Ga naar inhoud

WIE KAN MIJ HELPEN..


ellie2

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Eergisteren werden de hechtingen en tape na een week PO onder mn borsten verwijderd, alleen waar de tape geplakt zat zit nu een deuk in mn beide borsten

nu ben ik bang dat het zo zal blijven, de tape zat onder mn borsten tot de zijkanten toe best strak geplakt en nu zitten er diepe deuken in ik HOOP DAT HET WEGTREKT maaar ben zooo bang dat het blijvend zal zijn, weet iemand hier meer vanaf......

liefs ellie2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je er geen foto van?

Je borsten zullen stevig zijn van het vocht momenteel, als daar een week heel strak een verband heeft gezeten dan heeft die plek niet vol kunnen lopen met vocht. Ik denk dat zoiets een dag of 5 max zal duren en dan moet het langzaam weg zijn getrokken/aan het trekken zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ellie!

Als ik jou was zou ik meteen jouw kliniek bellen hoor en als je het niet vertrouwd maak dan een afspraak voor een consult zodat jouw pc er even naar kan kijken..

ik heb het natuurlijk niet gezien maar ik vermoed dat het wel gaat "rechttrekken" hoor, ik heb zelf niet ingetaped gezeten, misschien zijn er hier meiden die dat wel hebben gehad??

Ik heb zelf wel lijntjes en striemen heel erg gehad van de kliniekbh, maar als de zwelling wegtrekt word ook dat weer minder, misschien werkt dat bij jou ook zo,

ik hoop het voor je !!

liefs en succes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik de kliniek morgen wel even ga bellen, t zijn deuken van 2 cm breed en 1 cm diep in binnen zijkanten van mn borsten . Weet eigenlijk al wat ze gaan zeggen maar ik ga er gewoon op aan dringen dat ik het wil laten zien! Ik snap eigenlijk niet eens waarom ze daar zo moeilijk over doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een foto maken en naar je arts mailen,en vragen wat hij ervan vind,heeft ie het trouwens niet zelf gezien na verwijderen van verband enzo?

ik heb ook wel eens deukjes,als ik een te strakke bh heb gedragen,vand e beugels heb ik dan deukjes,maar die trekken normaal gesproken na kwartiertje er weer uitunsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.