Ga naar inhoud

Willow : 20 september 2011 : Dr. van Steenland : Sint-Vincentius Ziekenhuis Antwerpen.


Aanbevolen berichten

heeyy willow!

Die blauwe plekken zijn ook zeer bekend!ben nu een weekje verder en ze zijn bij mij nu al gelig,merk het al niet eens meer!Het is ook best een hele verandering voor je lichaam waar je aan moet wenne hoor,gun jezelf gewoon wat tijd.Ik vind me borsten ook nog steeds raar als ik in de spiegel kijk,het moet gewoon nog ff eigen worden denk ik.

Hoop voor je dat ze snel wat zakken en dat je het wat mooier gaat vinden!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

ik zeg 75 E !! ik ben er van overtuigd, heb zelf nu 80E en ben iets dikker dan jou, formaat van de boobs komt erg overeen!!

ziet er prachtig uit, maar meid wat heb je een grote blauwe plek he?? maar goed , dat trekt gelukkig weer weg!!

en wat zie ik bij je tepel zitten? heb je daar piercing in?? of is het wat anders, het is een beetje vaag!!

in iedergeval zijn ze mooi!!

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zeg 75 E !! ik ben er van overtuigd, heb zelf nu 80E en ben iets dikker dan jou, formaat van de boobs komt erg overeen!!

ziet er prachtig uit, maar meid wat heb je een grote blauwe plek he?? maar goed , dat trekt gelukkig weer weg!!

en wat zie ik bij je tepel zitten? heb je daar piercing in?? of is het wat anders, het is een beetje vaag!!

in iedergeval zijn ze mooi!!

jolly

hey jolly! ja die blauwe plek is stillekes aant beteren! en ja ik heb piercings, maar men chirurg heeft er buisjes in geplaatst, zodat ze niet dichtgaan.

en dank je voor het compliment!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeleken met mij, is dit een DIKKE E

en ik denk dat je straks nog wel naar een F gaat.

:1bouncingboobs:

mooi meid

thx linsx :blush: :blush:

Ik zeg een E!! Denk dat dit een dikke vette E gaat worden als alles is gezakt :D

:136: :136: :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je al gaan meten, onderwijdte en wijdte boven borst of wil je er echt een puzzel voor ons van maken haha. Ik gok op 75 D. Wat kunnen we winnen hahah :136:

mijn onderwijdte is 72cm en bovenwijdte 94 cm ;-)

je kunt een gratis brushing winnen in men kapsalon :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk 70E.

Dat schatte ik al zo in aan de hand van je foto, aangezien je tenger bent denk ik dat 75 te wijd zou zijn. Ik lees net je maten en dat komt idd overeen met ondermaat 70.

Ik denk dat je borsten niet breed genoeg zijn voor een 70F (of 75E) dus ik hou het op 70E.

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk 70E.

Dat schatte ik al zo in aan de hand van je foto, aangezien je tenger bent denk ik dat 75 te wijd zou zijn. Ik lees net je maten en dat komt idd overeen met ondermaat 70.

Ik denk dat je borsten niet breed genoeg zijn voor een 70F (of 75E) dus ik hou het op 70E.

:1bouncingboobs:

ja normaal een 70 maar dat kan ik nu nog niet echt verdragen :-) dus ietsie ruimer want het spant enormmmmm

:1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden, ik heb 20 september mijn BV gehad, ik heb 260CC achter de spier gekregen,.. nu , naakt vind ik het wel goed, maar eens in kleding vind ik het op niks meer trekken, hoelang wacht ik best met een eventuele wissel, moet ik nog wat wachten tot het meer genezen is..? ik weet het niet meer. of wat is jullie mening over mijn maat op mijn lichaam..?

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer meid!

Van te voren had je een b-cup en nu een D/E?

Het hangt er helemaal vanaf wat jij mooi vind natuurlijk.

Ik vind dit prachtig staan bij jou lijfje. Groter zou er in mijn ogen al gauw nep uitzien.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

voor 260 cc vind ik ze groot ik heb 435 cc en zullen qua grote niet heel erg veel verschillen

verder vind ik ze wel heel mooi bij je lichaam passen denk dat ze nog wel meer hang moeten krijgen

wat voor maat het evt gaat worden durf ik niet te zeggen

het probleem wat jij beschrijft dat je het bloot wel goed maar in kleding minder

dat heb ik ook het oogt dan al gauw wat kleiner bah wat baal ik daar van

maar nogmaals vind ze wel heel mooi bij je passen je bent ook super slank

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.