Ga naar inhoud

Hoe voelt het aan??


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

26 september is mijn dag :D. En ik zit dus elke dag hier op het forum te koekeloeren :blush: .

Maar waar ik nou zoooooo benieuwd naar ben. Hoe voelen siliconen-borsten aan? Ik krijg anatomische dual plane.

Voelt het zacht aan? Of juist heel hard/stevig?

Maar ook belangrijk: Kunnen ze bewegen als je aan het lopen bent? Of zijn ze zo stevig dat ze op hun plek blijven staan. (Lijkt me juist zo leuk als ze bewegen, heb dat gevoel nooit gekend :P).

En wanneer hadden jullie het gevoel dat de borsten écht van jouw waren?

Veel vragen, maar ik hoop dat de dames die er al 1 hebben gehad mij antwoorden kunnen geven :lol:

XX Sophietjee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha sophietjee!

Spannend voor je...nog maar een week!

Zelf ben ik maandag 2 weken PO en ik kan je nog niet antwoord geven op alles, maar het gevoel dat ze bij mn lichaam horen, heb ik sinds een paar dagen! Ik vind dat echt snel gegaan. De eerste dagen als ik ging douchen en de sportBH uitdeed, had ik het gevoel alsof ze eraf konden vallen, maar dat heb ik nu al niet meer!! Ze zijn ook al iets zachter, maar ik weet niet hoe dat zich verder ontwikkelt!

Veel succes!!! :D zeker ga je nog antwoord krijgen op je andere vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Weer na lange tijd op het borstenforum en deze vraag trok mijn aandacht.

Ik ben nu 10 maanden po en nu voelen ze pas echt zacht zoals een ( echte) borst zeg maar :)

Ik ben heel bij met mijn bv en heel blij met mijn borsten.

Veel succes met je bv je zal er zeker blij mee zijn.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 2 maanden voel je dat er wat inzit , je voelt ook dat extra gewicht (ook aan je nek!).

Wat de 'toekomst' betreft , in mijn 2de bericht van mijn topic heb ik een beetje proberen in't kort uit te leggen hoe het voelt na half jaar tot 2 jaar PO , kan je hier even nalezen :rolleyes: Denk dat ik daar wel enkele van je vragen beantwoordt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond het in het begin erg zwaar e hard aanvoelen, maar ben nu iets meer dan 2 mnd po en ze bewegen mooi mee en zijn ook al vrij zacht, na 3 maanden mag ik beginnen met masseren en dan gaan ze snel zacht voelen. ze voelen nu al helemaal van mijzelf hoor , al vanaf een week po was ik er meteen aan gehecht :D zou ze niet meer kwijt willen, maar hoor wel vaker dat meiden die helemaal niets van zichzelf hebben wat langer de tijd nodig hebbe om te wennen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb pas ook anatomisch via dual plane boobs gekregen. Ik heb dus niet zo veel ervaring ermee nog... Maar op dit moment voelt het stevig aan de onderkant van borst en gehele borst is zacht.

Ik heb een sport BH gekocht van Livera (eigen merk). Echt super en een aanrader! Mijn borsten bewegen nog niet veel bij bewegen. Ik was zelf wel geschrokken van de maat... 70D.. ik had normaal 70A... hihihih.. maar ik hoop op een volle B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sophie!

ik heb ze nu bijna 6 weken! Ik heb ronde 310cc op de spier, ik had wel wat eigen borstweefsel (niet veel)

ze voelen nu al alsof ze echt helemaal van mij zijn.... dat is sinds anderhalve week zo, ze voelen wel een stuk steviger als mijn 'eigen" borsten maar zeker niet hard hoor!

Heb gisteren een feestje gehad en ik kon er lekker mee schudden hoor! hahaha

en bovendien als ik op mijn rug lig zonder bh, dan vallen ze wel wat opzij, net als echte borsten!!!

In het begin voelt het zwaar en hard en onnatuurlijk, maar dat is helemaal goed gekomen!!

liefs en succes met je boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu meer dan 1 jaar po en ze voelen lekker zacht maar stevig zo kan ik het het beste omschrijven :136:

Ik vind ze eigenlijk best echt voelen maar dit heeft wel lang tijden nodig gehad zeker 6 maanden en ik heb het idee dat ze nu na 1 jaar nog steeds zachter worden :1bouncingboobs: ik had hiervoor een 70a? en heb nu 70E soms F dus in het begin was het wel wennen hoor hihi

Ze wiebelen ook lekker mee als ik loop hihi ze voelen super en zijn echt van mij :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3,5 maanden PO.

Vanaf de eerste dagen had ik al het gevoel dat ze van mij waren en altijd van mij geweest zijn!!

Ze zijn best zacht, maar ik denk wel dat echte borsten nog veel zachter zijn, ze zitten best vast en bewegen niet zo heel veel heen en weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sophietje,

Op dit moment ben ik ruim 7 maanden PO.

Ik heb 400cc rond 85% gevulde siliconen voor de spier gekregen.

Na 5 dagen was ik al helemaal gewend aan de grootte en voelde ze al helemaal van mezelf; alsof ik ze altijd al zo had gehad :D

Nu zijn ze echt zachter geworden (in vergelijking met net na de operatie) en toch voelen ze ook heel stevig (niet die slappe 80B van voorheen) :101:

En ze bewegen ook mee; als ik voorover buig gaan ze ook naar voren en als ik ga liggen vallen ze naar opzij :lol:

Heel veel succes met aftellen de laatste 9 dagen met je oude cup! :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sophietje :

Hier ook even een antwoord van de 2dagen oude po borstjes van mij :P.

Ik moet zeggen ik zit in een strak verband en het voelt echt zo raar.. Het verband voelt veilig maar je voelt echt je tepels verder dan normaal hihi zo vreemd. En als ik over men borsten wrijf is dit echt een fijn gevoel. Alleen wel erg hard. Ik denk dat als men verband eraf gaat dat ik ook een beetje bang zal hebben dat men borstjes eraf zullen vallen. Dat heb ik al 1x voorgehad :D toen ik rechtop liep.

Het enige wat ik nu ervaar is dat je echt een heel groot verschil voelt met hoe het eerst was je voelt dat extra gewicht er echt aanhangen :D.. Ik kan niet wachten tot ik ze mag zien :) !!! Succes met je operatie !!!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.