Sign in to follow this  
Sammy

Zware spierpijnen in borsten door te grote protheses?

Recommended Posts

@Jolly,

Ik lees nu pas je stukje, fijn dat je ook zo betrokken reageert. Ik had niet eerder je stukje gezien want ik dacht hè waarom staat mijn stukje er twee keer in. Maar jouw reactie is er tussendoor geschreven. Ik zal jouw advies zeker terharte nemen. Ik kreeg ook al de naam van een andere pc.

Ik wil nog even afwachten met verdere actie maar ben wel aan het overdenken hoe klinieken verplicht kunnen worden voor een betere nazorg.

Lfs Sissie

*** Ik vind dit ook zeker een kwalijke zaak, ze laten je eigenlijk gewoon in je sop gaarkoken.... En dan jou ook met een ongemakkelijk gevoel opzadelen, dat kan echt niet! Ik snap wel dat ze in een kliniek niet van allerlei apparatuur voorzien zijn zoals een scan of echo-apparaat, maar dan vind ik wel dat jouw pc je door moet verwijzen naar het ziekenhuis en zonodig iets voor je regelt. Ik had t met mijn nabloeding in de buik na de buikwandcorrectie ook, de pc durfde niet zo goed aan te prikken omdat mijn darmen nogal hoog lagen, en heeft toen een verwijsbrief naar het ziekenhuis gemaakt (voor een echo). De uitslag kon gelijk in envelop bij de pc ingeleverd worden, ik had dus gelijk een consult daarna. Zo hoort een samenwerking te gaan, en niet dat jijzelf alles moet regelen vind ik.

Succes ermee meid!

Groetjes van Ingrid.

Heloo Ladies,

ben net wezen kijken op galerij en als ik dat eerder had gedaan dan had ik dit niet eens hoeven te vragen of mijn pc gelijk had.

Te grote boobs waardoor ik spierpijn krijg.

Ik behoor tot de middenmoot en 375 cc is echt niet veel.

Zijn er dames die spierpijn hebben als ze boven de 700 cc zitten of is dat ook onzinnnnnnnnnnnnnnnnnnn

liefssssss

Sign in to follow this