Ga naar inhoud

Terugslag


Gast Barca04

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Wie herkent dit?!

Ik voelde me 2 dagen na de operatie best goed en heb ook maar 2 dagen de pijnstillers geslikt!

Nu ben ik 6 dagen verder en voel ik me sinds gisteren waardeloos, gammel, licht in mn hoofd, het idee dat ik elk moment tegen de grond aan kan gaan!

Ik heb de kliniek gebeld en hun zeiden dat dit eigenlijk niet door de narcose kan komen.

Ik ga dus morgen naar de huisarts om mn bloeddruk te laten meten en kijken of ik bloedarmoede heb!

Zijn er anderen die dit ook herkennen?

En ik heb het idee dat mn borsten harder zijn dan vlak na de operatie.

Of word ik nu paranoïde!!

Alvast bedankt voor antwoorden!

Barca04 :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

misshcien heb je de eerste dagen teveel gedaan omdat je je zo goed voelde, en heb je daar nu wel last van,

zou het idd ff na laten kijken ja en goed rusten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop voor jou dat je'n beetje paranoide bent :38:

Nee , serieus , een bv doet meer met je dan je zou denken hoor .

Zelf heb ik veel last gehad van 'moodswings' en nogal wat pijn ervaren die bleef maar aanhouden . Ik kon er echt niet blij mee zijn en dat terwijl het leek alsof iedereen meteen zo in de wolken was met hun bv en na enkele dagen happy bh's stond te passen ...

'k Had wel gedacht dat het wat vlotter ging verlopen in ieder geval .

Lijkt of je'r wat teveel mee bezig bent , met die borsten . Denk dat je wat stressy bent .

Probeer je te concentreren op andere dingen en laat die borsten voor wat ze zijn : operatiewonden > zo bekeek ik dat en dat hielp .

Wacht die 6 weken af en doe ondertussen rustig aan leuke dingen .

Laat wel weten wat de dokter te vertellen had , wil je .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die roze wolk ook gemist hoor. Iedereen op het forum riep dat het zo goed ging en ik zat daar als een zielig hondje in een hoek. Moe, lusteloos, totaaal geen concentratievermoge. Pfff, tuurlijk was ik ergens heel blij en trots. Maar zat ik te jubbelen enz? Neuh. Verre weg van.

Net als B-cupje ging ik ook niet bh's kopen. Dat kon me echt gestolen worden die Bh's. Heb toch wel momenten gehad dat ik ergens spijt had. Geen echte spijt van; had ik dit maar nooit gedaan. Maar had het gevoel beetje dat al die pijn enz het niet helemaal waard waren geweest. Het slechte slapen maakte me kwaad, de pijn verdrietig. Het herstel ging zo langzaam vergeleken met andere.

Pas na een week ging ik voor het eerst weer naar buiten. Naar het dorp. Na 15 minuten was ik weer bekaf! Als ik dan van andere hoorde dat ze na 2 dagen alweer in de stad liepen....

Maar het gaat wel voorbij hoor :) Wees gerust. Op een gegeven moment zal de blijheid het toch winnen van de balende buien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Braca04,

nou, ik herken dat absoluut wel wat jij schrijft, ik heb hetzelfde en dat komt dus echt wel door de narcose.

ik ben nu 10 weken PO en heb daar nog steeds last van, ik heb niet het gevoel dat ik elk moment tegen de vlakte ga, maar ik ben moe, lusteloos, prikkelbaar en de sterk wisselende buien heb ik ook. Dat komt dus echt wel door de narcose.

waar zou het dan door moeten komen volgens de kliniek waar jij geopereerd bent..??..

Ik voel me sinds de BV niet goed en ben absoluut mezelf niet, is echt een slechte reactie op de narcose en gaat dus vanzelf weer over.

als je pech hebt kan het wel 6 maanden duren, maar daar ga ik ook niet vanuit.......

ik heb gisteren nog de tip gekregen hier om spirulina van Marcus Roher te gaan slikken, die heb ik dus gisterenmiddag gekocht en ben daar dus gisteren mee begonnen, kun je gewoon bij de etos kopen, 180 tabletten voor iets meer als 12 euro, dus valt erg mee.

Ik hoop dat ze me helpen, moet natuurlijk eerst even een aantal dagen afwachten.

sterkte ermee.

groetjes, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Barca.

Ik heb dat ook vandaag. ik voel me somber.moe ik kan me niet goed concentreren , en ik moet zo veel inhalen op school. ik moet mij opleiding wel afmaken . maar misschien is wat jullie zeggen . te veel gedaan in deze dagen. gisteren weer alleen in huis, met de kinderen begonen , naar school ,koken, en beetje in huis doen. (niet te veel) ik voel me baa. ik heb last van mij rug omdat ik niet druf normaal te bewegen. ik ga vandaag dan de spirulina kopen en veel om mij bed liggen haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Norita!

Lees dat je ook een beetje moe en zo bent en ook aan de zeewier gaat ;) Heel goed meis! Het is giga gezond en hoewel je wel ff geduld moet hebben eer je het verschil echt gaat merken, is echt een aanrader;) Ik hoop dat jullie er net zoveel baat bij hebben als ik ;)

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ook voor mij herkenbaar hoor. De 3de dag was ik alweer een hele pief en ga je ook wat dingetjes oppakken. Na een week was ik weer kapot en knallende hoofdpijn. Weer wat rustiger aan gedaan en dan gaat het wel weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi dametjes..

ik heb er ook erg last van ben nou op dag 6 en voel me weer als dag 2..

na 2 dagen voelde ik me top en was al weer een bijdehandje en nu heb ik erg last van mijn linker borst die was kleiner als de rechter dus die heeft een grotere klap gehad ken het daar aan ligge??? het voelt alsof ie weer wat gezwoller is en last van de blauwe plekke aleen maar aan de linker van recgtes heb ik nie zo n last??

ik lig weer als een op de bank en ken weer helemaal zowat niets ik word er nie erg vrolijk van..

ik ben bang ik had een blaartje nasst mijn wond en die is lek gegaan door die vocht wat ik nu afdek met een watje op advies van de pc is mijn pleister een beetje los gegaan en ik zie nu mijn litteken wond klopt het dat dat vochtig is???

is dit herkenbaar???

kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Voel me nu een stuk beter, inderdaad toch te snel weer teveel gedaan!

Ga ook het zeewier proberen.

Groet Barca :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.