Ga naar inhoud

Maartje : 30 augustus 2011 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hier mijn verslagje van de borstvergroting van 30-8-11 in de bergmankliniek (bilthoven).

Ik moest mij melden om 9.15, en natuurlijk was ik veel te vroeg.

10.15 ok gepland.

Maar dit was geen probleem, even gewacht, mijn vriend kreeg een kopje koffie.

Toen 10 minuutjes later werd ik naar "mijn" kamer gebracht.

Dit zag er super uit. Er stond een tasje klaar met crème's en info.

Mijn bloeddruk,pols, en saturatie werden opgemeten. Mijn bloeddruk was te hoog, uiteraard door de zenuwen,

later was deze alweer gezakt.

Ik kreeg uitleg van hoe de dag eruit zou zien.

Van te voren mocht ik 2 tabletten paracetamol innemen. En de ok kleding lag klaar.

Dr.Luijendijk kwam langs om af te tekenen, en ik kon evt. de laatste vragen stellen.

Toen nam hij me mee naar de ok dit was 9.45,dus eerder dan gepland. Daar lag een lekkere warme deken voor me klaar, had van die koude voeten.

De vpk sloot me aan de apparatuur aan en de anesthesist prikte een infuus, ajj 1 keer mis. maar uiteindelijk zat die erin.

Toen duurde het niet lang voordat alles begon te draaien en ik sliep.

Om 10 voor 11 was ik op de recovery en om 11 uur was ik alweer wakker. Ik werd huilend wakker met een pols van 140, van opluchting en opwinding.

Hoorde van de vpk dat het erg mooi geworden is!! Jippie!

Toen heb ik even mogen spieken, zag er al mooi uit.

Het is 270 cc geworden ipv 240. Dit was ook mijn wens om iets meer cc te doen dan 240.

Om 11.30 uur werd ik naar de kamer gereden, kreeg van de vpk daar + leerling nog uitleg en kopje thee en een broodje.

Infuus mocht eruit nadat ik goed gegeten en gedronken had en wanneer ik geplast had.

Om 13 uur kreeg ik een wegtrekker, dacht dat ik flauw ging vallen terwijl ik in bed lag.

Dit ging vanzelf weer weg na 10 minuten.

Toen om 14 uur erg misselijke en overgegeven.

Infuus irriteerde, maar moest inblijven omdat ik volgens de vpk te weinig had gegeten en gedronken.

Even me best gedaan, toen mocht hij er gelukkig uit.

Ik kreeg nog paracetamol en een uur later mocht ik weer naar huis.

Voelde me wel suf van de narcose. Gelukkig geen hallucinaties zoals bij de vorige ok.

Had wel het gevoel alsof ik scheel keek haha.

Eenmaal thuis aangekomen ben ik me bedje in gekropen voor 16 uur achter elkaar.

De volgende dag mocht ik douchen, dit was gek zonder die super strakke bh. Wat een rot ding!!

Maar voor een goed doel.

Nu een week later zie ik al verschil. borsten zakken al!

Gevoel in mijn borsten veranderd ook per dag.

Ik vind het erg mooi, terwijl ik er nu nog niet echt van kan genieten omdat ze 23 uur per dag ingepakt zitten.

Gebruik nog steeds paracetamol omdat het nog wel pijnlijk is. Doordat ze de spieren hebben "ingesneden".

A.s dinsdag moet ik terug voor controle, ben erg benieuwd de pleisters mogen eraf, dan kan ik eindelijk de littekens zien.

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!

Liefs Maartje :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey parkiet,

Dank je! :D

ja ben erg blij, het is zo'n groot verschil!

Kan niet wachten om nieuwe bh's te kopen..

Met jou alles goed? Helemaal hersteld?

Hey,

Fijn om te horen ;)

Ja wachten om bh's te kopen is erg lastig haha

Met mij gaat het helemaal super, nergens last meer van en helemaal tevreden :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Maartje, ik heb net je verslagje gelezen. Fijn om te lezen hoe alles in zijn werk gaat en dat het goed met je gaat. Begrijp ik goed dat jouw protheses 'dual plane' zijn geplaatst? Ik heb gelezen dat dat heel pijnlijk kan zijn :31: Ik 'moet' nog, mijn operatie staat gepland op 30 december, dus dat duurt helaas nog even. Kan niet wachten :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

Ja bij mij zijn ze dual plane geplaatst.

Dat is idd pijnlijker en langer (ander) herstel dan voor de spier.

Maar ik ben blij dat ik hiervoor gekozen heb.

Ben erg tevreden over het resultaat, en helemaal met het idee dat het alleen maar mooier word!

Veel plezier met de voorpret!

Groetjes Maartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

He maartje,

Super om te lezen je verslag. Ik ben zelf 12 december aan de beurt en krijg 430 anatomisch medium high en ook dual plane geplaatst. Je borsten zien er heel erg mooi uit.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.