Ga naar inhoud

Dawn : 14 september 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb me hier aangemeld omdat ik er over denk om een borstvergroting met eventueel een lift te laten doen.

Het laatste jaar heb ik enorm veel gewicht verloren, zodanig dat ik nu op het randje balanceer van ondergewicht, dus ik probeer weer terug een beetje aan te eten. Buiten dat heb ik twee kinderen gehad en heb ik lange tijd borstvoeding gegeven. Maar het gevolg is dat ik van een D-cup naar een A-cup ben gegaan waar totaal geen volume meer in zit. Het zijn precies uitgewrongen theezakjes. Dus ik wil daar zeker iets aan gaan doen. Ik ben al langs geweest bij twee plastische chirurgen, de eerste zou goede referenties hebben en vroeg voor een lift en vergroting 4500 EUR maar het gevoel was niet goed bij mij, bij de tweede had ik een heel goed gevoel maar zijn prijs kwam op 5600 EUR, tja dat wordt wel heel duur voor mij. Omdat ik op dit forum vooral toch positieve referenties lees over Dr Damen in de wellnesskliniek heb ik daar nu ook een afspraak gemaakt voor begin augustus. Advies is altijd welkom. Ik ben benieuwd om nog het een en ander te lezen hier.

Vele groetjes,

Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Dawn,

Ga ik mijn pc ook nog een keer promoten :-) Mijn foto's kan je zien in de galerij bij de liften. Ik ben ook veel afgevallen, en ook borstvoeding gegeven, dus ook het theezakjes-effect.. De voor foto staat er ook bij. Ik ben bij dr. Jo Vanoorbeek geweest, zie zijn website www.kliniplast.be en was voor de borsten 4200 euro kwijt. De nazorg is ook prima bij hem, en hij is echt een supertoffe vriendelijke bekwame pc.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Dawn,

Ga ik mijn pc ook nog een keer promoten :-) Mijn foto's kan je zien in de galerij bij de liften. Ik ben ook veel afgevallen, en ook borstvoeding gegeven, dus ook het theezakjes-effect.. De voor foto staat er ook bij. Ik ben bij dr. Jo Vanoorbeek geweest, zie zijn website www.kliniplast.be en was voor de borsten 4200 euro kwijt. De nazorg is ook prima bij hem, en hij is echt een supertoffe vriendelijke bekwame pc.

Groetjes van Ingrid.

Dankjewel Ingrid voor je reactie. Ik ben al eens gaan kijken op de website, ziet er ook goed uit en de prijs is redelijk. Ga zo meteen ook nog eens kijken of ik de foto`s kan terugvinden.

Groetjes,

Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dawn

WELKOM :)

ik sluit me bij Ingrid aan,ze heeft enorm goede nazorg gehad en alles was tot in de puntjes geregeld.

en niet onbelangrijk,ze heeft ene fantastisch eind resultaat :D

wens je veel plezier en sucses met je zoektocht en voorbereiding,er valt hier(buitenom internet) al heel veel te lezen.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vandaag heb ik mijn borstvergroting gehad.

Dit is het geworden: 280 cc, achter de spier, extra high profile

Alles is tot hier toe goed meegevallen, alleen vind ik de pijn momenteel vrij heftig. Nu ben ik nog ingetaped, dus kan er nog niet veel van maken, het ziet er vrij groot uit, maar ik denk dat het nog wel zal slinken omdat alles gezwollen is. Ik kijk er naar uit, om twee weken verder te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dawn,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Vanavond zal wel zwaar worden denk ik (is meestal zo) maar de pijn zal geleidelijk wegtrekken tot je niets meer voelt :)

Sterkte met je herstel!

Groetjes

Dank je wel, inderdaad, ik vermoed dat het een moeilijke nacht wordt, zelfs ademhalen doet pijn, maar allee het is voor het goede doel. Ik heb ondertussen een nieuwe foto toegevoegd, al is er nog niet zo veel te zien hihi. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, inderdaad, ik vermoed dat het een moeilijke nacht wordt, zelfs ademhalen doet pijn, maar allee het is voor het goede doel. Ik heb ondertussen een nieuwe foto toegevoegd, al is er nog niet zo veel te zien hihi. :rolleyes:

Het is zeker voor een goed doel! Dat moet je dan maar in je achterhoofd houden bij pijn..

Het ziet er al goed uit! Maar jeetje wat zit je ingepakt! Ben blij dat ik dat niet had.

Hoe lang moet het om blijven?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker voor een goed doel! Dat moet je dan maar in je achterhoofd houden bij pijn..

Het ziet er al goed uit! Maar jeetje wat zit je ingepakt! Ben blij dat ik dat niet had.

Hoe lang moet het om blijven?

Groetjes

Hoi parkiet, dit moet ik twee weken omhouden, inderdaad, zit stevig ingepakt haha.

Jolie en Chimpie, bedankt. Ik hoop snel te herstellen, nu nog proberen de nacht door te komen.

Groetjes, Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk slapeloze nacht achter de rug ?

Genoeg pijnstiller slikken : 1G om de 6u kan géén kwaad ! Meestal zijn dat 2 pillekes , zelf had ik Dafalgan 1G . Heb de eerste week aan de max. dosis gehangen , daarna afgebouwd .

Rustig aan , succes met je herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk slapeloze nacht achter de rug ?

Genoeg pijnstiller slikken : 1G om de 6u kan géén kwaad ! Meestal zijn dat 2 pillekes , zelf had ik Dafalgan 1G . Heb de eerste week aan de max. dosis gehangen , daarna afgebouwd .

Rustig aan , succes met je herstel !

Hoi Sandra en B-cupje,

heb al bij al een redelijke nacht gehad. Om half drie werd ik wakker van de pijn, heb toen iets extra ingenomen en toen was het dragelijk. En om de 6 uur neem ik een paracetamol 1g, en 's avonds moet ik nog een diclofenac nemen. Toch zal ik blij zijn om een paar dagen verder te zijn. En mijn boops die staan toch wel enorm gezwollen heb ik de indruk, ben echt benieuwd wat het gaat geven. Voorlopig meer dan een handje vol. :1boobs:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is het gelukkig nog een beetje meegevallen

elke dag zal wel wat beter gaan.

De avond is weer zwaar, toch wel heftige pijn. Zelfs wat koorts gekregen, ik had 38 graden maar heb nu een diclofenac genomen en nu heb ik nog 37,6 graden. Verder ben ik bijna 5 kilo bij, en dat met weinig eten, ongeloofelijk, lijk wel 3 maand zwanger. Maar ondertussen heb ik gelezen dat de meeste last hebben van een gezwollen buik. Als de koorts niet hoger wordt ga ik zeker nog niet panikeren, ga proberen zoveel mogelijk te rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De avond is weer zwaar, toch wel heftige pijn. Zelfs wat koorts gekregen, ik had 38 graden maar heb nu een diclofenac genomen en nu heb ik nog 37,6 graden. Verder ben ik bijna 5 kilo bij, en dat met weinig eten, ongeloofelijk, lijk wel 3 maand zwanger. Maar ondertussen heb ik gelezen dat de meeste last hebben van een gezwollen buik. Als de koorts niet hoger wordt ga ik zeker nog niet panikeren, ga proberen zoveel mogelijk te rusten.

Vandaag gaat het alweer wat beter. De pijn is dragelijk maar nog erg aanwezig. De koorts is weg, waarschijnlijk kwam dit door oververmoeidheid of van de pijn denk ik. Ik heb een halve kilo verloren, dus zal toch wel al een beetje vocht kwijt zijn. Verder voelen mijn boops naar mijn gevoel goed aan voor het moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig van die koorts vanaf !

Het herstel is soms al zwaar genoeg zonder dat ...

Ook ik was 4 kilo bijgekomen , mijn omtrek was +7cm en de huid tussen mijn borsten stond een cm van mijn ribben af : flink opgezwollen dus .

Vanaf week 3 is bij mij dat vocht weggetrokken , veel water drinken of groene thee (je kan dat in combi met munt krijgen van pickwick) .

Rechtop zitten helpt ook wat tegen de pijn .

Fijn herstel nog !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig van die koorts vanaf !

Het herstel is soms al zwaar genoeg zonder dat ...

Ook ik was 4 kilo bijgekomen , mijn omtrek was +7cm en de huid tussen mijn borsten stond een cm van mijn ribben af : flink opgezwollen dus .

Vanaf week 3 is bij mij dat vocht weggetrokken , veel water drinken of groene thee (je kan dat in combi met munt krijgen van pickwick) .

Rechtop zitten helpt ook wat tegen de pijn .

Fijn herstel nog !

Bedankt B-cupje voor je advies. Ik drink eigenlijk veel te weinig, dus ik ga toch wat meer water proberen drinken en groene thee heb ik ook nog liggen. Amai mijn buik, het is erg, en ook mijn buik ziet ontzettend blauw, maar dat is ook niet abnormaal veronderstel ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook zo geen drinker dus kocht me water van Vitalinea , die hebben een vruchtensmaakje (maar toch geen calorieën) . Zelf verkies ik de perzik maar aardbei is er bvb ook .

Af en toe een blokje om , een beetje beweging kan geen kwaad .

Slaap je ook met extra kussens achter je rug zodat je niet helemaal plat ligt ? Dat helpt ook wel .

Dat blauw zijn is idd normaal .

Je moet nu even een week of 2 aanzien , daarna gaat het een pak vlotter vooruit hoor :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ben ook 14 september geopereerd door Dr Damen :)

Ik had niet veel pijn maar voel het wel.

Dat verband moet ik ook twee weken aanhouden maar ik hou het niet meer uit want het begint echt overal te jeuken!!

Ik verlang tot ik weer op mijn zij mag liggen!!

Tis echt afzien!

Heb jij soms ook een gevoel da je die siliconen voelt als je beetje beweegt? Ik had dat gisteren, toen voelde ik in mijn linkerborst "iets" :s

Groetjes Misslentjeuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook zo geen drinker dus kocht me water van Vitalinea , die hebben een vruchtensmaakje (maar toch geen calorieën) . Zelf verkies ik de perzik maar aardbei is er bvb ook .

Af en toe een blokje om , een beetje beweging kan geen kwaad .

Slaap je ook met extra kussens achter je rug zodat je niet helemaal plat ligt ? Dat helpt ook wel .

Dat blauw zijn is idd normaal .

Je moet nu even een week of 2 aanzien , daarna gaat het een pak vlotter vooruit hoor :38:

Hoi iedereen,

ik slaap inderdaad met twee kussens achter me, en de matras ligt ook nog wat hoger. Plat liggen gaat gewoon helemaal niet. De pijn is vandaag al heel wat beter, alleen de zwelling in mijn buik is enorm. Heb van mijn huisarts iets vochtafdrijvend voorgeschreven gekregen, dus misschien helpt dat al een beetje. Want met zo een dikke buik rondlopen helpt niet echt om mobiel te zijn hihi.

Kelly, gefeliciteerd met je nieuwe boops, en ik wens je ook een goed herstel toe. Voor zover ik nu kan zien, zit het toch wel heel goed gevuld en ik denk dat ik minstens op een C-cup uitkom, misschien een D-cup. Enerzijds lijkt alles goed gevuld, anderzijds helemaal plat omdat het ingetaped zit, dus als de zwelling afneemt en de tape eraf is ..... wat gaat het worden, groter of kleiner..... ben benieuwd.

Missientjeuh, ook gij proficiat met de boops, ook toevallig dat je op dezelfde dag bent geopereerd als ik, hebben we elkaar misschien tegengekomen? Ik moest er al zijn om 08h10 en een uurtje later ben ik geopereerd. Nee, ik heb nog geen gevoel gehad dat die silliconen bewegen, integendeel, voelt enorm gespannen aan, ik ga proberen nog eens een fotootje in mijn album te plaatsten. Ik ben ook heel nieuwsgierig wat het extra high profiel gaat geven.

Groetjes,

Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

ik slaap inderdaad met twee kussens achter me, en de matras ligt ook nog wat hoger. Plat liggen gaat gewoon helemaal niet. De pijn is vandaag al heel wat beter, alleen de zwelling in mijn buik is enorm. Heb van mijn huisarts iets vochtafdrijvend voorgeschreven gekregen, dus misschien helpt dat al een beetje. Want met zo een dikke buik rondlopen helpt niet echt om mobiel te zijn hihi.

Kelly, gefeliciteerd met je nieuwe boops, en ik wens je ook een goed herstel toe. Voor zover ik nu kan zien, zit het toch wel heel goed gevuld en ik denk dat ik minstens op een C-cup uitkom, misschien een D-cup. Enerzijds lijkt alles goed gevuld, anderzijds helemaal plat omdat het ingetaped zit, dus als de zwelling afneemt en de tape eraf is ..... wat gaat het worden, groter of kleiner..... ben benieuwd.

Missientjeuh, ook gij proficiat met de boops, ook toevallig dat je op dezelfde dag bent geopereerd als ik, hebben we elkaar misschien tegengekomen? Ik moest er al zijn om 08h10 en een uurtje later ben ik geopereerd. Nee, ik heb nog geen gevoel gehad dat die silliconen bewegen, integendeel, voelt enorm gespannen aan, ik ga proberen nog eens een fotootje in mijn album te plaatsten. Ik ben ook heel nieuwsgierig wat het extra high profiel gaat geven.

Groetjes,

Dawn

Hey Dawn,

IK moest er tien voor negen zijn. Dr Damen was er toen nog niet zeiden ze me. Ze hebben me pas om elf uur komen halen.

Ik ben totaal niet misselijk geweest. Jeukt dat verband ook zo bij jou? Ik hou het niet meer uit van de jeuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.