ellie2 Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Hoi dames,Eergisteren werden de hechtingen en tape na een week PO onder mn borsten verwijderd, alleen waar de tape geplakt zat zit nu een deuk in mn beide borstennu ben ik bang dat het zo zal blijven, de tape zat onder mn borsten tot de zijkanten toe best strak geplakt en nu zitten er diepe deuken in ik HOOP DAT HET WEGTREKT maaar ben zooo bang dat het blijvend zal zijn, weet iemand hier meer vanaf......liefs ellie2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkiet Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Ik heb hier nog nooit van gehoord eigenlijk Ik hoop voor je dat het wegtrekt, en daar ga ik wel vanuit ook! En als je iets niet vertrouwd kun je altijd de kliniek bellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Ik denk dat het wel wegtrekt hoor meid! Straks gaat alles zakken en kunnen ze weer ''uitdeuken?'' Anders even je arts bellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellie2 Posted September 10, 2011 Author Share Posted September 10, 2011 Hoelang moet ik er dan ongeveer tegen aankijken voordat het wat gezakt is ??? :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Heb je er geen foto van?Je borsten zullen stevig zijn van het vocht momenteel, als daar een week heel strak een verband heeft gezeten dan heeft die plek niet vol kunnen lopen met vocht. Ik denk dat zoiets een dag of 5 max zal duren en dan moet het langzaam weg zijn getrokken/aan het trekken zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellie2 Posted September 10, 2011 Author Share Posted September 10, 2011 Ik heb er wel foto's van maar schaam me kapot om het op forum te plaatsen elke x wanneer ik mn borsten zie barst ik in tranen uit, na 10 jaar schaamte hebben rond gelopen is het na een bv nog niet over !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Rond de 3 maanden moet je wel verbetering zien Kan je eventueel pbtje doen? zodat we de foto's kunnen zien? Na 3 maanden worden je borsten zachter en zullen ze voor het grootste deel gezakt zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 hoi Ellie!Als ik jou was zou ik meteen jouw kliniek bellen hoor en als je het niet vertrouwd maak dan een afspraak voor een consult zodat jouw pc er even naar kan kijken..ik heb het natuurlijk niet gezien maar ik vermoed dat het wel gaat "rechttrekken" hoor, ik heb zelf niet ingetaped gezeten, misschien zijn er hier meiden die dat wel hebben gehad??Ik heb zelf wel lijntjes en striemen heel erg gehad van de kliniekbh, maar als de zwelling wegtrekt word ook dat weer minder, misschien werkt dat bij jou ook zo,ik hoop het voor je !!liefs en succes, jolly Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyyJ- Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Het gaat wel weg maak je niet druk. Ik had in elke borst een deuk door die kliniek bh, maar nu zie je er niks meer van. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellie2 Posted September 11, 2011 Author Share Posted September 11, 2011 Denk dat ik de kliniek morgen wel even ga bellen, t zijn deuken van 2 cm breed en 1 cm diep in binnen zijkanten van mn borsten . Weet eigenlijk al wat ze gaan zeggen maar ik ga er gewoon op aan dringen dat ik het wil laten zien! Ik snap eigenlijk niet eens waarom ze daar zo moeilijk over doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 even een foto maken en naar je arts mailen,en vragen wat hij ervan vind,heeft ie het trouwens niet zelf gezien na verwijderen van verband enzo? ik heb ook wel eens deukjes,als ik een te strakke bh heb gedragen,vand e beugels heb ik dan deukjes,maar die trekken normaal gesproken na kwartiertje er weer uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellie2 Posted September 11, 2011 Author Share Posted September 11, 2011 Nee een verpleegster heeft de tape eraf gehaald, en jah wat zij toen zei was dat het gewoon de afdruk van de tape was..dat wist ik ook wel en dacht dat het wel binnen paar dagen wel weg zou trekken....maar helaas :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 nou toch wat ik schreef foto,s maken en je arts toesturen met de vraag wat ie ervan vind,en of je moet dichtbij de kliniek wonen en vragene ens langs te mogen komen,om te tonen,want snap dat je er ongerust over bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Ik dacht precies het zelfde als wat Moontje hier zei:fotos even doormailen . Waarschijnlijk bellen ze jou dan voor een afspraak. Al is het voor je eigen gerustheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.