Ga naar inhoud

Curious : 7 juli 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Gast Curious

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Even voorstellen:

Ik ben Natasja.

Ik ben al een tijdje actief op dit forum en nu heb ik een afspraak staan op 7 juli a.s.

Ik ben behoorlijk nerveus.

Ik krijg mentor protheses 330CC, voor de spier en hoop uit te komen op een volle C, kleine D.

Ik twijfel over de incisie. Via de tepelhof of via de borstplooi.

Ik ben zo zenuwachtig, dat ik zelf droom over de dag van behandeling en er dan vanalles misgaat.

Ik ben steeds heel blij als ik weer wakker ben haha!

Het duurt nog 26 dagen, dus ik heb nog even om te piekeren, maar ik vond het wel gezellig om hier een topic te

starten en lekker te beppen over dit onderwerp.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Natasja,

26 Dagen, die zijn zo voorbij hoor! Ha, ha! Voor ik op gesprek ging nij dr Visser heb ik steeds geroepen: "geen gepruts aan mijn tepels!" Ik was namelijk ook heel erg bang dat ik na de operatie geen gevoel meer in mijn tepels zou hebben. Je raadt natuurlijk al wat de PC in haar gesprek adviseerde. inderdaad via de tepels. Ik vertelde haar over mijn angst. Zij vertelde mij dat dat inderdaad een risico was maar dat dat risico er ook zou zijn als de siliconen via de borstplooi geplaatst zouden worden. Als ik goed heb begrepen komen ze niet daadwerkelijk aan de tepel maar daar onder.... Nou ja je kan het het beste nog een keer aan je pc vragen. Tevens gaf zij inderdaad aan dat je bij plaatsing via tepel bijna geen litteken ziet..en dat klopt. Het ziet er keurig uit! Ik ben dus op haar expertise afgegaan. Ik ben nu bijna 5 weken verder en het gevoel is nog niet helemaal terug in mijn tepels. Volgens mij huisarts en de pc kan dat ook nog wel even duren. Ik heb wel het idee dat het iets verandert. Het voelt niet meer zo doof als in het begin. De huid rondom mijn tepels was ook nog steeds erg gevoelig, niet prettig maar ook dat wordt steeds beter. Iedere dag wordt het ietsje beter.....

Ik had ook een 75A, 70B, heb 320CC gekregen en heb nu een D75/E70.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natasja!

Welkom bij de club! Altijd fijn om met ervaringsdeskundigen en lotgenoten te kletsen, hihi!

Thuis worden ze vaak gek van je als je het alleen nog maar over boobs kunt hebben dus dit forum is ideaal hiervoor! Voor je het weet zijn de 26 dagen om en lig je op de ok!

MOcht je iets willen weten of iets anderd: roep maar gezellig!

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb voor mezelf besloten dat ik het inderdaad via mijn tepel wil.

Ik heb alle voor en tegens inmiddels gehoord,gezien en gelezen en ik vind dat de beste optie voor mezelf.

Ik ga volgende week nog even een nieuw consult doen, want ik heb bedacht dat ik geen 330 CC wil, maar 300, anders vind ik

het te groot. En ik ga ook nog even discussieren over voor, achter de spier of dual plane.

Na het eerste consult was besloten om het bij mij voor de spier te plaatsen, omdat ik een fanatieke sporter ben en

niet al te lang wil herstellen i.v.m. wedstrijdschema's e.d.

Maarja ik wil natuurlijk wel het mooiste resultaat. Ik ben erg tenger en ik vind het bijzonder dat het bij mij zou kunnen voor de spier,

omdat ik denk dat ik te weinig borstklierweefsel heb..

En ik heb geen zin om voor verassingen te komen staan als ik wakker wordt.

Ik heb inmiddels ook een plaatje gevonden van een stel hele mooie borsten en ik ga die cadeau doen aan mij PC met de boodschap: zo moet het worden a.u.b. Normaal ben ik niet zo veeleisend, maar die is wel mijn lichaam en ik ben er best trots op en ik hoop dat ik dat straks nog meer kan zijn!

Ik vind het fijn dat ik hier op het forum de kans heb om dit alles met jullie te delen, want inderdaad Merel, thuis worden ze er onderhand gek van :rolleyes:

Ik ga jullie ongetwijfeld de komende tijd nog even lastig vallen met al mijn borsten zorgen, want ik ben heel zenuwachtig, maar ik heb er ook super veel zin in en hoop dat het helemaal goed gaat komen!!!

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels ook een plaatje gevonden van een stel hele mooie borsten en ik ga die cadeau doen aan mij PC met de boodschap: zo moet het worden a.u.b. Normaal ben ik niet zo veeleisend, maar die is wel mijn lichaam en ik ben er best trots op en ik hoop dat ik dat straks nog meer kan zijn!

Heel goed plan en waarschijnlijk voor de pc ook prettig ( Ik had ook foto's meegenomen en daarmee kon bij beide consults door de pc's info gegeven worden, of het bijv haalbaar was en hij wist dan ook gelijk wat hij ongeveer moest bereiken ;)

Ik vind het fijn dat ik hier op het forum de kans heb om dit alles met jullie te delen, want inderdaad Merel, thuis worden ze er onderhand gek van :rolleyes:

Ik ga jullie ongetwijfeld de komende tijd nog even lastig vallen met al mijn borsten zorgen, want ik ben heel zenuwachtig, maar ik heb er ook super veel zin in en hoop dat het helemaal goed gaat komen!!!

Groetjes,

Natasja

Meid, daar is het forum voor haha! We trekken je er wel doorheen hoor, komt helemaal goed!! :101:

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve mensen,

Ik begin heel zenuwachtig te worden, nog 2 weken en 2 dagen..

Het aftellen is wel degelijk begonnen en ik begin mezelf echt een beetje gek te maken.

Ik heb dinsdag nog een consult bij mijn chirurg en mijn vader gaat dit keer mee :unsure:

Mijn vriend kan namelijk niet en vaders zijn over het algemeen ook best bezorgt, dus misschien

komt hij nog met goede vragen, waar ik nog niet aan gedacht had.

Aan de andere kant is het ook wel gek dat hij mee gaat, maar ik vind het wel heel lief van hem.

Ik heb zoveel foto's gezien en zoveel gelezen, dat ik er bijna duizelig van wordt.

Ik heb alweer vanalles op papier staan voor het consult.

Het blijft iets raars en ik hoop dat ik de goede keuze maak en er heel gelukkig van wordt!

Gek toch dat ik opeens zo twijfel, hoe kan dat nou?

Ik heb ineens allemaal van die gedachtes: zou ik het wel doen?, vind ik het echt nodig? het is toch eigenlijk wel prima zo?

,maar als ik dan weer op vakantie ben, baal ik weer, dat beeld moet ik even vasthouden. Niet dat het me alleen maar

gaat om pronken met je borsten op het strand, maar dat zijn wel de momenten die het meest confronterend zijn natuurlijk.

Nou dit moest ik even kwijt :rolleyes:

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Curious

Zo lieve mensen, de laatste keer dat ik hier iets heb geschreven, is al ruim 20dagen geleden. Nu ben ik nog maar 3 dagen van mijn ingreep verwijder a.s. Dinsdag om 11:00 uur is het zover:) ik vind het spannend, maar wat mij betreft zou ik morgenochtend al aan de beurt willen zijn! Het aftellen is in ieder geval begonnen. Ik krijg uiteindelijk 290cc dual plane en ik hoop nog steeds op een beschaafde C. De gedachten over de cupmaat zijn meerdere malen veranderd, maar dit wordt het definitief. Mijn vriend is er om voor me te zorgen en veel vrienden/vriendinnen hebben ook toegezegd om met bijv huishoudelijke zaken te helpen. Ik kan niet wachten, ik hoop dat ik straks heel blij ben, ik hou jullie op de hoogte! Groetjes curious.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!!

Spannend allemaal! Ik herkende wat je schreef op 21 juni over de vakantieperiode enzo... Altijd weer 'n drempel over om jezelf in een bikini te hijsen en op het strand te lopen. Fijn dat het voor jou nog 4 daagjes is en dan met het mooie weer geen drempels meer :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Hey Sann,

Op vakantie wil je er altijd mooi uitzien, ook al ben je met je partner weg.

Als je een beetje ijdel bent, dan wil je ook die boezem goed laten uitkomen in je bikini.

En nu het deze dagen weer zulk mooi weer is, komt dat zelfde gevoel opzetten als ik in mijn

bikini in de achtertuin zit <_< , maar gelukkig is die irritatie zeer binnenkort voorbij.

Weet jij inmiddels al waar en wanneer je het wilt gaan doen?

Ik zie dat je het nog even wilde uitstellen?

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Die 3 dagen zijn zo voorbij en voor je het weet word je wakker en heb je ineens grotere borsten ;)

Wel spannend he nu, ik kon ook echt niet wachten tot het zover was.

Nou ik wil je heel veel succes wensen dinsdag!!

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Hey Rianne,

Ja, echt super spannend, het lijkt bijna onwerkelijk, alsof het niet echt gaat gebeuren.

Nog even de tijd doden en dan..

Zou ik misschien jou ww mogen om je foto's te bekijken, ik probeer op die manier een

beetje in te schatten hoe groot het bij mij wordt.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Hey Tietie,

Inderdaad, jij bent alweer 4 weken PO en ik ben opeens aan de beurt!

De tijd vliegt echt voorbij, ik kan inderdaad niet wachten!!

Morgen nog een beetje opruimen/schoonmaken en boodschapjes doen en dan is alles in orde

en kan ik straks herstellen in een aangename omgeving:)

Gr,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Dag dames,

Ik heb vandaag mijn BV gehad.

Ik moest om 10 uur in de kliniek zijn en om 11 uur stond de behandeling gepland.

Ik was keurig op tijd.

Ik was samen met mijn vriend en een hele goeie vriendin.

Eerst even betalen, toen naar de wachtkamer.

Al gauw mocht ik mee, omdat er foto's gemaakt zouden worden.

Na de foto's werd ik meegenomen naar de uitslaapkamer, eerst even omkleden en toen in bed.

Ik kreeg een soort warme lucht onder mijn dekbed, zodat mijn dekentje lekker warm werd.

Eerst kwam de verpleegkundige een aantal vragen stellen en kort daarna verscheen de anethesist.

Hij kwam ook meteen het infuus prikken, het lukte niet in mijn hand, dus ging ie in mijn arm.

Toen nog even gediscussieerd over mijn tongpiercing, ik had hem zelfs in mogen houden van de anethesist,

maar ik had met hem afgesproken dat ik die vlak voor de operatie uit zou doen.

Ik heb hem nu weer in, dus hij is niet dichtgegroeid :43:

Ik zou om 11 uur geholpen worden, maar om 11.30 uur lag ik nog steeds in die kamer, te wachten totdat drs. Bos zou komen

en ze me naar de O.K. zouden brengen.

Nou gelukkig kwam drs. Bos ook om 11.30 uur en kon het beginnen.

De anethesist deed een slangetje aan mijn infuus en daarna was ik weg.

Wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Haha!

Sorry meiden, ik moest mijn verhaal even onderbreken, omdat ik visite kreeg, vandaar de onderbreking.

Maar ik zal jullie niet langer in spanning houden.

Vanuit de O.K. terug in de uitslaapkamer :88: (niet dat ik daar iets van gemerkt heb natuurlijk)

De verpleegster maakte me wakker en ik had zoiets van, ga weg ik lig lekker te slapen en voor m'n gevoel kon ik

nog wel een paar uur, maar uiteindelijk heb ik mezelf toch gedwongen om mijn ogen open te houden.

Dat kosten me wel een paar minuten.

En daar was ze weer de vepleegkundige, hoe voel je je? heb je honger?

Ik voelde me goed, niet misselijk en ik had het gevoel dat ik wel een heel paard op kon! :47:

Dus ze kwam met een beschuitje met jam en een kopje thee met suiker en een rietje.

Met een rietje??????

Maar goed je ligt en anders ga je natuurlijk morsen enzo.

Toen ik dat op had liet ze me nog even liggen en vervolgens vroeg ze of ik moest plassen.

Nee hoor.

En 2 min later moest ik opeens heel nodig, heel vreemd.

Al die tijd zat ik met mijn tape, maar wel met mijn borsten half bloot, half onder de dekens, ik kon het dus al

een beetje zien! En ja, ik werd blij van wat ik zag! Wow ik heb borsten :59: danku drs. Bos!

Vervolgens heeft de zuster me geholpen met aankleden en toen ff plassen. Ik was niet duizelig, maar ik was

zo duf als een konijn, maar het ging wel, ik ben niet door de wc gezakt.

Toen wéér terug in dat bed en toen kwam drs. Bos nog ff langs om te kijken of alles goed ging.

Hij verzekerde mij dat het heel mooi geworden was.

Hij zei over mijn tape dat het er vanavond af zou mogen, maar die verpleegkundige zei dat het pas morgenochtend mocht.

Ik hou het dus nog maar even aan tot morgenochtend voor de zekerheid, het lijkt me geen kwaad te kunnen.

Ik heb dus nu tape en daarover de sportbh, een van het merk Anita, met een sluiting voor, hij zit erg lekker.

Jullie moeten nog heel even wachten op foto's, aangezien je het nu nog niet echt goed ziet, maar ik beloof jullie dat ze z.s.m. komen!!

De weg naar huis ging ook prima, ik woon dichtbij de Velthuiskliniek, lucky me! En ik heb thuis nog een boterhammetje met kaas gegeten en nog

een kopje thee genomen en later op de dag kon ik steeds meer hebben. Ik ben helemaal niet misselijk geweest, ik heb niet gespuugd en

ik heb ook gewoon een bordje pasta kunnen eten. Ik heb wel meer pijn als vanmiddag, omdat de verdovingen natuurlijk beginnen

uit te werken. Ik heb ook nog even een uurtje geslapen, dat deed me goed.

Al met al is het me vandaag heel erg meegevallen, maarja we moeten de nacht nog doorkomen en ik weet niet of ik me morgenochtend nog

steeds zo lekker voel :133:

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi!

Gefeliciteerd met je boobs joh! Echt super fijn dat je niet misselijk bent en lekker kunt eten! Wel zo fijn voor het bijkomen. Ben benieuwd naar je foto's, ik heb ok 290 cc gekregen.

Rust lekker uit, doe vooral niks en geniet ervan!

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi !

Gefeliciteeeerd!! Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!

Mijn bv was 1 dag voor die van jou, ook 295cc dual plane. Dus we kunnen straks mooi vergelijken, haha :D!

Hoe is je eerste nacht gegaan?

Ik had de eerste ochtend last van spierpijn, vandaag nog ook nog stijf toen ik wakker werd (een half uurtje geleden) maar het valt me alles mee!

Rustig aan he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, dat tape en dat roze goedje, hihihi!!! Zo snel al weer vergeten ;)

Maarre, ziet er goed uit hoor!! Gefeliciteerd!! Zelf ook tevreden?

groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.