Ga naar inhoud

Borstvergroting high profile


Katrien1988

Aanbevolen berichten

Hello hello,

Vandaag heb ik eindelijk mijn operatie uur doorgekregen. 16 september om 8u50 verwachten ze mij in de welnesskliniek in Genk :)..

Nu had ik weer een overdosis aan vragen, en ik wist ook nog niet precies wat ik zou krijgen, low medium of high profile.

De secretaresse vertelde me dat er op mijn dossier high profile staat.. Of extra high profile zou dat ook kunnen ? Ik krijg 300 cc achter de borstspier.

Wie kan me hier wat meer over vertellen ? En de nadelen en voordelen vertellen van high profile:) ? Ik las zo al iets van dat je bij magere mensen best high profile gebruikt ik weeg 59kg en meet 1.71m. Maar heb ook al gevonden dat sommige pc deze nog niet gebruiken bij jonge meiden en die nog nooit zwanger zijn geweest.. Hmm, die vragen blijven maar komen he hihi het wordt tijd dat het zover is gedaan met piekeren :D..

Allemaal een fijn weekend toegewenst !!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Katrien,

High profile of-en extra high profile is de smalste prothese van de reeks.

word idd vaak gebruikt bij smalle dames,omdat anders de borsten te breed worden,maar ook high(en extra high) profile kunnen gekozen worden omdat die de meeste projectie hebben.

hoe smaller de prothese hoe meer projectie,hoe breder de prothesen ,des te minder projectie,zo kan je het bekijkenrolleyes.gif

high en extra high gebruikt mijn arts bv om bolling bovenop te krijgen,mischien heb jij die wens ook voorgelegt aan je arts,daarom pakt ie de (extra) high profile?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Katrien,

High profile of-en extra high profile is de smalste prothese van de reeks.

word idd vaak gebruikt bij smalle dames,omdat anders de borsten te breed worden,maar ook high(en extra high) profile kunnen gekozen worden omdat die de meeste projectie hebben.

hoe smaller de prothese hoe meer projectie,hoe breder de prothesen ,des te minder projectie,zo kan je het bekijkenrolleyes.gif

high en extra high gebruikt mijn arts bv om bolling bovenop te krijgen,mischien heb jij die wens ook voorgelegt aan je arts,daarom pakt ie de (extra) high profile?

greetzz moontje

Owh :). Ik ben uiteindelijk wel heel blij met men extra high profiile want ik vind dat inderdaad mooi. Maar ik heb hem wel verteld dat ik graag een grote c wilde hebben.

Meer eigenlijk niet. En hij is tegen het fake effect dus dat zal hij me nu ook wel niet aandoen ;).. Ben zo benieuwd kan niet meer wachten hihi !!

Bedankt voor je reactie :) !! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,76 en weeg 57 kg en heb high profile gekregen, ze zien er mega natuurlijk uit en heb helemaal niet extreem veel bolling (dit wilde ik ook niet) Mocht je foto's willen zien kan je me een pbtje sturen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.