Ga naar inhoud

Nogevenwennen : 5 juni 2011 : Dr. Stevens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoihoi, naarstig op zoek naar info na mijn borstvergroting van vorige week maandag door dr.Jeroen Stevens/Bergmankliniek. Borsten waren oorspronkelijk niet te klein maar door moeder natuur waren ze van boven en aan de zijkant wel wat leeg geworden. In Alkmaar (MCA)was er geen redden meer aan alleen een borstlift en een kleinere cupmaat waren een optie. Leek mij geen aantrekkelijk idee! Dokter Stevens wist er gelukkig wel raad mee maar de prothese moest dan wel wat groter zijn (400cc) om dit mogelijk te maken. Ik ben ook nog eens lang dus een kleiner model kwam van boven dan niet op de juiste plaats. Ok dan maar wat groter. Moet nu wel even wennen hoor want ze zijn inderdaad best groot voor een omvang van 70 cm. Nu heb je al snel een grote behamaat met een smalle om vang maar ik kom volgens de berekeningen wel aan 70 F. Draag natuurlijk nog de gezellige megagrote sportbeha(lijkt wel een corset)met een witte elastische band ter hoogte van mijn sleutelbeen zowat. Gezellige topjes dragen is er voorlopig niet bij haha. Zoek lotgenoten met deze onmogelijke maat want er is niet zoveel aanbod in beha's te vinden hoewel ik wel hele mooie sites ben tegengekomen die ik graag met jullie wil delen.

Pijn doet het nog wel maar gaat gelukkig steeds beter. Allemaal wel heel spannend ook om ze straks te showen aan de buitenwereld. Groetjes, A :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nogevenwennen

welkomsmile.gif

jeetje,wat goed dat je dus toch maar naar een andere kliniek bent gegaan,want nu heb je toch wat je zelf wel wou,super!

waneer ben je geopereerd,dan kan ik dat in je titel zetten en je verhuizen naar operatieverslagen borstvergrotingcool.gif

welke prothesen heb je gekregen,merk,model,ben razend benieuwdsmile.gif

greetzzz moontje

veel lees en post plezier op het forum toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nogevenwennen

welkomsmile.gif

jeetje,wat goed dat je dus toch maar naar een andere kliniek bent gegaan,want nu heb je toch wat je zelf wel wou,super!

waneer ben je geopereerd,dan kan ik dat in je titel zetten en je verhuizen naar operatieverslagen borstvergrotingcool.gif

welke prothesen heb je gekregen,merk,model,ben razend benieuwdsmile.gif

greetzzz moontje

veel lees en post plezier op het forum toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje, dank je voor je reactie! Ben een beetje laat met reageren maar was wachtwoord kwijt en daarna veels te veel gewerkt (slaapdiensten) waardoor ik meteen die boobies voel spannen.

Wil je mijn voorsteltopic verhuizen naar operatieverslagen? Ben nog niet echt handig met het forum haha.

Wanneer: 31 augustus (dus nu in 3e week po)

Waarom: borstverslaping, had wel wat volume maar alleen aan de onderzijde. In een beha leek het wel wat maar allemaal slap vel en zo'n oude wijfen spleet) -ps. ben ik ook wel 40+

Beginsituatie: 70 slappe d/e (mede door smalle omvang, krijg je gratis een paar cupmaten erbij - dokter vond het meer een c)

Nu: 70 G (gister), kan misschien nog 70f worden??? (onmogelijke maat trouwens maar Hunkermoller heeft nu een E+ collectie die goed past)

Prothese: Eurosilicone 400 cc (r en l). Kon geen kleinere omdat ik lang ben en de bovenzijde dan niet op de juiste plaats kwam

Dokter: J. Stevens Bergman kliniek

Heb je hier iets aan qua info?

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nogevenwennen WELKOM! viannen_01.gif

Nou lotgenoten genoeg hier,ik zit op een 75F,en ja das misschien ietsje makkelijker te vinden idd dan een 70 F,maar mooie maat is het iig wel,gefeliciteerd!! 1bouncingboobs.gif

Hoi Vlinder, gezellig je te ontmoeten! 70 f of g is best moeilijk want het begint meestal bij 75 metname de grotere maten. Gister voor het eerst een beha gekocht; wil eigenlijk bij een mooie lingeriezaak kopen maar borsten kunnen nu nog te veel wijzigen in maat (toch??? na bijna 3w) dus maar even naar het winkelcentrum gegaan. Bij Livera deden ze lacherig over mijn maat (lekker dan) en de grootste paste ik uiteraard niet - haha

Bij Hunkermoller hebben ze een nwe E+ collectie en op het schap zag het er zo zo uit maar bij passen zat er een toch wel geweldig. Er zit een extra rand zwart kant boven de cup waardoor de boobs niet uit het mandje vallen. Voor de rest geen trut dikke banden enzo en padded en aan de zijkant naar binnendrukkend en mooi decolette. Zo wat een verschil met die operatiebeha. Daarin zijn mijn tieten heel stom, laag, breed en in een tshirt een soort vierkant blok. Vooral nu ik die martelband nog draag - wat een onding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar alles voor het goede resultaat Yeh

Gezellige dag!

A (ben zelf veel slanker maar deze beha heb ik dus gekocht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh lekkere typetjes werken daar in de hunkermuller dan zeg! lacherig doen,denk dat ze stik jaloers zijn???

En ze hebben dus blijkbaar geen verstand van prothese boobs,dat blijkt wel.

Vind het erg dat je daar niet serieus genomen wordt,je komt toch met iets behoorlijk prives aanzetten,fout personeel dus.

hey maar die bh is mooi!! Hou wel van balconette modellen,daar komen je boobs hele mooi in uit he!

en ja een 70F is moeilijk te vinden enige wat je ka proberen is de 75 te pakken en m op zn strakst te doen.

Ik heb zelf dual plane en dan is t herstel wel erg langzaam,ik kon pas een normale bh aan met 6 wkn,en toen zat die nog niet echt lekker eigenlijk,wisselde toen nog af met sportbhs,lol.ph34r.gif

Heb je fotos van je nieuwe boobies,ben nu wel nieuwsgierig hoe het geworden is!! 136.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder,

Hee, het waren de dames van Livera hoor! Bij Hunkermoller werd ik super geholpen, echt mijn complimenten! Weet eigenlijk niet of ik nu dual plane heb in ieder geval wel achter de spier. Denk het wel maar mijn dokter (lekker ding) praat zo snel maar hij was een van de eerste die deze methode ging gebruiken. 75 cm is echt te breed dat sluit van voren het middenstuk niet. Innaaien is een optie maar gelukkig kan je wel steeds meer vinden in deze moeilijke maat. Ze moeten wel met al die dames die aan de borstvergroting gaan!

Mijn herstel gaat ook nog niet zo hoor. Die band is echt heel vervelend en ik heb de hele dag het gevoel of ik op knappen sta en ik waan me een jonge moeder die borstvoeding geeft (en de tijd is ruim gekomen om te gaan voeden). Ik heb trouwens slappe borsten door 2x 8 mnd borstvoeding te hebben gegeven en ik moest dit altijd liggend doen omdat ik veels te veel melk had. Ik had toen ook een F beha nodig!

Foto help, ik moet nog heel erg aan mijn nieuwe borsten wennen hoor. Vanaf deze week begin ik ze mooier te vinden en normaler. In het begin leken ze zoooooooooooooo groot en buiten proportie. Metname doordat ik verder nogal lang en slank ben valt het wel op. Mijn dokter zei al dat ik veel bekijks zal krijgen haha.

Vinden jullie trouwens dat ik onder de zonnebank kan als ik de littekens afplak?

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Livera oke,hihi,. blush.gif

ja als je ze goed afplakt kan dat geen kwaad he.

Ja klopt en vooral online is dr best veel verkrijgbaar hoor! 136.gif

Vooral op de engelse sites.

Oke fotos komen later wel lol,rustig aan! hihi. 1big_boobs.gif

Ja klopt valt enorm op,bij mij dus ook he,ik ben zelf 1.83 lang en vrij slank ,dus die boobs vallen ontzettend op!

Mannen staren me wel heel erg na ,als ik geen jas aan heb,dat is best wennen....wacko.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.