Ga naar inhoud

Dawn : 14 september 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Dawn,

IK moest er tien voor negen zijn. Dr Damen was er toen nog niet zeiden ze me. Ze hebben me pas om elf uur komen halen.

Ik ben totaal niet misselijk geweest. Jeukt dat verband ook zo bij jou? Ik hou het niet meer uit van de jeuk!

Nee, ik was ook helemaal niet misselijk, heb alleen gehallucineerd van die roes lol. Heb inderdaad ook last van de jeuk, maar gelukkig niet in die mate dat ik het niet meer kan uithouden. Heb jij ook zo veel last van zwelling en een dikke buik? Wat dat is bij mij niet te doen. Voel me precies een olifant en ik ben 4 kilo zwaarder dan voor de borstvergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai die foto's ! Wat een verschil met 'ervoor' en dan zit je nog lekker verpakt :1:

Dat ziet er toch ne flinke C-cup uit maar ik weet niet wat je omtrek is ?

Kleinere omtrek = grotere cupmaat .

Wil daarmee zeggen : een 85B / 80c / 75d = ongeveer dezelfde grootte van borst ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai die foto's ! Wat een verschil met 'ervoor' en dan zit je nog lekker verpakt :1:

Dat ziet er toch ne flinke C-cup uit maar ik weet niet wat je omtrek is ?

Kleinere omtrek = grotere cupmaat .

Wil daarmee zeggen : een 85B / 80c / 75d = ongeveer dezelfde grootte van borst ...

Normaal heb ik een omtrek van 70, had dus een 70 A, maar door het vocht kom ik op een omtrek van 80 nu, ben echt precies een olifant bah. En de omtrek van mijn borsten komt op 89, dus in principe als ik dat bereken op basis van die 70 kom ik momenteel op een D-cup uit. Klopt mijn berekening? <_<:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vocht is aan het slinken, want ik ben eindelijk terug gewicht aan het verliezen, al is mijn dikke buik nog niet geheel weg. Momenteel ziet het er niet uit, heb een dikke borst en een platte borst mijn idee, rechts staat heel erg gezwollen en links lijkt het al geslonken. Mijn omtrek komt dan nu ook op 87 cm aan de borsten en 72cm eronder. De pijn is vandaag weer al heel wat beter. Vandaag 5 dagen PO. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar 70 omtrek , dan ga je zeker een D-cup hebben :6:

Die borsten moet je bezien als 2 aparte operatiewonden (wat het eigelijk ook zijn) met een eigen herstel .

Soms kan er eens eentje achterop hinken , was bij mij ook zo . Pas na 3 maanden zie je ong. het uiteindelijke rezultaat .

Fijn dat het wat beter gaat , die eerste week PO is idd het heftigst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik was ook helemaal niet misselijk, heb alleen gehallucineerd van die roes lol. Heb inderdaad ook last van de jeuk, maar gelukkig niet in die mate dat ik het niet meer kan uithouden. Heb jij ook zo veel last van zwelling en een dikke buik? Wat dat is bij mij niet te doen. Voel me precies een olifant en ik ben 4 kilo zwaarder dan voor de borstvergroting.

Hey Dawn!

Ik heb ook e dikke buik gekregen ervan! Schijnt dat je veel water moet drinken...ik weet niet wat je nog meer kan doen hiertegen.

Heb je soms ook het gevoel dat als je eet je je eten nog voelt zitten in je slokdarm? Ik heb precies dat gevoel. Geen idee of het dat is natuurlijk. Denk dat het komt omdat die tape te hard is aangespannen. Toen ik mijn pil innam, bleef hij net in mijn keel zitten :s en ik krijg zo steken in mijn borsten! Heb jij dit ook? Ik heb eigenlijk niet echt pijn gehad aan mijn borsten maar nu pas na vier dagen begin ik steken te krijgen...:s Ik maak me ongerust...:s Ik kom uit op een 70C denk ik. Graag had ik groter gewild maarja, het moet passen met mijn lichaam ook nog. Ik heb ook het gevoel dat ze iedere dag groeien :D Kan jij al op je zij liggen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dawn!

Ik heb ook e dikke buik gekregen ervan! Schijnt dat je veel water moet drinken...ik weet niet wat je nog meer kan doen hiertegen.

Heb je soms ook het gevoel dat als je eet je je eten nog voelt zitten in je slokdarm? Ik heb precies dat gevoel. Geen idee of het dat is natuurlijk. Denk dat het komt omdat die tape te hard is aangespannen. Toen ik mijn pil innam, bleef hij net in mijn keel zitten :s en ik krijg zo steken in mijn borsten! Heb jij dit ook? Ik heb eigenlijk niet echt pijn gehad aan mijn borsten maar nu pas na vier dagen begin ik steken te krijgen...:s Ik maak me ongerust...:s Ik kom uit op een 70C denk ik. Graag had ik groter gewild maarja, het moet passen met mijn lichaam ook nog. Ik heb ook het gevoel dat ze iedere dag groeien :D Kan jij al op je zij liggen?

Groetjes!

Nee, ik kan nog niet op mijn zij liggen, ga het momenteel ook nog niet proberen. :rolleyes:

Ja ik probeer ook genoeg water te drinken, momenteel helpt het nog niet veel, al is mijn gewicht toch wel al iets geslonken. Nee, ik heb verder geen last van mijn eten of ook geen stekende pijn. En van de tape ben ik alvast vanaf. Omdat ik met een heel groot verschil zat tussen mijn rechter en mijn linkerborst heb ik naar de chirurg gebeld en ik mocht deze namiddag meteen langs komen wat ik dan ook maar gedaan heb. De dokter heeft de tape eraf gehaald, en blijkbaar zat de tape helemaal niet goed meer. Op dit moment zijn mijn boops nog niet om aan te zien, de implantaten zitten nog heel hoog, rechts is het ietsje beter dan links, maar links is mijn borst gewoon nog niet gevuld, het implantaat zit boven de borst. Het is al ietsje gebeterd op korte tijd omdat de tape er nu af is. Ik heb dus meteen een sportbh aangepast gekregen en ook een band om het indalen te bevorderen. De verpleegkundige heeft me wel verzekerd dat ze nog mooi zullen worden. Ja, ik reken en hoop er toch op, al blijft op dit moment het resultaat nog wat uit. Heb al wat foto's getrokken voor mezelf maar die durf ik nog niet te plaatsen. Misschien als de implantaten al wat verder indalen het er beter gaat uitzien. Als er nog tips zijn, welkom.

Maar zoals B-cupje al aangaf, nog een maand of 3 geduld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Help, het resultaat blijft uit.

Vandaag ben ik bij de chirurg geweest op controle en volgens hem gaat het er niet op beteren. Hij gelooft niet dat de implantaten nog gaan indalen, met andere woorden ik zal blijvend hangend vel blijven hebben langs een kant. Wat ik niet begrijp is dat ik toch duidelijk kan zien dat mijn een implantaat een stuk hoger zit dan de andere, maar volgens de chirurg heeft het met mijn borst te maken. En dan heeft hij geen goede hoop gegeven. :139: Met andere woorden ik ben gewoon een stuk armer zonder resultaat. Zijn advies is nu liften, maar dat laatste wou ik vermijden. Ik vroeg dan om eventueel een wissel te doen, maar dat raad hij nu af. Heeft er iemand raad? Panikeer ik te vlug? Maar als de chirurg al zegt dat het niet meer gaat beteren, hoe kan dat nu... En ik lees toch overal dat de implantaten maar indalen vanaf 3 weken na de borstvergroting. Hoe zit dat dan nu? Vind het allemaal heel tegenstrijdig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help, het resultaat blijft uit.

Vandaag ben ik bij de chirurg geweest op controle en volgens hem gaat het er niet op beteren. Hij gelooft niet dat de implantaten nog gaan indalen, met andere woorden ik zal blijvend hangend vel blijven hebben langs een kant. Wat ik niet begrijp is dat ik toch duidelijk kan zien dat mijn een implantaat een stuk hoger zit dan de andere, maar volgens de chirurg heeft het met mijn borst te maken. En dan heeft hij geen goede hoop gegeven. :139: Met andere woorden ik ben gewoon een stuk armer zonder resultaat. Zijn advies is nu liften, maar dat laatste wou ik vermijden. Ik vroeg dan om eventueel een wissel te doen, maar dat raad hij nu af. Heeft er iemand raad? Panikeer ik te vlug? Maar als de chirurg al zegt dat het niet meer gaat beteren, hoe kan dat nu... En ik lees toch overal dat de implantaten maar indalen vanaf 3 weken na de borstvergroting. Hoe zit dat dan nu? Vind het allemaal heel tegenstrijdig.

Wat balen zeg dat je niet tevreden bent!

Ik vind 2 weken eigenlijk wel erg vroeg om te oordelen dat ze niet meer zullen zakken.

Lekker afwachten en veel geduld hebben vrees ik..

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid wat naar voor je! ik zag net je fotos en het ziet er idd niet zo uit zoals het hoort. zijn ze onder je spier geplaatst dan kan het mayb daar aan liggen en is het wellicht een inschattingsfout van de arts geweest? Ik zie dat je namelijk een lege cub voor de ingreep had. Van andere meiden die dit ook hadden is het resultaat het mooist geworden bij het plaatsen op de borstspier (vind ik dan) als ik je voorsituatie zie zou ik ook denken dat op de spier het beste zou zijn geweest? Wil je arts het kostenloos verhelpen voor je aangezien hij al meteen de moet opgeeft?? Je kan voor een second opinie gaan,,,

Sterkte meid!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid wat naar voor je! ik zag net je fotos en het ziet er idd niet zo uit zoals het hoort. zijn ze onder je spier geplaatst dan kan het mayb daar aan liggen en is het wellicht een inschattingsfout van de arts geweest? Ik zie dat je namelijk een lege cub voor de ingreep had. Van andere meiden die dit ook hadden is het resultaat het mooist geworden bij het plaatsen op de borstspier (vind ik dan) als ik je voorsituatie zie zou ik ook denken dat op de spier het beste zou zijn geweest? Wil je arts het kostenloos verhelpen voor je aangezien hij al meteen de moet opgeeft?? Je kan voor een second opinie gaan,,,

Sterkte meid!

X

Nee, er zit helaas niets in, dat was wel duidelijk. Ik ga nog eens een foto plaatsen van de zijkant, er is duidelijk een verschil in hoogte tussen links en rechts. Dus ik begrijp het echt niet. En alle moed gaat wel de diepte in als de chirurg zelf aangeeft dat dit niet meer goed komt, nu al. Heb het met mijn man besproken en we wachten het een paar maand af, en als het niet bijtrekt ga ik naar een andere chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat shit Dawn, dat het niet naar tevredenheid is geworden.. Ik heb je foto's bekeken, en vind toch dat je laatste foto al een heel stuk beter is dan de voorlaatste, zou het inderdaad nog even een paar maanden afwachten. Wel zullen je tepels zonder lift nooit helemaal in t midden komen staan, maar dat vond je niet zo erg geloof ik he? Als je naar de foto's van b.v. Aardbeitje kijkt zie je dat Plovier alleen door middel van een kleine incisie in de onderkant van de tepel die wat kan liften. Dat is misschien een overweging waard mocht je over een tijdje besluiten om toch naar een andere pc te gaan? Dan heb je niet veel littekens van een lift, en toch veel resultaat. Ikzelf heb wel een lift gehad (ging echt niet anders), en de littekens vallen toch nog best mee, ik ben vandaag 1 jaar po, je kunt foto's van vandaag in de galerij bekijken. Succes in ieder geval ermee meid!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dawn

Bij mij zag het er ook niet uit zo na de operatie. En heb echt de tranen uit mijn ogen gehuild van ellende. Na enkele maanden kwam dat goed met mijn boobs. Mijn borsten hingen voor de bv ontzettend erg en dan is het toch even veel geduld hebben na een bv voordat je echt goed resultaat gaat zien. Tenminste meid dat is mijn ervaring. Heb je trouwens al contact gehad met dr.Damen. Ik weet wel dat je soms word afgescheept als er wat is waar je niet tevreden over bent. Dat heb ik namelijk toen wel meegemaakt. Een borst hing naar beneden en de andere stond redelijk toen ik uit het verband kwam. Uiteindelijk is het goed gekomen en misschien is dat ook bij jou meid. Vertrouw je het niet neem alsjeblieft contact met de kliniek op. Heb je mijn linken nog van mijn album dan kun je zien hoe dat het eruit zag van toen en dat ik een maand of 9 po was.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat shit Dawn, dat het niet naar tevredenheid is geworden.. Ik heb je foto's bekeken, en vind toch dat je laatste foto al een heel stuk beter is dan de voorlaatste, zou het inderdaad nog even een paar maanden afwachten. Wel zullen je tepels zonder lift nooit helemaal in t midden komen staan, maar dat vond je niet zo erg geloof ik he? Als je naar de foto's van b.v. Aardbeitje kijkt zie je dat Plovier alleen door middel van een kleine incisie in de onderkant van de tepel die wat kan liften. Dat is misschien een overweging waard mocht je over een tijdje besluiten om toch naar een andere pc te gaan? Dan heb je niet veel littekens van een lift, en toch veel resultaat. Ikzelf heb wel een lift gehad (ging echt niet anders), en de littekens vallen toch nog best mee, ik ben vandaag 1 jaar po, je kunt foto's van vandaag in de galerij bekijken. Succes in ieder geval ermee meid!

Groetjes van Ingrid.

hey Ingrid, nee dat mijn tepels niet in het midden komen te staan vind ik inderdaad niet zo erg. Ik wou gewoon dat mijn borst en mijn vel gevuld was. En rechts is alles eigenlijk wel gevuld, alleen links ziet het er nog altijd niet uit. Dat is inderdaad misschien een optie als het niet betert om zo een kleine lift van de tepel te overwegen. Bedankt voor de steun!

Groetjes, Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dawn

Bij mij zag het er ook niet uit zo na de operatie. En heb echt de tranen uit mijn ogen gehuild van ellende. Na enkele maanden kwam dat goed met mijn boobs. Mijn borsten hingen voor de bv ontzettend erg en dan is het toch even veel geduld hebben na een bv voordat je echt goed resultaat gaat zien. Tenminste meid dat is mijn ervaring. Heb je trouwens al contact gehad met dr.Damen. Ik weet wel dat je soms word afgescheept als er wat is waar je niet tevreden over bent. Dat heb ik namelijk toen wel meegemaakt. Een borst hing naar beneden en de andere stond redelijk toen ik uit het verband kwam. Uiteindelijk is het goed gekomen en misschien is dat ook bij jou meid. Vertrouw je het niet neem alsjeblieft contact met de kliniek op. Heb je mijn linken nog van mijn album dan kun je zien hoe dat het eruit zag van toen en dat ik een maand of 9 po was.

Liefs,

Cinta

Hey Cinta,

ja ik heb je linken nog en jouw boops zien er echt heel goed uit nu, is het bij jou achter de spier geplaatst? Want dat weet ik niet meer zo goed. Voel me inderdaad afgescheept, ok, ik heb wel te weinig cc genomen, maar wat ik niet goed begrijp dat het rechts wel naar mijn normen ok is, links niet, en ik zie toch wel een verschil van hoogte van implantaat, het lijkt wel of de zijkant van mijn linkerborst leeg en plat is, snap er niets van. En hij had zelf gezegd dat de tape niet goed meer zat, vraag me af of het dan niet kan komen doordat ik niet goed ingetaped was. Zo laat ik het er in elk geval niet bij en of ik dan terug ga naar dezelfde chirurg, dat betwijfel ik. Ja want toen ik bij hem ben geweest, zonk alle moed in mijn schoenen, hij zei dat het nog zou verslechteren als de zwelling weg was, en dat het er nu op zijn best uitziet, dat het niet beter gaat worden, dat de implantaten niet nog gaan indalen, dat er weinig alternatief is om er iets aan te doen buiten liften en dan kost het me nog eens 3400 EUR, ja voor die prijs ga ik wel ergens anders. Ik wou nog vanalles vragen maar toen stond hij al op de gang, dus ja. :angry: Nochtans als ik zijn resultaten zie bij andere, zou ik toch denken dat hij mooie boops kan maken, ben op zich wel tevreden van de ronde prothesen met extra high profile, dus dat wil ik niet veranderen en de littekens zijn piepklein, wil alleen geen los vel onderaan en aan de zijkant.

Groetjes, Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dawn, wat verselijk rot voor je zeg! Wat ik niet snap is dat de chirurg min of meer tegen jou zegt: Foutje, bedankt! Uit jouw verhaal lees ik dat hij zich ook niet verder geroepen voelt om een oplossing te bedenken en te verzorgen. Dat vind ik erg persoonlijk een erg vreemde gang van zaken. Ik wens je heel veel sterkte meid :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dawn, wat verselijk rot voor je zeg! Wat ik niet snap is dat de chirurg min of meer tegen jou zegt: Foutje, bedankt! Uit jouw verhaal lees ik dat hij zich ook niet verder geroepen voelt om een oplossing te bedenken en te verzorgen. Dat vind ik erg persoonlijk een erg vreemde gang van zaken. Ik wens je heel veel sterkte meid :116:

Bedankt Faye, ik zal eerstdaags nog eens een foto maken, ik heb het idee dat het `heel lichtjes`bijtrekt, ik hoop het. Ondertussen ben ik 20 dagen PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dawn,

Ík heb je een pb gestuurd meid. Het is niet normaal zo ze met je omgegaan zijn zeg. Maar lees maar even mijn pb en wie weet hoor ik het nog wel van je.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Dawn,

Ík heb je een pb gestuurd meid. Het is niet normaal zo ze met je omgegaan zijn zeg. Maar lees maar even mijn pb en wie weet hoor ik het nog wel van je.

Liefs,

Cinta

5 weken PO zijn ze eindelijk aan het indalen, het resultaat is weer ietsje beter, ben blij van toch iets of wat verbetering te zien, ik hoop dat er nog verbetering mag komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 weken PO zijn ze eindelijk aan het indalen, het resultaat is weer ietsje beter, ben blij van toch iets of wat verbetering te zien, ik hoop dat er nog verbetering mag komen.

Weer even een update. Ondertussen zijn we bijna 6 weken PO, het is wat bijgetrokken, maar het kan nog (veel) beter. Qua volume mag ik best tevreden zijn, ik ben vandaag een eerste BH gaan kopen en ik kom uit op een 70 D, wat ik voor mijn grootte en breedte toch wel een mooi volume vind. In BH zijn mijn boops super, misschien dat ik dan nog moet laten liften, maar ik wacht het wel een paar maanden af. Anderzijds is het liften voor nog geen centimeter ook niet de moeite vind ik zelf, misschien zijn er nog andere alternatieven. Binnen afzienbare tijd zal ik voor een 2e opinie gaan. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.