Ga naar inhoud

willen jullie even meekijken?


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik ben nu ruim 8 weken po en ik heb het idee dat het verschil tussen links en rechts qua grootte steeds groter word. Ik kijk nog steeds heel vaak naar mijn borsten en misschien ben ik gewoon te kritisch en moet ik niet zo zeuren. Ze zijn veeel mooier geworden, maar het verschil leid me echt af zeg maar. Ik blijf er maar naar kijken :(. Willen jullie je mening eens geven? Ik heb een nieuwe foto in mijn album geplaatst van deze morgen.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Andrea,

Ja meid, ik zie het verschil ook heel goed. Hoewel ik ze mooi van vorm vind zie ik wel dat het verschil groot is. Ze zien er ook heel natuurlijk uit. Als ik jou was zou ik even met je pc contact opnemen van wat hij ervan vind. Verschil zit altijd wel in borsten hoor maar bij jou is het verschil wel wat veel. Bij mij was er ook een flink verschil maar dat is wel bij getrokken gelukkig.

Liefs,

Cinta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi andrea

het lijkt idd of een borst groter /voller is

denk niet dat dit echt zo is maar wat ik zie is dat bij je linker borst (rechts op foto) dat ie daar verder door loopt op het borst been

ik heb dat ook bij een borst en ook bij mij lijkt die borst juits groter omdat ie van uit het midden gezien voller lijkt door die rand

dit is inieder geval bij mij zo

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinta,

Wanneer trok dat bij jou bij? Het lullige is dat ik anderhalve week geleden op nacontrole ben geweest en toen was het verschil nog niet zo heel groot. Het was er wel, maar niet genoeg om er wat aan te doen zeg maar.

Hoi Bianca,

Wat jij zegt klopt inderdaad, de ene borst zit inderdaad iets hoger op de borstkas dan de andere en dat wist ik, ik wist ook dat ik hierdoor een verschil zou hebben in de hoogte van de tepels, dat had ik namelijk ook al. Maar ik vind het echt lijken dat die ene steeds kleiner wordt. Ik merk het ook in mijn bh's, dat ie aan de ene kant niet goed aansluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Andrea,

Wat balen zeg dat je je er zo aan stoort.

Het verschil valt mij wel op maar ik vind het op foto's altijd 'erger' lijken dan het in werkelijkheid is.

Mijn borsten zijn ook niet identiek maar op foto's zie je dit veel duidelijker dan in het echt.

Ik hoop dat je er toch tevreden mee kunt worden en het nog bijtrekt.

Zou sowieso even wachten tot je 3 maanden PO bent, tot die tijd kan er nog van alles gebeuren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ik ben nu ruim 8 weken po en ik heb het idee dat het verschil tussen links en rechts qua grootte steeds groter word. Ik kijk nog steeds heel vaak naar mijn borsten en misschien ben ik gewoon te kritisch en moet ik niet zo zeuren. Ze zijn veeel mooier geworden, maar het verschil leid me echt af zeg maar. Ik blijf er maar naar kijken :(. Willen jullie je mening eens geven? Ik heb een nieuwe foto in mijn album geplaatst van deze morgen.

Groetjes Andrea

Hoi Andrea,

Zojuist gekeken naar de foto en moet zeggen dat ik het verschil ook zie.

Ik zou nu al aan de bel trekken en teruggaan bij je pc. Beter te vaak langs dan......spijt.

Succes Sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey andrea,

ik heb inderdaad ook verschil in mn borsten, tijdens mn nacontrole viel het wel mee, maar het word nu toch steeds duidelijker. merk het zelfs in mn bh dat mn 1e borst teveel ruimte heeft en de ander te weinig.

ik begin me er danook steeds meer aan te irriteren en denk aan een nieuw consult met dr plovier.

als het je nu al stoort zal dat in de toekomst wss niet weggaan dus zou in jou geval ook gewoon even contact met hem opnemen,

liefs

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef rox wat vervelend!! Mischien even voor foto's bekijken dan zul je zien dat het hiervoor ook al was ;)

Je borsten worden nu uitvergroot en bij de 1 word het meer en bij de ander minder (bij mij valt het minder op)

Wel rot meid! :(

Ik heb je foto bekeken andrea je kunt goed zien dat het voor je bv ook al zo was, ik denk dat dit helaas zo zal blijven :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Bij mij heeft het maanden geduurd voor dat het een beetje bij getrokken was. Ben nu 1 jaar po en het is nog wel wat zichtbaar maar minder dan in het begin. Denk wel dat als jij je er aan stoort zou ik toch contact opnemen met je pc. Laat hem er naar kijken en dan afwachten wat hij ervan zegt en of dat er een oplossing is als het niet beter gaat worden. Zou anders ook niet echt weten van wat je moet doen.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het verschil ervoor ook al was,dan zie je dat nu oik natuurlijk,alleen dan vergroot,ik denk dat je arts dat had moeten zien,en de ene kant wat meer ccs erin moeten doen,het lijkt een hele maat te schelen.

de meesten hebben wel iets verschil,mn arts vond dat juist erg natuurlijk en mooi,maar bij jou is t net ff wat erger,dus ik vind dat hij dat had moeten aanpassen.

Das nu natuurlijk wel te laat,dus je moet t ermee doen vrees ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durf het bijna niet te zeggen. Maar ik denk bijna wel zeker dat Vlinder gelijk heeft. Of de pc moet er samen met jou uit zichzelf een oplossing voor vinden. Ik zou zeggen heel veel sterkte als je je pc inschakelt meid.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de reacties. Mijn borsten waren inderdaad al verschillend zoals jullie hebben gezien in de voor-foto's. Maar omdat ze allebei compleet leeg waren viel het denk ik niet zo op. Waar het verschil vooral in zit is de hoogte van de borst, de ene borst zit wat hoger op mijn borstkas dan de andere, waardoor de tepels niet netjes naast elkaar staan. Dit wist ik al en daar stoor ik mij ook niet aan. Inderdaad is geen enkele borst gelijk. Het erge vind ik nog dat ik vantevoren heb gevraagd of hij niet 2 verschillende protheses zou gebruiken ivm het verschil. Hij vond dat niet nodig omdat het verschil er te klein voor was. Maar als ik nu het verschil zie denk ik dat die ene borst best wat meer cc's had kunnen gebruiken. Ik heb net als jij, Rox, ook dat verschil in BH, de ene kant heeft teveel ruimte en de andere is krap aan goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen meisje, ik zou dit zeker met je arts bespreken ;)

Mijn arts vond het net al vlinder juist heel natuurlijk maar ik had het minimaal maar als je er echt mee zit vind ik dat hij dit had kunnen veranderen?

Succes11

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.