Ga naar inhoud

Mijn controle en ook mijn afscheid van het forum


Sabia

Aanbevolen berichten

Hallo lieverds,

Ik ben vandaag op controle geweest en ze zijn :1big_boobs: goedgekeurd! :136:

Het was er verschrikkelijk druk en onze geliefde pc Plovier liep steeds heen en weer.

Uiteindelijk mochten ik en mijn vriend naar binnen.

Hij vroeg me hoe het ging en of ik tevreden was.

Ik zei dat ik ontzettend tevreden ben met een hele grote big smile :D en hij glimlachte ook haast van oor tot oor en zei; oh daar ben ik blij om :D

Ik vertelde hem dat ik op een cup F was uitgekomen en hij vroeg me of ik het niet te groot vond :blink:

Ik zei neeeeeee ik vind ze prachtig zo :D

Toen wilde hij ze even keuren en dus moest ik me uitkleden en hij zei gelijk; oh ja ze zijn wel mooi geworden.

Ikke weer.... :D

Daarna heeft hij nog foto's gemaakt en heb ik mijn vragen gesteld.

Een vraag ervan was of ik in de achtbaan mocht en jaaaaah ik mag in de achtbaan dus ik ga binnenkort naar de efteling :3:

Ja toch maar even gevraagd voordat ik straks een bult in mn nek heb zitten :unsure:

Maar eind goed al goed en hier eindigt dus ook mijn borsten avontuur en ik ga nu ook afscheid van jullie nemen :(

Mijn leven heeft ruim 3 maanden haast alleen maar in het teken van boobies gestaan en ik vind dat ik en mijn nieuwe boobies nu weer verder moeten.

Ik zal jullie echt allemaal verschrikkelijk missen :139: want ik heb het naar mn zin gehad met jullie.

Het zal voor mij ook flink afkicken zijn om niet meer iedere dag hier te zijn maar het moet.

Maar Ik heb hier een mooi huis, lieve vriend en 3 mooie lieve dochters waar ik me weer meer op ga concentreren.

Nou lieverdjes allemaal het allerbeste.

Ontzettend bedankt voor jullie adviezen, complimentjes en allerlei gekke, leuke berichten :)

Ik wens jullie nog een heel fijn, leuk en gelukkig leven toe met jullie nieuwe boobies :)

Voor degene die nog moeten; Heel veel succes alvast ! Dat alles maar voorspoedig mag verlopen bij jullie ingreep.

@Des...als je nog een foto wil hebben (mss heb je hem al?) dan moet je hem dit weekend kopieren want mijn acount en dus ook een groot deel van mijn foto's worden verwijderd.

Dag meiden en heer :116:

X Sabia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sabia,

toevallig vandaag je foto's bekeken, ze zijn inderdaad prachtig geworden.

Bedankt voor jouw aanwezigheid, hoe meer ervaringen hier staan hoe beter!

Geniet maar lekker van man en kindjes!

Doe Pardoes de groetjes!

Imke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ,het was leuk je hier op het forum gehad te hebben!!

Ik wens je heel veel geluk toe met je vriend en dochters.

Gniet van je boobs!

En wie weet horen we over een jaar van je hoe het met je gaat!!

Dikke knuf en groetjes

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sabia,

Mooi dat jij en je pc tevreden zijn over het resultaat!

Nou ze zijn idd prachtig geworden.

Heeeeeeeel jammer dat je weggaat van dit forum... :74:

Maar ik snap het helemaal, je gaat er helemaal in op he?

Dus stoppen en doorgaan met je 'gewone' leven is dan het beste.

Geniet ervan en veel geluk ermee en met je gezinnetje :71: !

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh plovier heeft je weer mogen betasten :blush:;) ;) :P hihi grapje hè :136:

Misschien kom je wel op de site met voorbeelden van vergrotingen ? Vind je echt een paar voorbeeldboobs hebben!!!

Geniet ervan en ik volg jou voorbeeld over een kleine 3 mnd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Ooh plovier heeft je weer mogen betasten :blush:;) ;) :P hihi grapje hè :136:

Misschien kom je wel op de site met voorbeelden van vergrotingen ? Vind je echt een paar voorbeeldboobs hebben!!!

Geniet ervan en ik volg jou voorbeeld over een kleine 3 mnd :D

Lieve sabia,

Heel erg bedankt voor je ervaringen en adviezen..

Ik vind ook dat je na een bepaalde tijd afscheid moet nemen van het forum, dus zal ik jouw voorbeeld tegen die tijd ook volgen.

Je Borsten zijn prachtig.

Veel succes met je verdere leven en je boobs.

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sabia,

Fijn dat alles goed is met de boobies, en je er heel gelukkig mee bent! Geniet van ze en ook terug van je leventje buiten het forum, altijd nog welkom hier hoor, maar dat weet je wel!!! Dus van mij geen goodbye maar tot ziens!!! :46:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Sabia,

heel goed van je dat je dat nog even komt delen met ons,er mee te gaan stoppen,doen er niet veel zo op deze manier,dus petje af.116.gif

bedankt voor je serieuze gesprekken en leuke berichtjes ,en.....de groetjes aan je dochter(ook haar hoor ik niet meer vrees dat zij ook wegggaat?)

en het ga je goed !!! 48.gif48.gif48.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.