Ga naar inhoud

Zware spierpijnen in borsten door te grote protheses?


Sammy

Aanbevolen berichten

hey siss,

ben het volledig met je eens meid! ze zouden klinieken bepaalde dingen moeten verplichten wat betreft nazorg enz! zo vaak hoor je dat een kliniek goed is tot het op de nazorg aankomt en dat is gewoon belachelijk, je betaald handen vol geld en op je protheses zit garantie, maar op je controle en je gezondheid .. blijkbaar helaas niet!

ik vind het zooooo slecht dat zodra ze je geld hebben je het maar uit moet zoeken!

zou het er ook zeker niet bij laten zitten als ik jou was! en misschien nog een extra topic aanmaken met naam van de pc en onvrede? :) kom je ook een heel end mee ! want zoals bergman en velthuis hebben een geheimhouding die mensen moeten tekenen als er iets mis gaat en die klinieken dekken zich continu in. maar waar het op neer komt ; ze zijn te duur!, ze leveren geen goede nazorg, ze bieden niet altijd wat de client vraagt (qua cupmaat en wensen) en als er iets mis gaat verstoppen ze zich achter geheimhouding, en dat laten ze niet zien he bij die tv programma's waar deze klinieken in voorkomen.

ik vind het belachelijk en hoop ook dat deze klinieken snel door de mand gaan vallen!

succes meid!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Sammy dat is zeker raar ,ik heb wel de ervaring dat ik binnen een aantal dgn werd gebeld en dat ik dan wel vrij snel al op consult mocht komen,for free..en dat heb ik dus totaal 3 keer gedaan gnagna.159.gif

En heb dan ook lkkr mn zegje uitgebreid gedaan.

€4400,- hallo,dan mag je wel wat verwachten he.

Alleen als dr dus echt iets is dan wimpelen ze je liever af ,dat vind ik dus wel een kwalijke zaak ja.Geld is binnen en dan kun je het dus bekijken verder ,ja een luxe probleem word het dan ineens he.

Schoonheids operaties ,eigen risico? 146.gif

Ik kan dr ook niets over vinden in mn papieren verders.Behalve als de implantaten zouden scheuren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist terug van de second opnion bij Parkkliniek, Dr Temminga.

Tja ik heb zo´n ongelukkig gevoel bij de ojectiviteit en de onafhankelijkheid. Hij wilde perse weten waar en wie mij geholpen heeft.

Alsof dat belangrijk is voor zijn consult. Niet toch! Heb alleen Veldhuis verteld maar geen naam.

Hij vond mijn borsten er mooi uitzien, wel waren mijn littekens erg ingetrokken. Vond ik ook al, maar daar kan niets meer aan gedaan worden en zie je

alleen als je de boobs optilt.

Hij heeft ook gevoeld en vond alles soepel.

Hij verzekerde mij dat de nieuwe siliconenimplantaten geweldig waren en dat hij zich niet kan indenken dat er iets mee zou gebeuren. Hij wist het ook niet echt.

En vond het een slecht idee om mijn implantaten eruit te halen. Ik moest het zker nog een jaar geven. Een jaar lang nog van deze pijnen :139: Daar moet ik echt niet aan denken.

Hoe mooi ze ook zijn .................

Hij gaf tot dat het een stomme reactie was van mn PC dat ze te groot waren.

Waar de pijnen vandaan komen wist hij niet. Maar hij leek wel een reclamebord voor de siliconenimplantaten industrie.

Ik vraag me nu af of er uberhaupt een plastisch chirurg te vinden is die eerlijke voorlichting en ondersteuning geeft zonder dat hij aan zijn eigen broodwinning denkt.

HOi Sammy!

als ik het zo hoor ben je met dit consult niet zoveel opgeschoten.... waarom niet nog een consult bij weer een heel andere pc??????

beter te veel op consult dan te weinig...

Ik heb zelf een ongeloofelijk vertrouwen in mijn pc dokter de Boer van Mediconsult, hij heeft al 25 jaar ervaring met borstvergrotingen.... het is maar een tip hoor ik wil hier geen reclame maken

ik hoop dat je eruit komt!!

heel veel liefs en sterkte, jolly

Ook zei hij dat pijnen alleen maar erger werden als je eraan denkt. Ik heb hem goed verteld dat er de pijn er eerst was voordat de gedacht kwam, belachelijk om het opeens een mentale kwestie te maken :angry:

Net alsof het fijn is om pijn te hebben. Een advies van..........

Ik weet niet meer zo goed wat te doen. Maar ik slaap echt kut (sorry voor mn taalgebrk) van de pijn.

Moet ik nog een paar weken wacht voordat ik terug ga naar de Veldhuiskliniek ? En maar hopen dat de pijnen opeens verdwijnen?

En vlinder thx voor de info. Ik heb ook Mentor cohesief en anatomisch.

Ik wil zoooooooooooo graag mijn :1boobs: houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey siss,

ben het volledig met je eens meid! ze zouden klinieken bepaalde dingen moeten verplichten wat betreft nazorg enz! zo vaak hoor je dat een kliniek goed is tot het op de nazorg aankomt en dat is gewoon belachelijk, je betaald handen vol geld en op je protheses zit garantie, maar op je controle en je gezondheid .. blijkbaar helaas niet!

ik vind het zooooo slecht dat zodra ze je geld hebben je het maar uit moet zoeken!

zou het er ook zeker niet bij laten zitten als ik jou was! en misschien nog een extra topic aanmaken met naam van de pc en onvrede? :) kom je ook een heel end mee ! want zoals bergman en velthuis hebben een geheimhouding die mensen moeten tekenen als er iets mis gaat en die klinieken dekken zich continu in. maar waar het op neer komt ; ze zijn te duur!, ze leveren geen goede nazorg, ze bieden niet altijd wat de client vraagt (qua cupmaat en wensen) en als er iets mis gaat verstoppen ze zich achter geheimhouding, en dat laten ze niet zien he bij die tv programma's waar deze klinieken in voorkomen.

ik vind het belachelijk en hoop ook dat deze klinieken snel door de mand gaan vallen!

succes meid!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rox 89,

Ken je mensen die een geheimhoudingsclausule bij de Velthuiskliniek moesten tekenen?

Zo ja weet je dan ook met welke complicatie ze kwamen.

En hoe werd de geheimhoudingsclausule opgesteld?

Ik krijg hier een onrustig gevoel over.

Blijkbaar zijn er veel meer dingen die wij niet mogen weten. Want een geheimhoudingsclausule betekent toch echt dat je de vuile was binnen wilt

houden en het gaat toch om ons lichaam. Als ze zoiets vragen betekent het dan niet dat ze bewust weten welke risico's er schuil gaan achter een bv.

Als ik google op MENTOR siliconen dan lees je ook een stuk over een ex-medewerker van MENTOR die beweert dat de siliconen gemakkelijk scheuren.

Hebben jullie dat ook gelezen? Super scary. Ik word er nog gekker en kwader van.

Eigenlijk zouden we iets moeten oprichten of zo zeker voor nazorg en check-ups ook voor erna want je wilt toch niet te llaat zijn.

Greetz en liefs Sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey siss,

ben het volledig met je eens meid! ze zouden klinieken bepaalde dingen moeten verplichten wat betreft nazorg enz! zo vaak hoor je dat een kliniek goed is tot het op de nazorg aankomt en dat is gewoon belachelijk, je betaald handen vol geld en op je protheses zit garantie, maar op je controle en je gezondheid .. blijkbaar helaas niet!

ik vind het zooooo slecht dat zodra ze je geld hebben je het maar uit moet zoeken!

zou het er ook zeker niet bij laten zitten als ik jou was! en misschien nog een extra topic aanmaken met naam van de pc en onvrede? :) kom je ook een heel end mee ! want zoals bergman en velthuis hebben een geheimhouding die mensen moeten tekenen als er iets mis gaat en die klinieken dekken zich continu in. maar waar het op neer komt ; ze zijn te duur!, ze leveren geen goede nazorg, ze bieden niet altijd wat de client vraagt (qua cupmaat en wensen) en als er iets mis gaat verstoppen ze zich achter geheimhouding, en dat laten ze niet zien he bij die tv programma's waar deze klinieken in voorkomen.

ik vind het belachelijk en hoop ook dat deze klinieken snel door de mand gaan vallen!

succes meid!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolly,

Ik lees nu pas je stukje, fijn dat je ook zo betrokken reageert. Ik had niet eerder je stukje gezien want ik dacht hè waarom staat mijn stukje er twee keer in. Maar jouw reactie is er tussendoor geschreven. Ik zal jouw advies zeker terharte nemen. Ik kreeg ook al de naam van een andere pc.

Ik wil nog even afwachten met verdere actie maar ben wel aan het overdenken hoe klinieken verplicht kunnen worden voor een betere nazorg.

Lfs Sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik vind dit ook zeker een kwalijke zaak, ze laten je eigenlijk gewoon in je sop gaarkoken.... En dan jou ook met een ongemakkelijk gevoel opzadelen, dat kan echt niet! Ik snap wel dat ze in een kliniek niet van allerlei apparatuur voorzien zijn zoals een scan of echo-apparaat, maar dan vind ik wel dat jouw pc je door moet verwijzen naar het ziekenhuis en zonodig iets voor je regelt. Ik had t met mijn nabloeding in de buik na de buikwandcorrectie ook, de pc durfde niet zo goed aan te prikken omdat mijn darmen nogal hoog lagen, en heeft toen een verwijsbrief naar het ziekenhuis gemaakt (voor een echo). De uitslag kon gelijk in envelop bij de pc ingeleverd worden, ik had dus gelijk een consult daarna. Zo hoort een samenwerking te gaan, en niet dat jijzelf alles moet regelen vind ik.

Succes ermee meid!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heloo Ladies,

ben net wezen kijken op galerij en als ik dat eerder had gedaan dan had ik dit niet eens hoeven te vragen of mijn pc gelijk had.

Te grote boobs waardoor ik spierpijn krijg.

Ik behoor tot de middenmoot en 375 cc is echt niet veel.

Zijn er dames die spierpijn hebben als ze boven de 700 cc zitten of is dat ook onzinnnnnnnnnnnnnnnnnnn :82:

liefssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.