Ga naar inhoud

na hoelang weer sex ?


Aanbevolen berichten

wanneer jeweer klaar bent voor sex is echt per vrouw verschillend, gewoon aanvoelen wanneer jij weer wilt :)

ik heb hier gehoord van meiden die het een dag of 2 na de bv al weer deden , maar de meeste moeten er dan nog echt niet aan denken.

na 2 weken deed ik het zelf voor het eerst zonder bh, maar dat viel nog best tegen , standjes op je buik lukken dan echt niet en als het wat harder aan toe gaat moest ik echt nog mn boobs vasthouden (tegendruk) geven ahahah :)

maar het kan gewoon zodra jij er klaar voor bent :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

po = post operation , oftewel na de operatie .

Ikzelf heb afgelopen januari een bv /dual plane (borstvergroting) gehad ,

ik heb na 2 á 3 weken daarna weer 'voorzichtig wat' gedaan met mijn vriend .

(ik zat op het bankje , hij deed het werk ... voorzichtig) :rolleyes:

Het is inderdaad , zodra jij je er goed bij voelt !

2 dagen po had bij mij écht niet gekund .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie reacties...

Maar is het niet schadelijk dan omdat je borsten dan toch flink bewegen ? ( en dat nu juist niet echt de bedoeling is om te herstellen haha )

Je moet je ook niet gelijk van onder naar boven, van links naar rechts laten zwieren :133:

Gewoon rustig liggen op het rugje, charmante sport bh aan en mannetje RUSTIG het werk laten doen ;)

Kan best :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@katrien1988:

Hoe is de operatie jou bevallen ? Heb je volledige narcose gehad of slaaproes ?

En ben je misselijk geweest of nu nog misselijk ?

Groetjes Amanda

Hey amanda, ik heb net een operatieverslag geschreven je vind het onder dokter damen welnesskliniek 16/-9 :).

Ik heb een slaaproes gekregen maar ik ben dan toch zo weg als een eitje hoor hihi.

Ik ben erg misselijk geweest niet overgeven, maar heel veel braakneigingen. En ik ben helemaal tip top in orde. Als ik stil zit is het precies of er niets gebeurd is. Maar dan als ik iets of wet men arm te fel beweeg of men poep verschuif dan denk ik ohja rustig aan Katrientje :)... Ik vind zitten ook veel fijner dan liggen :).. Ik loop ook al echt wel rond want ik heb geen zittend gat :P.. En ik heb gelezen op men brief dat je dan een goed herstel hebt hihi..

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi wij zij al 25 jaar samen en bij ons heeft het5 dagen geduurd.... geeen id wat normaal is trouwens, is voor iedereen verschillend..

we moesten wel voorzichtig aan hoor, was wel gevoelig....

gewoon naar je lichaam luisteren hoor!!

Heb pas sinds kort de sportbh uit tijdens sex hoor, anders was het te gevoelig...

liefs en veel plezier!

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.