Ga naar inhoud

Willow : 20 september 2011 : Dr. van Steenland : Sint-Vincentius Ziekenhuis Antwerpen.


Aanbevolen berichten

Wat jammer meid!

Van te voren had je een b-cup en nu een D/E?

Het hangt er helemaal vanaf wat jij mooi vind natuurlijk.

Ik vind dit prachtig staan bij jou lijfje. Groter zou er in mijn ogen al gauw nep uitzien.

Lfs Janine.

Hey Janine, ik weet het, men vriend zei me dit ook al meermaals, ik twijfel nog iets te hard om echt actie te ondernemen, want toen ik pas geopereerd was, had ik al spijt dat ik het gedaan had.. Nu ze er iets beter uitzien heb ik geen spijt meer, enkel dat ik ze nog niet tegen elkaar kan duwen, maar ja, ik ben dan ook nog maar drie weken po, ik draag nu een 75D, maar de beugels in het midden raken men borstbeen niet, is dat dan een teken dat die te klein is..? weet je, in sommige kleding is men balkonnetje echt mooi, in andere kleding dan weer niet, ik heb een erg smalle taille, en wil het gedeelte onder de borsten mooi laten uitkomen door strakke kleiding, ik heb wel smalle truien maar toch trekt die men buste weg, ofwel zijn die truitjes te klein! AARRRGHH :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi

voor 260 cc vind ik ze groot ik heb 435 cc en zullen qua grote niet heel erg veel verschillen

verder vind ik ze wel heel mooi bij je lichaam passen denk dat ze nog wel meer hang moeten krijgen

wat voor maat het evt gaat worden durf ik niet te zeggen

het probleem wat jij beschrijft dat je het bloot wel goed maar in kleding minder

dat heb ik ook het oogt dan al gauw wat kleiner bah wat baal ik daar van

maar nogmaals vind ze wel heel mooi bij je passen je bent ook super slank

groetjes

hey ridydj,

mja dat zeggen ze nog, 260cc is weinig, maar de protheses zijn erg smal maar erg vooruit stekend, twas een nieuw model van mentor.. ik ga straks naar Svelta, lingeriespeciaalzaak hier achter de hoek, en haar mening eens vragen over de juiste maat enz, en misschien is gaan shoppen achter betere kleding..?

Mja ik heb een smal lijf, ik ben m72 en 51kg, ik ben niet anorexia ofzo, ik ben altijd al zo geweest, maatje 34 van broek enz, tis soms lastig!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Willow,

Als hij je borstbeen niet raakt dan denk ik dat de omtrek te ruim is. Dus dan zou je beter eens een 70E passen.

Maar let op, ze kunnen nog groeien he, dus niet ineens veel bh's kopen maar eens rustig afwachten.

Vind het zelf ook lastig hoor, ben nu 10 dagen po. Dus ik snap je wel.

En ben super blij verder, maar het ziet er nog niet spectaculair uit natuurlijk, ze moeten nog zakken etc.

En ze zijn nog zo hard...

Er wordt veel van je geduld gevraagd.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Willow,

Als hij je borstbeen niet raakt dan denk ik dat de omtrek te ruim is. Dus dan zou je beter eens een 70E passen.

Maar let op, ze kunnen nog groeien he, dus niet ineens veel bh's kopen maar eens rustig afwachten.

Vind het zelf ook lastig hoor, ben nu 10 dagen po. Dus ik snap je wel.

En ben super blij verder, maar het ziet er nog niet spectaculair uit natuurlijk, ze moeten nog zakken etc.

En ze zijn nog zo hard...

Er wordt veel van je geduld gevraagd.

Lfs Janine.

ik heb een 70E aangehad, maar de omtrek zit echt niet lekker, heb een 75E thuis liggen, en die zit wel goed qua cup, maar toch mis zie ik er iets aan, dermee kan ik me misschien is best laten opnemen door die van de winkel, wie weet, meet ik me helemaal niet juist ofzow...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind t wel mooi staan zoals ze nu zijn eigenlijk,juist ook omdat ze wat naar voren toe staan. :1bouncingboobs:

En I like je tepelpiercings,wil ik ook,maar durf nie :blush:

hey vlinderke,

ja , ze staan wel erg goed naar voren, das waar, en die piercings :)

gewoon doen! Een BV doet meer zeer dan die paar tepelbellen haha :-)

xx :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je er nu uitziet op de foto, ben je prachtig!!!!!!!

Verder zeg ik niks want dat is toch iets wat jezelf moet zien.

Liefs Dalmindy

Hey Dalmindy!

Bedankt voor je compliment :blush: Misschien heb ik gewoon een beetje ruggesteun nodig en niet zo onzeker enz.. In ieder geval ga ik nog niet tot een wissel over, ten eerste heb ik er geen tijd voor en ten tweede vind ik dat veeeel te snel om weer in men lijf te laten snijden en snokken en trekken :)

grts x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Willow,

Ik vind het juist mooi zo.

Je hebt borsten! Past goed bij je lichaam.

Ik vind persoonlijk te groot niet mooi.

Als ik mijn kleding uit heb denk ik ook wauw en met kleding aan valt het ff anders.

Maar vergeet niet dat een sport bh maar een dun stukje stof is. Wacht maar tot je een goede bh aan hebt, dan staat het weer heel anders! :)

Ik zou het nog even de tijd geven..

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Willow,

Ik vind het juist mooi zo.

Je hebt borsten! Past goed bij je lichaam.

Ik vind persoonlijk te groot niet mooi.

Als ik mijn kleding uit heb denk ik ook wauw en met kleding aan valt het ff anders.

Maar vergeet niet dat een sport bh maar een dun stukje stof is. Wacht maar tot je een goede bh aan hebt, dan staat het weer heel anders! :)

Ik zou het nog even de tijd geven..

Succes!

Hey ,

ik draag niet veel mijn sportbeha meer, omdat mijn pc zei dat ik hem regelmatig mocht uitlaten en al eens een beha aankon, ze moesten flink dalen, dermee, weet dat dat raar klinkt, maar heb geluisterd en ze zien er beter en beter uit.. enkel moet ik me correct laten opmeten want mijn middenstukje van men beha sluit niet aan op men borstbeen..

grts x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Willow,

Je hebt mooie boobs die je prachtig staan meid! :D En dat is bij de meesten zo hoor, dat ze naakt er groot uitzien en in kledij beetje wegvallen, wat voor maat je ook hebt! Gewoon kledij uitzoeken waar ze wel mooi in uitkomen! En als je middenstukje van je bh niet aansluit op je borstbeen, dan is de cup te klein, moet je dus een cupje groter hebben, maar je eens goed laten opmeten is een prima idee! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Willow,

Je hebt mooie boobs die je prachtig staan meid! :D En dat is bij de meesten zo hoor, dat ze naakt er groot uitzien en in kledij beetje wegvallen, wat voor maat je ook hebt! Gewoon kledij uitzoeken waar ze wel mooi in uitkomen! En als je middenstukje van je bh niet aansluit op je borstbeen, dan is de cup te klein, moet je dus een cupje groter hebben, maar je eens goed laten opmeten is een prima idee! :35:

Liefs, :54:

Hey Eefje, bedankt voor het complimentje :blush:

ik dacht het ook dat de cup te klein was, straks weet ik meer, seffens ga ik snel tussendoor eens langs de winkel :)

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met eefje eens :blush:

Heb ik een dikke trui aan nou halloo?? waar zijn ze?

Maar met een strak truitje joepii big boobies :136:

Meid niet over een wissel beginnen hihi niet doen, ze zijn heel mooi en groot :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met eefje eens :blush:

Heb ik een dikke trui aan nou halloo?? waar zijn ze?

Maar met een strak truitje joepii big boobies :136:

Meid niet over een wissel beginnen hihi niet doen, ze zijn heel mooi en groot :blush:

thx marisjuh :-) :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.