Ga naar inhoud

Twijfel medium of high profiel....


Anoniem88

Aanbevolen berichten

Heey meid

Medium of high kun je eigenlijk zelf niet kiezen dit kan je arts het beste doen. ;)

Ik zou medium krijgen maar tijdens de operatie heeft mijn arts high geplaatst dit paste beter bij mn bouw en borsten

Het verschil is ook echt minimaal dus zou me er niet druk om maken!

Kortom komt goed meid :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de voorkeur voor medium, maar je moet natuurlijk goed kijken naar wat je zelf wilt!! Persoonlijk vind ik de borsten dan soms te veel opvallen.... maar er zijn ook meiden waar het prachtig bij is geworden,

mijn borsten zijn wel heel natuurlijk geworden, tenminste dat is de reactie van iedereen die ze live heeft gezien (zo een beetje alle vrouwen die ik ken heb ik ze laten zien hahaha, de mannen niet hoor, behalve dan de mijne)

Ik zou zeggen ga nog eens goed de foto's af en vraag vooral aan de pc wat hij/zij vind, de pc kan het het beste inschatten, wat er wel en niet kan en past!

in ieder geval heel veel succes!!

jolly :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anoniem88,

Medium profile is breder dan high profile en heeft (met hetzelfde aantal cc's) dus minder projectie.

Als je vrij smal bent is high profile vaak de manier om toch voldoende projectie te krijgen, medium is dan te breed voor je borstkas.

Je plastisch chirurg heeft hier het beste zicht op, dus ik zou zeggen vertrouw op hem!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe hoger het profile,hoe smaller de prothese,dus meer projectie

ook hoe hoger het profile,hoe meer bolling je krijgt bovenop zeg maar,wil je zo natuurlijk mogelijk,zou ik als dat aan keus er is,medium nemen,vind je bolling wel mooi bovenop en hoeft het niet al te natuurlijk,kan je high of extra high nemen.

wat adviseerde je arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is je smaak??

Ik vind natuurlijke borsten het mooist, en wilde mijn "oude" paar nabootsen wat ik had voor de zwangerschappen van mijn meiden. het is medium profile geworden en ik ben er heel blij mee. Het valt met kleding aan wel wat minder op als high profile, omdat je zoals gezegd minder projectie naar voren hebt. Maar ik wilde juist niet die extra vulling boven de tepel omdat ik dat niet bij mezelf vindt passen. Al moet ik zeggen dat veel borsten high profile echt prachtig zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien een gekke vraag maar dit kan je toch niet zelf kiezen :blush:

Mijn arts vertelde me dat ik smalle borsten had, medium had heel gek gestaan dan kreeg ik bredere borsten dan ik had...

Maar je arts kan het het beste inschatten :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden!!!

Bedankt voor al jullie reacties!!!!

Mijn pc vroeg wat ik zelf t mooiste vond en zei dat t allebei kon!

Wat jullie ook zeggen met medium heb je het natuurlijkste resultaat, dat wil ik dus ga ik er niet langer over twijfelen ;)

Ik krijg 325-350 cc dual plane ben zoooooo benieuwd hoe het wordt!!!! Hihi

Heel erg bedankt meiden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Hallo meiden,

 

vooralsnog krijg ik 320cc moderate profile, maar zat ook te twijfelen of ik niet high zou moeten nemen. Nu ik jullie reacties lees dat moderate meer natuurlijk is blijf ik denk ik toch bij moderate :) zou ik misschien jullie resultaten mogen zien? Zou me enorm helpen met mijn keuze/geruststellen dat ik de juiste keuze maak :)

 

gr Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hi meiden, ik heb op het laatste moment de keuze gemaakt (net voor de operatie) voor medium profiel omdat ik zo natuurlijk mogelijk wilde. Ik heb 325 cc Eurosilicone. Ik word nu helemaal gek van mezelf omdat ik me afvraag of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Wat me dit heeft doen besluiten is dat ik het persoonlijk mooi vind als het bovenop iets rechter is en dan een mooie bolling eronder. Zoiets als Eem skischans zeg maar. Zou iemand mij kunnen toevoegen zodat ik wat foto's kan zien om te kijken hoe het eruit ziet. Alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.