Jump to content

Sonja bakker voor kleine lompje kilootjes?

Marisjuh

Recommended Posts

Hooi meiden!!

Jullie zullen wel denken wil maris afvallen hihi :blush:

Ik heb de laatste tijd best ongezond gedaan en heb wat lompe kilootjes erbij...

Ik zou dolgraag 4 kilo kwijt willen raken iets lichter dan dat ik al wat maar wilde dit altijd als streef getal :136:

Nu hebben we thuis het boek sonja bakker maar nu was mijn vraag is dit geschikt voor een 19 jarige meid die heel de dag reist.. op school zit en redelijk veel beweegt?

Mn moeder vond het een super dieet en was binnen 3 maanden 8 kg kwijt :136:

Ook zou ik graag gezonder willen eten dus dit zou ook een hulpje zijn!

Ik neem liever geen shakes en ei dieeten enzv hou me liever aan een gezond ''dieet'' waar ik me ook aan kan houden als richtlijn voor verder jaartjes :D

Als ik weer wat "vreet" kilo's kwijt wil zorg ik dat ik een week of 2 alleen maar 'sochtens, 'smiddags en 'savonds eet. Tussendoor fruit of groente en meer niet. Ow ja, veel water drinken. Bij mijn zijn die paar kilo's er dan zo vanaf (ben er nu ook mee bezig en ben in 2 weken weer 2 kilo kwijt)

Ik merk, dat wanneer ik minder eet, ik ook minder honger heb (mijn maag lijkt te krimpen???) dus ik mis ook niets.... Misschien is dat mijn geluk :blink:

als je te weinig eet gaat je lichaam zich daaraan aanpassen. Het slaat dan alle stoffen (vetten) op omdat het "denkt" dat het een voorraad aan moet slaan. Veel kleine beetjes eten (gezond natuurlijk) is beter dan het SB dieet... Voor in de trein zijn die worteltjes lekker die kleine, of een stuk komkommer. Krijg je meteen je vocht binnen. Het enge van stations is dat er alleen maar slechte dingen te koop zijn (lijkt althans op t eerste gezicht!) Dus altijd iets achter de hand hebben! Oja Vezels... zorg dat je ontlasting op gang blijft!!

liefs...iemand die toen ze studeerde per dag 5 uur in de trein zat..

hey Maris

Je zegt zelf al dat het door ongezond eten komt.

Gewoon gezond gaan eten, niet te veel snoepen en meer bewegen.

Vliegen de kilootjes er zo weer af.

Je moet niet echt gaan lijnen.

Dat heb jij helemaal niet nodig!!

Gewoon ietsje minder en veel water drinken.

kilootjes die je snel bijkomt, gaan er meestal ook snel weer af!

de beruchte vakantiekilootjes! <_<

Hihi bedankt meiden!!

Nee wil ook niet echt gaan lijnen maar merk dat ik toch wel veel gesnoept heb zoals , brownies, pizaa frietjes....

Als ik weer ''normaal'' eet vliegen die kilo''s er meestal wel af maar wilde ook graag wat gezonder gaan eten want heb geen flauw idee hoe dat nou echt moet?

Ik eet meestal sochtends, smiddags dan een tussen doortje en s avonds....

Sonja Bakker is een crashdieet dus geen gezond dieet. Ik denk dat je daarmee dan ook te weinig binnen krijgt, je reist veel en studeert en veel beweegt, dan heb je ook wel goed eten nodig)

Heb je een eetlijst van wat je zoal op een dag eet? Hou dat een keer een beetje bij!

Ik denk dat je beter kan zorgen dat je 's ochtends goed ontbijt, volkoren brood, 's middags ook en 's avonds ook. Vooral 's ochtends is heel belangrijk. Je lichaam is als een openhaard, als je hem goed aan hebt kan je best een nat stuk erop doen, dat brand dan zo mee, maar als je met nat begint dan gaat hij niet aan. Dus als je 's ochtends goed hebt ontbeten en gewoon hebt gelunched, kan je 's middags best een keer een stukje taart nemen, dat verbrand zo mee, maar niet als je 's ochtends slecht hebt gegeten, dan gaat je lichaam in de spaarstand en slaat het op. (dat is de voornaamste fout van veel mensen, gewoon eten weglaten als ze iets zondigen)

Dus ik zou gewoon goede maaltijden aanhouden en niet snoepen, weinig chips of andere dingen en gezonde tussendoortjes, fruit (pas wel op met teveel fruitsuiker)/groente. en dingen als brood/pasta volkoren doen.

Ik neem meestal sochtends granen kellogs met melk,

Tussendoor 2 boterhammen of soep ofzo? met een stuk fruit

Smiddags een koek

en s avonds gewoon avond eten!!

Maar soms eet ik tussendoor toch wel wat lekkere dingen en savonds ook weer ongezond hihi :blush:

*** Hey Maris, zoals je misschien al hebt gelezen ben ik onlangs geslaagd voor mijn diploma afslankconsulente. Wil je best wel wat tips geven van wat nu echt gezond eten inhoudt, en hoe jij het het beste kan doen qua leren, reizen etc., jij staat ook altijd voor iedereen klaar, dus doe dat graag voor je. Was gisteren hier in de kranten in Belgie en op tv, leuk hoor!

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=QP3FM7E5

Groetjes van Ingrid.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.