Ga naar inhoud

Zware spierpijnen in borsten door te grote protheses?


Sammy

Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

Regelmatig bezoek ik deze website om informatie te verzamelen en om op de hoogte te blijven. Maar nu heb ik iets wat ik nog niet tegengekomen ben.

Daarom wil ik graag deze informatie delen en hoop op veel reacties en/of tips.

Sinds 1 jaar en 4 maanden heb ik een bv. Eigenlijk ging het redelijk goed en was ik tevreden. Ik was van een lege B-cup naar D-cup gegaan met 375cc anatomische cohesieve onder de borstklier.

Maar nu sinds een maand stik ik van de pijn. Ik kan enkel nog slapen op mijn rug en niet meer op mijn zij. Ik heb, zeg maar een soort spierpijn onder mijn beide borsten maar nog het meeste bij de linkse.

De pijn is zo erg dat ik spijt heb van mijn bv. Daarom ben ik teruggegaan naar mijn pc, Ulrich van het Velthuis ziekenhuis. En die deed best lullig, zo van ja het is best een tijd geleden;

waarom ben je niet eerder langsgekomen enz.

Dit terwijl ik pas de laatste weken heel veel pijn heb.

Zij suggereert nu dat ik te zware implantaten heb waardoor ik dat gevoel heb. Ik stond met een mond vol tanden!!!!!!!!!!! Dit is nooit als eventuele nadeel aangegeven voor de operatie.

Zij stelde voor een heroperatie met kleinere implantaten.

Maar ik ben bang. Misschien is het wel iets anders waardoor ik zoveel pijn heb. Misschien zijn de implantaten gescheurd? Een mammo raadde ze af want dat is niet goed met siliconen dus ik moest maar ergens een MRI regelen.

Tja dat doe je toch ook niet zomaar. En nu pas ben ik hardstikke kwaad. Waarom hebben ze dit niet aangegeven. Hoe moet ik nou weten dat ik

te grote implantaten heb gekozen. Toen vonden ze het echt niet te groot. Tja ik wilde echt wel een verschil zien met mijn slappe B-cup.

Nu denk ik als de pijn blijft dan een heroperatie maar dan komt er NIKS meer in. Dan maar een theezakje. Maar ik baal er ook van; ik ben 4.500 euro verder en nu wordt mij zoiets verteld.

Niet te geloven toch. Graag wil ik weten of er meer vrouwen zijn met een zware soort spierpijn," geeft een warm soort gevoel" in de borst(en).

En ook reacties over waar de pijn eventueel vandaan komt?

Hoe ga ik nu verder? Moet de PC de heroperatie betalen of ik?

Radeloze sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis, wat ontzettend vervelend voor je....ik begrijp dat je radeloos bent. En wat een onzin dat de PC ineens zegt dat ze misschien te groot zijn?? Een PC bepaalt toch wat er kan bij je lichaam. Klinkt als een smoes :(

Heb je koorts? Voel je je fit? Heb je een gekke beweging gemaakt misschien? Of veel getraind?

Iets veranderd aan je ritme?

Als je het niet vertrouwd bij deze PC, dan zou ik een second opinion vragen bij een andere kliniek!

Succes!!

Liefs, Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy! Ik sluit mij aan bij Stylista! Ik zou ook een second opinion nemen. Ik lees in je eerste berichtje dat ze onder de borstklier geplaatst zijn dus vóór de spier dus ik vind het ontzettend vreemd dat je dan spierpijn zou hebben :19:

Ik zou het daarbij niet laten en een andere dokter bezoeken!

Veel succes meid, hopelijk vind je een oplossing!

Grtz,

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een slappen B en heb 450cc ronde protheses gekregen.

Ik heb ze ook voor de spier en heb nergens last van sterker nog ik voel de protheses niet eens!!.net echt dus,wel heb ik met slapen dat ik er een kudssentje bij moet pakken omdat mijn arm op mijn borst leunt zeg maar maar denk dat dit voor mij ook wennen is.

Als het spierpijn zou zijn door de protheses zou je het toch inn het begin al hebben moeten voelen??? En continu last hebben gehad,maar bij jou is dit sinds enkele weken zo.

Ik zou zeker een second opinion nemen misschien is het wel kapsel vorming of wat dan ook!!

Als je hoort wat de meiden hier soms krijgen aan protheses vind ik het onwaarschijnlijk dat het door de grootte komt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit me volledig aan bij marriebarrie.

ik denk eerder aan kapselvorming, dat schijnt pijn te kunnen geven dat voelt als spierpijn en warmte

ik zou zeker voor een second opinion gaan

succes

Fijn dat ik zo snel reacties krijg, thx Lin, N en andere dames.

En bedankt voor het meedenken.

Omdat ik zoveel pijn heb ga ik voor een second opinion naar Parkkliniek.

Mijn PC, Ulrich in de Velthuiskliniek zegt dat mijn borsten te soepel zijn en goed voelen en vindt daarom dat het geen kapselvorming kan zijn.

Wat zijn de kenmerken dan van Kapselvorming?

En stel dat het kapselvorming is, kan het minder worden of moet je altijd worden geopereerd.

Ik heb niet iets anders gedaan, geen plotselinge beweging en altijd intensief gesport.

Stel dat het echt de grootte is dan zou de pc toch de heroperatie moeten betalen? Ik ben dan toch niet goed ingelicht over de mogelijke gevolgen?

Greetz Sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier echt nog nooit gelezen over te zware protheses die spierpijn veroorzaken! Ik kan me voorstellen als je 900cc per borst hebt, dan zou ik er nog een logica achter vinden, maar met jou grootte lijkt me dat heel onwaarschijnlijk. Ik zou inderdaad ook voor een second opinion gaan. Kapselvorming heb je in verschillende gradaties, moet je maar eens googlen. Het kan dat je harde plekken voelt of zelfs vervormingen krijgt, maar bij een beetje kapsel merk je niet zoveel en een beetje kapsel heb je altijd. Wanneer kan je terecht voor je 2nd opinion, weet je dat al?

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan gelukkig a.s maandag al voor die second opinion. :rolleyes:

Tja ik vind het ook echt belachelijk dat ze dat zei. Maar als je wat angstig bent en je hoort dat antwoord dan ben je zo perplexd dat je gewoon niet

weet wat je moet zeggen.

Ik zal zeker kapselvorming googlen.

Zou zooooooooooo graag mijn boobies willen houden. Moet er niet aan denken wel velletjes ik overhou na een eventuele verwijdering.

greetz Sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje zeg wat een ellende,en dat je niet serieus werd genomen vind ik dus wel heel vreemd.

Ik ben al zo vaak terug geweest naar de velthuiskliniek en eigenlijk altijd goed geholpen.

Vind het dus heel raar dit te lezen,ik zou zowiezo een second opinion vragen bij dezelfde kliniek maar dan eentje die een hogere functie heeft zodat hij kan beoordelen of dit wel zo normaal is.

Ik ben nu zelf anderhalf jaar verder ,en heb 500CC erin zitten en het enige wat ik wel eens voel zijn steekjes.

Het lijkt me duidelijk dat er iets van binnen niet lekker zit,ergens tegen aan drukt ofzo,maar dat kan alleen een arts beoordelen.

En ik denk dus dat je een scan zou moeten krijgen,en dat zouden hun dan moeten regelen,want je hebt levenslange garantie daar,zou het er zkr niet bij laten zitten.

Heel goed dat je een consult ergens anders geplant hebt,maar dan komt je arts er wel heel makkelijk vanaf....wacko.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sammy,

Als je niet goed meer weet wat je moet zeggen, dan kun je beter iemand meenemen.

Die kan jou helpen wanneer je dichtklapt.

Zet anders voor jezelf de dingen op papier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammy,

Ik heb getwijfeld of ik dit bericht nu wel of niet hier moet neerzetten, ik doe het toch maar, wil geen schrik teweeg brengen ofzo, maar vind wel dat je dit moet weten en ook omdat ik hierover wel heb gelezen, (heb teveel gelezen) maar laat ik duidelijk zijn dat ik niet zeker weet wat allemaal klopt van wat op het net staat...

Er zijn vrouwen die menen klachten te hebben gekregen door het zweten van de silliconen-prothese, 1 van de vaak gemelde klacht is spierpijn, zoals ook vermoeidheid, hoofdpijn, gewrichtspijn, hormonale klachten.

ik las hier boven dat veel vrouwen dit nog nooit hebben gelezen, ik heb dit in verschillende artikelen vaker voorbij zien komen, een plastisch chirurg zal vaak zijn eigen product niet gaan afkraken, dus die gaat je dat ook niet vertellen waarschijnlijk.. (is lullig hoe ik het zeg maar zo gebeurd het vaak wel)

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve ladies,

Bedankt voor het meedenken allemaal.

Ik ga straks voor die second opnion en ik denk ook wel terug naar de Velthuis kliniek.

Ik baal er echt van. De nazorg valt erg tegen. Er is mij wel drie keer gevraagd of ik wel zeker weet dat het de implantaten zijn en niet iets anders.

Alsof ik mijn eigen lijf niet ken!!!!!

Ik zal ook het advies van mama van 3 opvolgen.

Fijn van je Vlinder dat je reageert over wie wat moet regelen. Ulrich van Velthuiskliniek zegt dat ze geen scan hebben? Denk je dat het vervolg dan ook door de klniek betaald moet worden?

Zelf vind ik van wel. Ik heb alles in acht genomen en niet iets verkeerds gedaan.

Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sammy,ik heb even mn papieren erbij gezocht en alles doorgelezen.

Bij het stukje levenslange garantie staat dit:

Mentor(die heb ik dus) geeft u bij elke implantaat de Polis Levenslange productvervanging,

dat betekend voor u wanneer het implantaat toch mocht scheuren,gratis een nieuw implantaat krijgt.

Bovendien vergoedt de velthuiskliniek de kosten van e operatie die nodig is om het implantaat te vervangen.

Dit is dus alles wat er overin staat...

dus volgens mij heb je bot gezegd geen poot om op te staan,word er niets vergoedt ...

wel raar als hun toch op de eerste plaats stonden aangeschreven als beste kliniek,weet nu even niet meer wat ze daar onder verstaan....

ze zijn immers ook nog es 1 van de duurste,dus ik zou dan ook volledige garantie eisen.

Lastige kwestie,maar zou het er toch niet zomaar bij laten..93.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha mamavan3,

Klopt het dat 1 op de 4 chronische pijnklachten overhoudt?

Ik meende dat ik dat van jou ergens heb gelezen?

Liefs Janine.

nee dat heb ik niet geschreven.. en ik denk dat zón berekening moeilijk te maken is ivm dat hier in nederland niet alle vrouwen met implantaten geregistreerd worden om bijvoorbeeld hun gezondheid te kunnen volgen, ik heb dat wat jij zegt idd ook wel ergens gelezen, maar logisch gezien kan er helemaal geen berekening zijn, want er is ook geen berekening van alle vrouwen met silliconen... om hier duidelijk antwoord op te krijgen moeten we nog even zón 5 a 10 jaar wachten, want in Amerika worden nu wel alle vrouwen verplicht geregistreerd met silliconen en hun gezondheid word gevolgd, dit is pas vanaf 2007, aan de hand van die gegevens zou er wel een berekening kunnen worden gemaakt..

@Vlinder, wat ik heb begrepen van de veldhuiskliniek toen ik daar op consult was is dat je iid bij een scheur, het implantaat van de fabrikant vergoed krijgt, en ze voor een wissel kosten berekenen, of als het binnen een bepaalde tijd gebeurd dat de kliniek de operatiekosten op zich neemt of Veldhuis dient een aanvraag in bij de zorgverzekeraar, zoals ze dat ook doen bij sterke kapselcontractie, het kan dus volgens mij alle kanten op, maar als het implantaat geen scheur heeft, en bijvoorbeeld sterk zweet word dit vaak niet erkend als een probleem, omdat je het zweten pas tijdens de wissel goed kunt zien, dus dan moet je er zelf voor opdraaien...

@ sammy, jij hebt het heel goed dat je je eigen lichaam wel kent, dus volg gewoon je gevoel, laat ze maar naar de prothese kijken, hij is cohesief dus je kan het niet voelen als hij wel stuk is, ......... (ik kan even niet op haar naam komen), hier op het forum heeft 18 jaar lang dezelfde protheses gehad, ze had overactieve lymfenklieren, waarvan wisten de artsen niet en zijzelf wist wel waar het aan lag, maar het wwerd niet erkend,nu heeft ze een wissel gehad en wat denk je ze voelt zich weer prima en geen overactieve lymfen meer, hoe kan dat nou?...de oude protheses waren niet stuk, maar de linker en rechter waren niet even groot, soms heb je pech dat een prothese net iets meer zweet dan de ander, en als je geen redelijk sterke kapsel om je prothese hebt die je hier eigenlijk tegen beschermd kun je ook de pech hebben dat er net iets teveel silliconen in je lichaam komt waardoor je mischien last kan krijgen.. en te zware protheses??? geheel niet logisch, kijk naar aardbeitje, en als dat wel zo zou zijn is dat de fout van je PC

wens je sterkte, beterschap en succes bij de kliniek..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist terug van de second opnion bij Parkkliniek, Dr Temminga.

Tja ik heb zo´n ongelukkig gevoel bij de ojectiviteit en de onafhankelijkheid. Hij wilde perse weten waar en wie mij geholpen heeft.

Alsof dat belangrijk is voor zijn consult. Niet toch! Heb alleen Veldhuis verteld maar geen naam.

Hij vond mijn borsten er mooi uitzien, wel waren mijn littekens erg ingetrokken. Vond ik ook al, maar daar kan niets meer aan gedaan worden en zie je

alleen als je de boobs optilt.

Hij heeft ook gevoeld en vond alles soepel.

Hij verzekerde mij dat de nieuwe siliconenimplantaten geweldig waren en dat hij zich niet kan indenken dat er iets mee zou gebeuren. Hij wist het ook niet echt.

En vond het een slecht idee om mijn implantaten eruit te halen. Ik moest het zker nog een jaar geven. Een jaar lang nog van deze pijnen :139: Daar moet ik echt niet aan denken.

Hoe mooi ze ook zijn .................

Hij gaf tot dat het een stomme reactie was van mn PC dat ze te groot waren.

Waar de pijnen vandaan komen wist hij niet. Maar hij leek wel een reclamebord voor de siliconenimplantaten industrie.

Ik vraag me nu af of er uberhaupt een plastisch chirurg te vinden is die eerlijke voorlichting en ondersteuning geeft zonder dat hij aan zijn eigen broodwinning denkt.

Ook zei hij dat pijnen alleen maar erger werden als je eraan denkt. Ik heb hem goed verteld dat er de pijn er eerst was voordat de gedacht kwam, belachelijk om het opeens een mentale kwestie te maken :angry:

Net alsof het fijn is om pijn te hebben. Een advies van..........

Ik weet niet meer zo goed wat te doen. Maar ik slaap echt kut (sorry voor mn taalgebrk) van de pijn.

Moet ik nog een paar weken wacht voordat ik terug ga naar de Veldhuiskliniek ? En maar hopen dat de pijnen opeens verdwijnen?

En vlinder thx voor de info. Ik heb ook Mentor cohesief en anatomisch.

Ik wil zoooooooooooo graag mijn :1boobs: houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist terug van de second opnion bij Parkkliniek, Dr Temminga.

Tja ik heb zo´n ongelukkig gevoel bij de ojectiviteit en de onafhankelijkheid. Hij wilde perse weten waar en wie mij geholpen heeft.

Alsof dat belangrijk is voor zijn consult. Niet toch! Heb alleen Veldhuis verteld maar geen naam.

Hij vond mijn borsten er mooi uitzien, wel waren mijn littekens erg ingetrokken. Vond ik ook al, maar daar kan niets meer aan gedaan worden en zie je

alleen als je de boobs optilt.

Hij heeft ook gevoeld en vond alles soepel.

Hij verzekerde mij dat de nieuwe siliconenimplantaten geweldig waren en dat hij zich niet kan indenken dat er iets mee zou gebeuren. Hij wist het ook niet echt.

En vond het een slecht idee om mijn implantaten eruit te halen. Ik moest het zker nog een jaar geven. Een jaar lang nog van deze pijnen :139: Daar moet ik echt niet aan denken.

Hoe mooi ze ook zijn .................

Hij gaf tot dat het een stomme reactie was van mn PC dat ze te groot waren.

Waar de pijnen vandaan komen wist hij niet. Maar hij leek wel een reclamebord voor de siliconenimplantaten industrie.

Ik vraag me nu af of er uberhaupt een plastisch chirurg te vinden is die eerlijke voorlichting en ondersteuning geeft zonder dat hij aan zijn eigen broodwinning denkt.

Ook zei hij dat pijnen alleen maar erger werden als je eraan denkt. Ik heb hem goed verteld dat er de pijn er eerst was voordat de gedacht kwam, belachelijk om het opeens een mentale kwestie te maken :angry:

Net alsof het fijn is om pijn te hebben. Een advies van..........

Ik weet niet meer zo goed wat te doen. Maar ik slaap echt kut (sorry voor mn taalgebrk) van de pijn.

Moet ik nog een paar weken wacht voordat ik terug ga naar de Veldhuiskliniek ? En maar hopen dat de pijnen opeens verdwijnen?

En vlinder thx voor de info. Ik heb ook Mentor cohesief en anatomisch.

Ik wil zoooooooooooo graag mijn :1boobs: houden.

Ik zou gewoon contact opnemen met Rita kappel, ze is een bekwaam PC, werkt ook gewoon met silliconen-prothesen en ook alternatieven, ze heeft wat meer ervaring met vrouwen die bepaalde klachten hebben ondervonden, wellicht dat zij je duidelijkheid kan geven en wellicht heeft ze ervaring met een soortgelijk verhaal wat jij nu ondervind.. een consult bij haar is volgens mij kosteloos, denk dat jij bij haar moet zijn hiervoor.. De indruk die ik van haar heb gekregen is dat ze echt eerlijk, rechtsteeks en duidelijk is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit onzin is :unsure: J hoort tegenwoordig zoveel cc's 500 en ga zo maar door maar nog nooit gehoord! Dan zou je er na 1 jaar ook geen last van moeten hebben...

Ik zou zeker bij een andere arts langsgaan ;) Je kunt wel kleine protheses nemen maar ga je daar dan blij mee zijn?

Ik denk niet dat dit de oorzaak is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hier iemand met 700cc en totaal geen last vd zwaartte...het lijkt mij ook sterk dat het ad zwaarrtte vd implantaten ligt en dat de oorzaak elders gezocht moet worden.

Ben je al wel "gewoon" naar je huisarts geweest met dit probleem? En "regel maar ergens een mri"? Wat een bout-opmerking zeg,alsof ze "zomaar" een mri plannen alsof je een broodje bij de bakker gaat halen.

Wat ik wil zeggen,laat je niet afschepen.als jij voelt dat er iets niet goed zit,moet het goed onderzocht worden waar het vandaan komt.

succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve ladies,

Ik heb besloten om nog 2 weken te wachten. Als het dan nog zo hevig is, een afspraak maken met Rita Kappel.

En zeker ook terug naar Veldkliniek.

Nee ik ben niet naar mijn huisarts geweest. Hij woont bij mij om de hoek en ik wil dit topic niet met hem bespreken.

Ik word er wel een beetje gek van dat vervelende gevoel in mijn lijf. En als ik Google (ik wil jullie echt niet bang maken) dan lees

ik wat er met je lijf ZOU kunnen gebeuren als er siliconendeeltjes in je bloedbaan terecht komen door het "zweten" van de siliconen. Best eng.

Net zoals de meesten hoop ik dat dat mij niet overkomt.

Ik hou jullie op de hoogte en thx weer voor de reacties.

Greetz en luv Sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik vroeg of je naar de huisarts was geweest omdat het wellicht klachten kunnen zijn die niet door de implantaten komen.Tussenribspieren bijvbld,ik hoor nl.dat die ook nogweleens rare en vervelende klachten kunnen veroorzaken,en anders wellicht een andere lichamelijke oorzaak?

Kben geen arts natuurlijk,maar ik vraag me dus af of het van je implantaten afkomt, ik geloof je klachten zeer zeker hoor,maar probeer met je mee te denken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuiskliniek gaat dr zelf maar wat aan doen...93.gif

Dat vind ik ook....!!

vandaag ben ik toevallig gebeld door de veldhuiskliniek, ze zouden nog eens contact met me opnemen dat is dus vandaag geweest, ik heb mijn persoonlijke onzekerheid verteld over de protheses, wat denk je die vrouw had er nog nooit van gehoord van het zweten van protheses, ze klonk oprecht en doet dit werk al 7 jaar, ze was geinteresserd en wou naar me luisteren, vroeg me zelf dingen, en wil dit zelfs uitzoeken, ik was er verbaasd van, want toen ik mijn angst heb gedeeld met de secretaresse van artemedis werd ik tegen gesproken en werd het ontkend, het zweten van de protheses, ik heb toen gezegd tegen artemedis, ik vind het vreemd dat elke fabrikant dit in hun bijsluiter heeft staan en u dit niet weet... ik heb vandaag ook gezegd tegen die vrouw dat ze maar eens de bijsluiter moet lezen.., en dat ik vind dat iedere PC dit moet melden bij zijn of haar patienten, zodat iedereen voor zichzelf kan bepalen of je dit wilt.. er hoeft niks te gebeuren, maar het zal maar gebeuren en je zal dan pas achter het verhaal van gelbleeding komen als je al geopereerd bent, dan heb je niet zelf de keuze gehad omdat je op de PC vertrouwd, want hij/zij is de deskundige en weet waarover hij/zij praat, daar moet je toch vanuit kunnen gaan?

Wat ik met dit verhaal wou zeggen vergeet ik bijna, als een pc zich niet heeft verdiept in die kant van silliconen of het ontkend, word je klacht ook niet erkend als gerelateerd aan...

sammy Ik hoop voor je dat het afzwakt en dit niks met silliconendeeltjes te maken heeft, wellicht dat je naar de ha kunt gaan en gewoon je klachten bespreken en je protheses even achterwege laten? als dat moglijk is, wie weet is er wel iets anders aan de hand..en ben je er dan misschien ook mee geholpen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt Ladies voor het meedenken allemaal. Ik vind het zo tof dat jullie dat doen.

Ik ben er zelf van overtuigd dat het mijn protheses zijn. Ik ben gezond en ken mijn lijf goed. Ook ben ik heuse sporter.

De pijnen begonnen namelijk aan alle twee de borsten op precies dezelfde manier. Ik had niks bijzonders gedaan. Nooit zo'n gevoel eerder ervaren.

Dus het kan alleen van mijn slconen komen.

Ladies ik laat het er echt niet bij. @ Vlinder : De Velthuiskliniek zal ik zeker bezoeken als de pijnen aanhouden. Ik slik nu veel paracetamol en hoop even mijn pijncirkel te doorbreken.

Voor de toekomstige bv liefhebbers kan ik uit de grond van mijn hart zeggen om NIET naar pc mw Ullrich te gaan. Zij werkt trouwens nu al niet meer bij de Velthuiskliniek

maar bij de Bergkliniek.

Weten jullie trouwens waar ik me dood aan erger nu ik dit heb. Als je komt voor een Intake is iedereen aardig en tot alles bereid. Alles is mogelijk en er worden niet overnadelen gesproken. Er wordt enkel over narcose problemen gesproken en niet over borstcomplicaties. Je wordt best snel geholpen.

Ze hebben voldoende verpleegster en mensen voor de narcose en operatie apparatuur.

Maar als het verkeerd gaat dan heb je pech. Dan kan er geen scan of echo of wat dan ook gemaakt worden. Nee dan moet je maar naar een ander ziekenhuis of zelf alles regelen via de huisarts. Eigenlijk is dat toch te gek!!!!!!!!! Wel alles om het voor elkaar te krijgen maar niets om het goed te houden of te onderzoeken.

Vinden jullie niet dat klinieken zich daarmee op een gemakkelijke manier van hun verantwoordelijkheden proberen af te komen. Eigenlijk zouden ze verplicht mioeten worden om ook daadwerkelijke nazorg te kunnen leveren.

Maar de werkelijkheid is anders.

Liefs Sissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.