Jump to content

Goed gekeurd! na 9 mnd PO

Recommended Posts

Hoi Meiden,

Ff een update ben gisteren eindelijk op controle geweest. Even 2,5 uur heen en terug voor 15 minuten Gent :).

Maar goed wilde toch graag zijn bevestiging dat alles er goed uitzag.

Mijn nichtje zou meegaan voor een conult alleen die kon helaas niet meer. Gelukkig ging mijn tante mee voor de gezelligheid in de auto.

Bruno was erg tevreden overmijn borsten. Hij zei echt de perfecte vorm helemaal geen kapselvorming en zo soepel als het maar kon zijn. Hij was erg blij met zijn werk hahahah. Ik natuurlijk met mijn borsten.

Ik heb nog even met Bruno gesproken over gelbleeding omdat dit ook een onderwerp is wat hier speelt en ik ook nieuwsgierig was wat hij daar over zegt.

Hij liet mij een oude prothese zien en vertelde als deze eruit werden gehaald er een klevering goedje over de prothese heen zat. Dit veroorzaakt gelbleeding.

De nieuwe protheses hebben dit niet. Maar hij geeft aan dat er toch een soort van rulling kan onstaan en daarom is het beter om altijd na 15 a 20 jaar een wissel te doen. De kans op gelbleeding bij nieuwe protheses is erg klein.

Maar hij blijft erbij dat het wetenschappelijk nooit is bewezen dat je ziek wordt van silliconen.

Hij kan zich wel inleven in de klachten van mensen die zich moe en minder energie hebben. Hij legde uit dat als je gelbleeding hebt is dat een lichaams vreemde stof die je witte bloedcellen eruit willen werken. Dit kost energie.

Hij gaat niet mee in de levenslange garantie van de fabrikant, vindt het zeker raadzaam om een wissel in je achter hoofd te houden.

Voor mijn gevoel is hij eerlijk en open geweest hierover. Ik heb er vrede mee en sta over 15 jaar als hij dan nog werkt weer voor zijn deur :).

Dit was een bliksembezoek aan Gent hahahah

Groetjes

Fijn te lezen Jayro, en goed dat je even wat meer uitleg hebt gevraagd aan Bruno, is zeker heel eerlijke arts, ben ik ook van overtuigd, sta er ook weer voor m'n wissel ooit als ie dan nog werkt, zeker weten!!! :136:

Hoop dat je nichtje ook spoedig haar consult kan hebben, spannend!!!:101:

Liefs, :53:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.