

Tja de wachttijden zijn helaas niet zo kort dat je de volgende dag al geopereerd kunt worden! Maar je moet het niet gaan overhaasten hoor, en zeker je herstel niet!

Neem goed de tijd om uit te zoeken hoe en wat.

Groetjes

Hey,

Ikzelf ben ook niet echt van plan om het aan veel mensen te vertellen in mijn omgeving. Maar ik vrees met mijn kleine B en dan een volle c dat het best wel gaat opvallen. Als mensen ernaar vragen zal ik denk ik wel antwoorden maar ligt er natuurlijk ook aan wie :).

Ik heb het al wel aan enkele vriendinnen gevraagd wat zij ervan denken : ze vinden het niet nodig, maar ik moet zelf een keuze maken en ze zeggen dat ik beter wacht tot ik kinderen heb gekregen maar dat duurdt nog jaren dus.. Het is ook zo dat hun het graag wllen dus ergens mss een klein tikje jaloezie ? Ik durf het niet echt uitspreken maar een beetje steun zou fijn zijn he ;).. En mijn vriend vind het ook absoluut niet nodig maar als ik er gelukkig van word ziet hij er geen graten in :)..

Je hebt groot gelijk , je moet geen vrienden zijn met je pc. Dat ben ik ook niet met mijn huisdokter en die helpt me ook altijd goed verder. Mijn voorkeur gaat ook naar dr visser of dr damen daar lees je veel goede dingen over he :)..

Ik wacht even mijn antwoord van mijn school af heb hen verteld dat ik een operatie moet ondergaan en 6 weken niet mag heffen en daarom moet weten wanneer ik aan stage moet lopen. Ze moeten er het fijne niet van weten he ;).

Op de site staat natuurlijk wel te lezen , ene dag consultatie en de andere dag operatie.. Dat is dan dus niet waar :) ?

Groetjes en nog een fijne avond x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm. ik ben van een a naar een e gegaan en er zijn volgens mij weinig mensen die het opvalt!

voornamelijk denk ik omdat wij constant met borsten bezig zijn. maar andere mensen hebben dit volgens mij totaal niet!

maar wat je zou kunnen doen is alvast een grotere bh kopen en die opvullen tot aan je bv, dan weet je zeker dat het niet op valt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Ik ben ook geholpen in de WK, Dr Damen kijk maar bij mijn foto's... gooischemeisje is ook door hem geholpen en ook Fietje.

Jazzy door Dr Horn, zij heeft ook hele mooie Boobs!

Ik ben tevreden over het resultaat, alleen de service is wat minder... vandaar ook de prijs.

Ook geven zij maar 10 jr garantie op de implantaten , daar zit ik niet zo mee want heb veel gelezen dat alle implantaten t beste om de 15/20 jaar vervangen moeten worden... Levenslang is niet echt om te geloven, zoek t maar eens op.

Succes !

xxx

Ja, ik geloof er niet echt in dat het levenslang is. Maar langs de andere kant misschien wil je dan wel weer een maatje meer;). Ik zal zowiezo al blij zijn dat ik volle borsten heb wanneer ik lig :).. Dan heb ik niet veel meer. Kijk er naar uit. Nu maar hopen dat het toch een beetje aan de snelle kant zal gaan :)..

Groejtes !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello dames,

Hier ben ik weer met die vervelende vragen..

Maar ik kan nergens een ervaring vinden op internet en ook niet op dit forum over de hair & beauty clinic in hasselt.

Is iemand hier al geopereerd voor een borstvergroting. En ben je hier tevreden over en over het resultaat.

Hopelijk kunnen jullie mij wat wijzer maken !! :)

Groetjes Katrien

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook echt nergens iets vinden :(..

Echt nergens. Dit lijkt me toch ook echt wel een bekwame kliniek enkel.. Geen spoor van te bespeuren :).

Oh, mss moet ik eens op kelly pfaff zoeken dan hihi :D..

Ik ben wel eens benieuwd dan, is vreemd :)

thx dames !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mm mischien eens kijken bij borstenforum .nl heb wel eens de naam Hasselt daar voorbij zien komen :136:

Maar als je niks slechts kan vinden zal het wel goed zitten hoor!

Ik heb woensdag een afspraak bij de wk bij dr damen =)

Ik vertrouw het toch niet zo heel goed, ik heb hen toch eens goed uitgepluist en ze doen meer haarbehandelingen dan bv enzo vrees ik.

En dr Damen doet dit de hele dag door dus kan ik hopelijk niet mis zitten :)

groetjes !! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey lieve dames,

Ik zou graag eens willen vragen, welke cupmaat jullie voorheen hadden & dan de cc's zodat ik een beetje een idee heb welke grootte van borsten ik ongeveer zal hebben.

Ik dacht namelijk altijd dat ik een 75 b had, maar nu met 2 verschillende sites en een lintmeter kom ik dus op een 75 a.....

Ik zou graag een grote c hebben en ik krijg 300 cc achter de borstspier. Hebben jullie enig idee welke cupmaat ik ongeveer zal hebben ?

Veel groetjes !!! En alvast bedankt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Katrien,

dat is een lastige vraag,en waarom ik dat zeg,omdat ik zelf het een en ander heb doorstaan qua cc,s betreft.

ben zeg maar een soortje buitenbeentje waarbij de cc,s wegvallen,in de breedte,heb daarom 3operatie,s gehad,en nu het resultaat wat ik wenste.

ik had van mezelf een cupje 75A

1ste operatie 375cc dual plane geplaatst ,anatomische prothesen,overgehouden 75C

2de operatie 750cc,ronde,voor de spier,overgehouden van de 75C een 75E

3de operatie 1000cc ,rond ,voor de spier overgehouden van een 75E een 75G

er zijn vele dames die met 300 of 400 al op een E of F cup komen,dus de cc,s vallen algemeen gezien bij iedereen anders uit,behalve bij mij dan wat minder grootblush.gif

het is echt ff afwachten hoe het gaat uitpakken bij je,maar als je je wens goed hebt uitgelegt bij je arts,zal hij wetenw at ij nodig hebt om die cupmaat te behalen6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.