Ga naar inhoud

Wanneer is een borstvergroting geslaagd ?


Sabia

Aanbevolen berichten

Daar sluit ik me bij aan. Ik denk dat een borstoperatie (vergroting, verkleining, lift) is geslaagd als het resultaat boven je verwachtingen is.

Dat je eerste indruk (of na 6 wkn) is : Wow...dit wilde ik! En dat er geen complicaties optreden zoals infecties of ontstekingen, dán is een operatie geslaagd :136:

Kwa borst op zich, vind ik ronde volle borsten, met een vingerdikte kwa ruimte ertussen, tepels die in het midden staan, tepelhof van máx 4-5 cm de 'perfecte' borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een BV is geslaagd als het aan alle wensen van de persoon zelf heeft voldaan en er geen complicaties optreden!

Ik vond mijn borstjes maar weinig, slap en saai

nu vind ik ze prima, lekker vol en prachtig, ik heb tot nu toe nog geen complicaties..dus ik vind het geslaagd !! het is leuk als anderen het daar mee eens zijn maar,

eigenlijk doet dat er niet zo veel toe..

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb best wel veel ruimte tussen mijn borsten, en mijn huid tussen mijn borsten is ook wel een beetje gerimpeld (de leeftijd en leefgewoonte) en ik zie bij de gallerij heel veel mooiere borsten dan die van mij, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik ben superblij met mn borsten, blij dat alles goed is gegaan, blij dat ik weer borsten heb, blij dat ik me weer vrouw voel, blij met mn maat.

Dus ook al heb ik misschien niet de perfecte borsten, ik ben zeer tevreden, en ik vind mijn BV geslaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dus is jou borstvergroting geslaagd ;)

Net als al die andere vrouwen hier die tevreden zijn met hun borstvergroting.

Want geen borst is indentiek maar zeker wel uniek.

Klein of groot, laag of hoog, het maakt niet uit want als jij tevreden bent dan is het geslaagd :)

Ik ben blij dat er toch nog een hoop wijze mensen zijn.

ik was al bang dat er gelijk met grotes werd gegooid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat een borstvergroting is geslaagd als je tevreden bent met het resultaat en er geen grote complicaties optreden.

Mijn borsten staan een beetje uit elkaar, maar daarentegen vind ik wel dat de operatie geslaagd is.

Dit was namelijk voor de operatie ook al zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.