Ga naar inhoud

Wespel : 6 September 2011: Dr Welters : St Anna ziekenhuis te Geldrop


Aanbevolen berichten

Die wondjes zijn hechtingkjes die naar buiten toe komen en dan weg zijn...beterz voor je lichaam wel minder voor je gevoel natuurlijk :blush: ..hopelijk is alles nu al dicht en kan je lekker verder herstellen.. :136:

Links is alles prima dicht, daar heb ik geen enkel wondje gehad zelfs, had gehoopt dat dat rechts ook zo zou zijn maar goed dat is dus niet zo. :rolleyes: Rechts gaat het wel al beter maar zijn nu inmiddels wel twee gaatjes( op het driepunt en onder de tepel op het litteken daaronder zeg maar) en rechts onder is echt een groter wondje. Ben donderdag nog terug geweest en het is in ieder geval niet ontstoken, dat dacht ik zelf eigelijk. De pc gaf wel aan dat het nog wel een tijdje kan duren voor het dicht is, nou ja ik zie in ieder geval wel verbetering, een week terug leek het wel of er alleen maar wondjes bijkwamen.

Ik merk nu wel dat ik me met de dag beter voel, dat is wel erg lekker om te merken! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wondjes gaan vooruit! Ze zijn nog niet dicht maar ik zie wel echt vooruitgang.

Barst wel van de spierpijn en heb wat last vandaag van de hechtingen, ben een beetje teveel in touw geweest vandaag. Man had een lange dag op het werk en mijn moeder die de afgelopen weken heel veel heeft geholpen was er vandaag niet(woont een eind weg). Ik dacht het wel even te doen vandaag, :124: de kids naar school gebracht en daarna weer opgehaald en hoewel ik het echt rustig aan heb gedaan ben ik meer in touw geweest dan afgelopen weken(eten koken, kids aankleden bla bla je weet wel het dagelijkse gedoetje :38: ) Is denk ik toch teveel geweest. :82: Vandaag gaan de kids naar de BSO dus ik doe het vandaag heel rustig aan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

De wondjes gaan vooruit! Ze zijn nog niet dicht maar ik zie wel echt vooruitgang.

Barst wel van de spierpijn en heb wat last vandaag van de hechtingen, ben een beetje teveel in touw geweest vandaag. Man had een lange dag op het werk en mijn moeder die de afgelopen weken heel veel heeft geholpen was er vandaag niet(woont een eind weg). Ik dacht het wel even te doen vandaag, :124: de kids naar school gebracht en daarna weer opgehaald en hoewel ik het echt rustig aan heb gedaan ben ik meer in touw geweest dan afgelopen weken(eten koken, kids aankleden bla bla je weet wel het dagelijkse gedoetje :38: ) Is denk ik toch teveel geweest. :82: Vandaag gaan de kids naar de BSO dus ik doe het vandaag heel rustig aan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wespel..

Hoe gaat het nu inmiddels met je.??

Nog steeds tevreden.. ik had je topic gevolgd maar ineens staat er niets meer vermeld..

Ik ben een paar jaar geleden door dezelfde dr geholpen en volgde je verhaal..

Ben benieuwd hoe het met je gaat nu??

en of je tevreden bent over ziekenhuis arts etc...

grts lizaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.