Guest Bauertje Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Hallo meiden, Ik word helemaal gek van mezelf Kan alleen nog maar aan me borsten denken en twijfel nog steeds over de grote en ik heb dinsdag al de BV Heb nu een lege B (na zwangerschap en veel afgevallen) en krijg 350cc eurosillicone rond.. Kan iemand mij vertellen wat ik ongeveer ga krijgen?? Liefs bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat71 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 ... velen van ons kennen de twijfel van de cc's. Met een lege B-cup gevuld met 350cc wordt een prachtige volle D waarschijnlijk. Bij de 1 valt het klener uit dan de ander. Maar 350cc is best flink. Heb je het aantal goed doorgesproken van tevoren met de arts? Zo ja:Niet meer druk maken, rust nemen, zorgen dat je er gezond in stapt. Komt goed. Vertrouw maar op je arts.Groetjes Pat Link to comment Share on other sites More sharing options...
norita Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 hallo Bauertje. ik zat een week geleden zoals jij. de PC zei 320 of 350 cc. ik heb aan hem overgelaten. ik zei jij weet wat beter bij mij pas en zo is gegaan. ik ben erg tevreden uiteindelijk heb ik 350 cc euro-silicone anatomische gekregen. maar ik had een A volgens mij . anders kan je in mij album ff kijken. ik ben van en A naar en volle C gegaan.ik ben bij dat ik in Amsterdam door PC Vonk ben geopereerd en niet in belgie daar wilde de PC niet meer dan 280 CC bij mij doen. ik was boos. ik dacht ..zijn mij borsten maar nee ik mog niets meer van hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Jeetje ja dat hoop ik ook echt hoor!! Maar op zoveel site's gekeken en als je dan de verschillen ziet wat het zou worden is echt verschikkelijk groot!! Maar als het een mooie D word ben ik heel erg blij! Bedankt voor je reactie! : Hoelang heb jij eigenlijk moeten herstellen voordat je weer een beetje wat kan doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Hallo Norita, Hoe gaat het nu met je zie dat je dinsdag de BV hebt gehad! Ja maar rond valt toch altijd iets groter uit dan de anatomische? Of is dat onzin? Ja ik zou ook weg zijn gegaan als jij groter wilt moet dat natuurlijk kunnen hoor!! Spreek je snel Liefs bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Far65 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 ach, het is van zo ontzettend veel factoren afhankelijk hoe het uitpakt........voor of achter de spier, je eigen bouw, je lengte en gewicht, rond of anatomisch (maakt volgens mij nog niet eens zo heel veel uit), en ik denk zelf de ruimte die je in je borstkas hebt (bij de een valt het meer in je lijf en bij de ander komt alles naar voren zetten).....Het blijft lastig en ben het met de vorige eens: De PC heeft de meest ervaring en wil ook een blijde "patient" zien dus zal altijd proberen het zo goed mogelijk voor je te doen. Nog een voordeel als je de keuze aan je PC overlaat: als het achteraf problemen gaat geven kan je nooit jezelf de schuld geven ;-)succes en het komt vast allemaal goed en ben je straks heel erg blij, net als wij hahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Ik denk dat je met 350cc echt een heeel eind gaat komen hoor. Van een B ga je zeker naar een D. Per 150 cc ga je ongeveer een cup omhoog.Uiteraad ben je van heel veel factoren afhankelijn zoals Far65 hierboven beschrijft. Weet je daar iets meer over?Groetjes,Merel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Hay Far65Ja dat is ook wel zo he..Ik ben 1.68 en weeg 59 kilo en heb een lege B dus hoop echt dat het niet te klein wordmaar ook weer niet te groot:P (de BV zal 350cc rond worden)Ja mijn PC had zelfs 375 cc rond aangeboden maar dat leek mij te groot en heblater gebeld dat ik toch iets kleiner wou...Ben zo zenuwachtig echt niet normaal hahahaliefs Bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Hay merel,Ja dan zal het wel ongeveer een D worden, dat hoop ik ook echt!Hoelang heb jij last gehad van je BV?Liefs bauertje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Hoi!Bijna niet eigenlijk. De eerste 2 dagen erg last van misselijkheid door de narcose. Eerste 2 ochtenden moest mijn man me in mijn rug duwen als ik uit bed wilde en eerste 5 dagen niet op mijn zij slapen. Nu 2 weken po kan ik alweer heel veel. Zwaar huishoudelijk werk laat ik nog liggen maar de rest doe ik gewoon weer. Pijn valt heel erg mee. De eerste paar dagen maar daar heb je pijnstillers voor (ik had Tramadol en paracetamol) en de dagen daarna is de pijn alweer een stuk minder. Littekens gingen op een gegeven moment jeuken en trekken, dat betekend dat het aan hetgenezen is. Gister zijn de knoopjes van de littekens eruit gehaald, opluchting! Nu met silliconenmatjes zijn de littekens goed beschermd. Moet nu een strakke band om dat niet zo lekker zit maargoed, je weet wat ze zeggen: wie mooi wil zijn moet pijn lijden...Groetjes, Merel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Hay merel, Hahahah ja dat waar Hoop ook dat er niet zoveel last van ga hebben:P Maar dat hopen we allemaal eigenlijk wel! Ben zo blij als het de grote dag is hihihi Bedankt voor reactie hoor!! Groetjes bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Far65 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Nou Bauertje, dat gaat helemaal goed komen hoor!! Ik zou je maar niet druk maken maar 350 cc is, zoals ze al hierboven zeggen, best wel veel en ik denk dat ze bij jou voor de spier geplaatst gaan worden???? omdat je het hebt over een lege B en die vullen ze dan meestal op zodat het gewoon weer een paar prachtige borsten worden. En met jouw lengte en gewicht moet dat al best heel behoorlijk zijn dus nu maar op naar de dinsdag hahahhah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Hay Far65, We zitten trouwens bij de zelfde kliniek!!! Ik ga ook DRS Janssen in oisterwijk Is de na verzorging daar ook een beetje fijn en ben je tevreden hoe ze gezet zijn? Far laat even wat weten als je wilt groetjes bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 hay far,nee ze komen acht mijn borstspier...Gaan daar je borsten van hangen of juist meer omhoog staan?Wat een vragen he hihihi:PGroetjes bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Far65 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Volgens mij loopt iedereen voor die tijd over van vragen en onzekerheden en twijfels hahahaha ik wel in ieder geval!!! Maar ik ben zelf erg tevreden over Janssen (je kunt mijn verslag lezen bij de operatieverslagen) en over het resultaat ben ik ook tevreden (foto's kan je bekijken, link staat hieronder) hoewel ze van mij nog wel een beetje mogen "uitgroeien" hahahha je went zo snel aan grotere borsten maar ik was zelf vooral te bang om ze veel te groot te krijgen. Ik had aangegeven dat ik graag op een goede B wilde uitkomen en heb zojuist een nieuwe sportBH voor het hardlopen gekocht en dat is een 80B geworden dus wat dat betreft is het helemaal geworden wat ik wilde. Na 1 week ben ik teruggeweest voor de hechtingen en over 2 weken moet ik opnieuw voor controle. Als je nog meer vragen hebt dan "shoot". Wel leuk dat je ook naar Janssen gaat doeidoei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Hallo meiden...Pfff het is bijna zover en ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest zeg!!Ik ben nu op me werk maar helemaal niets waard hihi :144: Zit zoveel dingen maar ja die worden toch allemaal pas duidelijk alshet gebeurd is!!Nou morgen zal ik een verslagje doen na de operatie!Spreek jullie morgenGroetjes bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Oh!! Spannend!!! Nog even alle dingen op je werk afwerken en overdragen, geeft een rustig gevoel en dan thuis nog even opruimen, heb je ook geen tijd om te piekeren!Alvast heel veel succes voor morgen, gaat helemaal goed komen!Ik kon even niet zo snel teruglezen wat er bij je gaat gebeuren: van welke cup naar welke cup ga je? Hoeveel CC? Wat voor een prothese?Laat je verwennen en niet stressen!!Liefs,Merel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Hay Merel:)Ja dank je wel en probeer idd niet teveel te stressen hahaha ( lukt niet echt maarja:P)Ik ga van een hangende B naar??? ik krijg iig 350CC rond onder de borstspier,Hoop echt dat het niet te groot gaat worden...Is het normaal dat je nu zo gaat twijfelen enzo?Groetjes/liefs bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Veel succes morgen, zal aan je denken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Hallo Ik:) Lief van je Morgen kan je me verslag lezen.. Liefs bauertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Ik weet het niet over dat twijfelen. Had ik niet iig. Bij mij was er geen andere optie dan max. 290 cc. Neem niet te klein iig, je went er snel aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bauertje Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Ach ja we zien het morgen wel Bedankt voor je reactie en tot morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest !lse Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Hoi Bauertje, het zal je allemaal wel meevallen morgen. In de Janssen kliniek zijn ze allemaal even bezorgd en lief voor je! Zelfs de volgende dag krijg je een telefoontje om te vragen hoe het met je gaat. Ook kun je 24 uur per dag bellen voor het geval dat je vragen hebt. Heel veel succes morgen en maak je niet te druk, komt allemaal goed! X Ilse Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Hey Bauertje Heel veel succes morgen, meid!! Komt helemaal goed! Liefs, Trici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Succes morgen!!!! Komt helemaal goed!!! Nieuwe borsten morgen!!!!Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts