Ga naar inhoud

Willow : 20 september 2011 : Dr. van Steenland : Sint-Vincentius Ziekenhuis Antwerpen.


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Vicky, ik ben 28 en ik heb een grote A tot kleine B. ik wil al 6 jaar een borstvergroting, ik heb al een aantal consults gehad, bij verschillende PC's, maar de twijfel bleef, nu dit jaar zet ik door en ben ik echt zeker van mijn stuk! ik weet exact wat ik wil...

Mei '11: mijn eerste consult bij Hilde van Steenland in 's Gravenwezel.

het was allemaal heel relax, .. enkel twijfelde ik wat over de grootte dat ik wilde, we hebben dan wat paswerk gedaan en uiteindelijk waren we eruit,.. de data vastgelegd en volgende consult vastgelegd..

25 Juli '11: Vandaag ging ik mijn voorschot betalen, ik vroeg of ik nog eens mocht passen, want ik twijfelde wéér! ik heb toen een kleinere prothese gekozen, eenmaal buiten twijfelde ik .. inderdaad.. WééR!! De dag erna heb ik haar gebeld en vroeg om een afspraak in augustus om terug de CC's te bespreken. ze zei dat ik thuis veel moest oefenen met zakjes enz..

Nu 17 augustus heb ik weer mijn afspraak! ik hou jullie verder op de hoogte, want nu weet ik ECHT wat ik wil :-) een D!

hoi! Ik ben net terug van de pc en de cc's zijn besproken! wat een opluchting. ik had een goedkope bh gekocht in de maat dat ik graag wilde, een D, heb ze ook verteld dat ik liever heb dat ze iets groter zouden uitvallen dan te klein! We hebben nog eens effe gepast en dat zat goed! ik kom nu uit op 350CC, dual plane, Replicon ronde anatomische. ik ben super benieuwd.. nog een maandje wachten en dan heb ik eindelijk mijn bOObs! 20 september moet ik om 07.15 in het sint-vincensius ziekenhuis zijn in antwerpen, en ik word geopereerd door Pc Hilde Van Steenland.

laatste consult 12 september:

hoi, ik ben op laatste consult geweest, op haar aanvraag, om alles op te meten, blijkt dat ik smalle borsten heb,en een smal lichaam, dus ze gaat protheses nemen die smal zijn in diameter, maar het dikste in projectie, omdat ik toch graag een D wens. We zijn op 260cc uit gekomen, dat lijkt weinig, maar ik heb al veel 260cc'tjes gezien en bij veel gevallen komt er een mooie D uit, als de projectie maar voldoende is..

ik ben zooo benieuwd en slaap keislecht!!

groetjes vicky xxx

Dus de protheses zijn, anatomisch gevormde, replicon extra high, 11cm diameter, 5.5 cm projectie. 260cc

Foto voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey willow,

Ik heb nog even je titel aangepast en je naam erin gezet..Nog 4 dagen wachten en dan ben je eingelijk aan de beurt en heb je prachtige borsten :3: ..succes met aftellen ;)

Liefs,

Yanet :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Vicky,

Nog 1 dagje en dan krijg je eindelijk na zes jaar twijvels jouw nieuwe borsten!

Je hebt er waarschijnlijk veeeeel zin in!

Spannend ook denk ik?

Heeel veel succes alvast hoor voor de dag van morgen.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Vicky,

Nog 1 dagje en dan krijg je eindelijk na zes jaar twijvels jouw nieuwe borsten!

Je hebt er waarschijnlijk veeeeel zin in!

Spannend ook denk ik?

Heeel veel succes alvast hoor voor de dag van morgen.

Lfs Janine.

ja ik kijk er echt naar uit! en de stress..die nemen we erbij :1bouncingboobs:

Nog 1 dagje :136:

wooehhhhooeeeww :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen en sterkte met het herstel!

Liefs

Thx schorpioen :-) heb net men laatste douche genomen :) doeeii

SUCCES MORGEN!!!!!! alvast een goed herstel toegewenst!!

:116:

dank je wel stylista! we horen mekaar weer snel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden, hierbij mijn eindelijke verslag!

20 september was mijn dagje, had wel wat stress maar had erg lekker geslapen..

Die ochtend: ben lekker veeeel te vroeg opgestaan,men laatste douche genomen en men haar bij mekaar gedaan , men borstgedeelte met hibiscrub gewassen, en op naar het hospitaal, me eerst aangemeld , dan had ik men kamer gekregen en werd dan door een vriendelijke verpleegster men bloeddruk afgenomen, en mocht me omkleden in zo'n mooi operatiekleedje

dan na een half uurtje bracht ze me naar beneden, naar de wachtzaal voor het operatiekwartier, na een half uurtje werd ik gehaald, dan hebben ze foto's getrokken, en afgetekend, en mocht ik op de operatietafel gaan liggen, ze hebben me dan ingeduffeld met dekentjes en men infuus gestoken, daarna kwam de anesthesiste, en ze heeft me in slaap gedaan, dat duurde wel even, toen voelde ik me wegzakken en kreeg precies effe geen adem. maar ik werd dan geintubeerd.na een uur was de operatie klaar. ik werd wakker in een zaal waar iedereen ontwaakt na een operatie, ik voelde direct pijn, en vroeg dus ook iets tegen de pijn, ik kreeg toen een klein flesje in de baxter, en dat hielp wel even, toen werd ik naar de kamer gereden, en men schatje was er ook al, hij heeft liggen wachten op mij. in de kamer huilde ik het uit van de pijn en kreeg nog zo'n pijnstiller, in de namiddag moest ik opstaan van de verpleegster, ik dacht dat ik uiteengereten was, zo'n pijn!! een dual plane operatie mag je echt niet onderschatten! toen ik eindelijk was aangekleed en in een rolstoel zat gingen we naar beneden, en dan in de auto en naar huis, ik was erg duizelig en misselijk, door de pijn en de vele pijnstillers. ik heb de eerste en twee dag erg veel pijn geleden, dat ik dacht: dit laat ik nooit meer doen!

dag 2 vn de po: alles voelt al wat dragelijker, ik sta alleen op enz, pijnstillers vermindert, ik voel me goed en kan lekker terug eten :-)

de afmetingen:

2dagen po

onder: 73cm

boven: 93cm

(75D)

dag 3 van de po: mijn sportbeha 75D voelt opeens heel klein aan, het spant als gek! mijn vriend zegt dat de protheses gezakt zijn, ik zie het zelf nog niet, seffens meten, men sportbeha staat er helemaal in gedrukt, wat een eng gevoel, ik heb ook veel water op men buik , en dat voelt ook niet erg leuk aan.

de afmetingen:

3 dagen po

onder: 72

boven: 93

(70E??????)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Vicky, wat n mooie nieuwe boobs! :126: Wat leuk om jouw ervaringen te lezen, thanks 4 sharing. Wat balen van de pijn meis... Maar t gaat over en je hebt nu je droomboobs, jippie :101: Sterkte en heel veel beterschap. Dikke knuffel van mij :54:

hey faye! ik vind ze niet echt mooi hoor :-) hopelijk veranderd dat nog!

vandaag ben ik een lekker terrasje gaan doen en dat ging al goed hoor :)

grts xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd me je nieuwe borsten :136: ...water op de maag gevoel ken ik...heb ik nu ook en ben pas 2 dagen PO...tis vervelend mr goed we moeten nog herstellen en geduld hebben :blush::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy willow!

Dat heb ik ook hoor,de fotos van de eerste paar dagen vond ik het ook niet mooi,maar ik ben nu 7 dagen verder en ze zijn nu al gezakt en worden steeds mooier!:D

Goed herstel verder gewenst!!

Liefs!

hey kelly, wat lief dat je me een beetje op men gemak stelt! want vind het het niet aantrekkelijk!! het ergste vind ik dat vocht en de blauw vlekken tot op men buik!

liefs vicky x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.