Ga naar inhoud

Melro : 9 augustus 2012 : Dr. Bakker : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

ik ben nieuw hierop het forum

zit al wel stiekem een paar dagen mee te lezen in jullie verslagen

en dacht word nu wel eens tijd dat ik me voorstel

ik ben melanie...moeder van 3 lieve kids

zit al dik 10 jaar aan een borstvergroting te denken en nu ik zeker weet dat ik geen kids meer krijg heb ik de stoute schoenen aangetrokken :68:

op 5 sep heb ik mijn eerste consult gehad bij dokter van kooten van het velthuiskliniek

ik zou heel graag nog een 2de consult willen omdat ik nog een beetje twijfel over het aantal cc heb...heb al wel een datum staan voor operatie

maar met een vraag teken er achter! morgen moet ik door geven of het doorgaat...spannend haha

nou ik ga me nog maar eens even verdiepen in jullie verhalen!

groetjes mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melro,

welkom op het forum, stoer van je dat je eindelijk de stap gezet hebt.

je kan hier veel info vinden over bv voor en na en de kliniek van jou keuze.

over de cc's twijfels iedereen hoor tot op de laatste minuut ;) dus consult extra kan zeker geen kwaad, ook kun je thuis passen met rijst in je sportbh :)

heel veel plezier en succes met uitkijken en aftellen naar jou nieuwe boobs :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier !

Wat goed van je dat je nog eens een 'passessie' inlast . Je kan maar beter zeker zijn :1: al zal je merken dat naarmate je datum dichterbij komt de twijfel toeslaat :75:

Als je'r al 10 jaar naar uitkijkt ben je vast niet over één nacht ijs gegaan .

Vraag me natuurlijk ook af wat je 'maat' is en waar je naartoe wil daarmee , hoeveel cc , welke protheses enz. ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi b-cubje

sorry voor de iets wat late reactie...maar zie het eerlijk gezegd nu pas

ben er nog niet helemaal uit hoe het allemaal werkt hier ;-)

hahaha de datum is al best dicht bij eigenlijk maar spreek hem hier pas uit als ik morgen voor mijn 2de consult ben geweest :68:

ik had altijd een mooie d cup maar door mijn 3 zwangerschappen borstvoeding en 3x over 21 kilo te zijn aangekomen en ook weer afgevallen :1:

is er nu nog een klein zielig a cupje over :6: ik wil dus weer ongeveer mijn eigen maat terug ....maar vond het met het passen eerlijk gezegd tog best wel groot hahah dus mogen nog weer f terug en dan meteen ff de datum die nu staat voor operatie definitief vast leggen!

groetjes mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melro,

Spannend voor je! Vaak weet de dokter ook wel goed wat goed bij je past en wat er mogelijk is. Mijn dokter had voor mij eigenlijk maar 1 optie en kleiner kon niet omdat ik nogal lang ben en de borsten dan niet hoog genoeg kwamen van boven. Natuurlijk is het ook van belang goed aan te geven wat jouw verwachtingen zijn.

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi imke

ik ga naar veldhuiskliniek enschede/hengelo

@ nogevenwennen.. hahah dat was het nu juist de dokter was zo aardig om mij zelf te laten kiezen :38:

ik kon gaan voor 335cc of 375cc...ben zelf best slank en niet klein dus het kon beide heel goed zei hij

ik heb vandaag weer ff doorgepast en ben uiteindelijk tog voor de 375cc

gegaan omdat er tog nog iets vervalt als het geplaast is

groetjes mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik vond het eigenlijk ook wel een mooie datum

nog4 weken en 6 dagen te gaan...vind het best spannend allemaal

ik zie dat jij nog 8 daagjes te gaan hebt....voor je het weet is het zover spannend he?

groetjes mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh nou hopen dat dat weekje heel snel voorbij vliegt :38:

en wat heerlijk dat je geen twijfels meer hebt dan ga je er zeker met een goed gevoel in!!

wat voor vorm krijg jij geplaast ronde of drupelvorm?

ik krijg namelijk dual plane drupelvorm

fijne dag nog ff

liefs mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

hoi janine

ja 2 daagjes nog en ben nu al zo zenuwachtig

heb de meeste dingen al gedaan in huis nu is het alleen nog ff bijhouden!

wasmandje is lekker leeg strijkgoed weg huisje van top tot teen gepoest haha

morgen ff het beddengoed van de kids in de was ..en mijn mannetje doet die van ons vrijdag zo dat ik zaterdag in een heerlijk fris bedje kom

zou echt blij zijn als het achter de rug is hahah

groetjes mel;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

hier ff en kort verslagje van mijn dag!!

vrijdag 11-11 -2011 was het zover

ik moest me om half 8 melden en was precies optijd dus werd meteen meegenomen om ff alles door te nemen

daarna mocht ik naar de kamer daar kreeg ik mijn mooie schortje aan 10 min later werd ik opgehaald en gingen we richting de operatie kamer..vlak voor dat we de zaal in gingen moest ik afscheid nemen van mijn mannetje..toen werd de spanning nog erger de verpleegster die me naar binnen bracht zei vind je het eng...ja ik vind het heeeeeeeeeeeel erg eng hahah

eenmaal binnen werd het infuus alvast ingebracht nog ff snel mijn hartslag opgenomen en toen kwam de pc nog ff aftekenen hij vroeg of ik nog vragen had maar dat had ik niet

hij zei ik las dat je er zenuwachtig bent en ik zei dat dat klopte

niet zo zeer voor de operatie maar meer voor de narcose hij zei dat ik me niet druk moest maken en dat alles goed kwam

toen liep hij weg naar de operatie kamer

5 min later werd ik daar ook naartoe gebracht

eenmaal daar moest ik overstappen van mijn heerlijke zachte bedje naar die harde operatie plank haha ..ik werd steeds zenuwachtiger

toen hoorde ik zeggen we brengen je nu de vloeistof toe waar ja zo lekke van gaat slapen meteen kreeg ik een kapje op mijn mond/neus

om half 11 werd ik wakker

er kwam een verpleegster aan en ze vroeg of ik pijn had en ja dat had ik

dus kreeg meteen medicatie 10 min later kwam ze weer en nog had ik pijn dus weer wat medicatie erbij tot 3 x over toen dacht ik bij mezelf volgens mij mag ik hier pas weg als ik niet zo,n pijn meer heb. tegen 5 voor 11 kwam ze weer nou hoe gaat het..ik uhm ja gaat wel wat beter waarop zei zei dus je hebt niet veel pijn meer ..ik nee gaat wel...nou dan ga ik ff iemand bellen om je naar je kamer te brengen

eemaal daar stonden mijn mannetje en mijn vriendin daar al op mij te wachten

ff later kwamen mijn ouder met mijn middelste zoon mijn vriendin gingn weg en mijn man ging mijn andere 2 kids en mijn neefje ophalen van school

tussen door kreeg ik nog ff en spuit in mijn been voor de pijn

toen kwam mijn man al weer met de kids

en ik mocht naar het zotel heerlijk en kamer voor mezelf

maar wat had ik nog en pijn ik kreeg meteen weer in spuit in mijn been

en dat hielp wel weer ff

mijn ouders man en kids zijn tegen 5 uur weggegaan

en ik ben ff in slaap gevallen

om half 7 stond er en verpeegster naast me ze was al 3 x eerder geweest maar ik lag volgens haar zo heerlijk te slapen dat ze me lekker heeft laten liggen

ze heeft mij toen en broodje gebracht en kop koffie en thee

toen kwamen mijn ouders al weer binnen gevolgd door man en kids haha

de verpleegster kwam nog ff kijken hoe het ging en vroeg of mijn eten had gesmaakt waarop ik zei nee

en ze vroeg of ze nog iets anders kon halen 5 min later kwam ze terug met een bakje bananenvla chocoladevla en en beker appelmoes nou de kids vonden het heerlijk ik moest er niet aan denken haha

tegen half 10 is iedereen wegegaan ik ben toen maar lekker gaan slapen

om 12 uur kwam de verpleegster nog ff mediactie brengen intussen was ik zelf al naar het toilet gelopen moet zeggen vond het ondanks de pijn best knap van mezelf

heb daarna tot 5 uur geslapen toen de tv maar aangezetr ben hier niet bang voor

om 8 uur ff onbijtje gehad maar dat was weer geen succes maargoed als ik maar wat binnen heb

mijn man en jongste zoontje waren er ook al

ik wou heel graag douchen en dat mocht

de verpleegster kwam op het verband eraf te halen ...wil je zitten zei ze ik nee hoor ben hier niet bang voor heb het ergste al gehad(narcose) ik vond ze meteen al mooi het was ook niet raar en het voelde ook helemaal niet vreemd ofzo

toen ben ik lekker gaan douchen ook dat ging goed

heb samen met mijn man mijn kleding aangetrokken...en toen kwam de pc nog ff kijken

alles zag er goed uit dus ik kon naar huis heerlijk was dat

de pijn was ook steeds beter te doen

heb elke dag nog gedoucht heerlijk

heb zelfs vanmorgen al ff op mijn rechter zei gelegen en dat was heel goed te doen

rechts is ook heel soepel heb er ook niets geen pijn meer aan

links is nog iets gevoeliger maar pijn kan ik het niet meer noemen

al met al is het mij heel erg meegevallen heb nu ook geen medicatie meer gehad

heb er nog een voor de nacht en dan is dat ook afgesloten!!

nou al met al nog en best verslag geworden

ik hoop dat jullie het en beetje kunnen lezen...zonder de komma,s en de punten sorry hhahaha

groetjes en hele blije mel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi janine

ik ben inderdaad terug gebeld gister

ik kon meteen langskomen! dokter smulders heeft het nagekeken en ze zei dat het er alemaal goed uitzag!

die plooi kwam volgens haar doordat er nog iets vocht zit en waardoor een of andere spier/klier? nog niet helemaal over de prothese is gezakt...maar volgens haar komt dat helemaal goed

maar wat lief dat je er naar vraagt!

hoe gaat het verder met jou dan!?

liefs mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.