Ga naar inhoud

algemene vraagjes


Aanbevolen berichten

hoi meiden

ik lees nu een poosje mee,maar aangezien de intake langzamerhand dicherbij komt(29 september) ,zit ik toch nog met een paar vraagjes

ik heb de bv gepland staan voor 14 november bij pc plovier

enkele dingen die ik nog wil weten:

* nemen jullie foto's mee naar het intake gesprek van welke borsten je mooi vindt?

*wordt aangeraden om te stoppen met roken voordat je geopereerd gaat worden?

ik heb een hele vragen lijst die ik zowiezo ga stelllen,maar wil hier graag al eerder antwoord op

hoe zit het met na de operatie:

hoe lang mag je echt NIET tillen? heb nl nog een klein kind die echt nog getild moet worden.

heb 3 weken vrij van het werk,maar thuis draait wel alles door....

anders moet ik echt wat zien te regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die opvang voor je kindje zou ik toch maar regelen, de eerste week kan je echt bijna NIETS (ben nu 1 week en 1 dag PO). Die foto's mag je al meebrengen maar hoeft nog niet, je mag ze ook gewoon meebrengen op de dag van je operatie. En stoppen met roken ja dat vragen ze ook, weet alleen niet hoe lang op voorhand want rook nl zelf niet.

Veel succes nog met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

en welkom op het forum.

Er wordt aangeraden om minimaal 2 weken voor de bv te stoppen met roken ivm een betere genezing.

wat betreft het tillen, de eerste 6 weken mag je niet tillen! vooral niet meer dan 5 kilo en dan nog alleen met je armen naast je lijf.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt voor de antwoorden

dan kom ik inderdaad voor overdag wat aan het regelen. onze kleine weegt 9 kilo....

mijn man is 's avonds wel thuis,maar overdag moet ik het toch zelf doen.

het stoppen met roken zal geen probleem worden,ben al 2 keer gestopt toen ik zwanger was,maar ook weer begonnen daarna....

maar dan kan ik me op tijd mentaal voorbereiden erop :141:

dan heb ik nog even de tijd om wat foto's te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het aanraden om foto's mee te nemen naar dokter Plovier, dan kan hij alvast inschatten hoeveel cc je nodig hebt om het resultaat van de foto's te bereiken.

Je hebt zo ie zo voor een goede dokter gekozen dus dat is het probleem niet hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandra welkom hier en van harte met je datum :)

Zoals hier al eerder gezegd werd de eerste week kan je haast niks zelf.

Je lig en sta en zit jezelf nog wel in de weg laat staan dat je moet koken schoonmaken en voor je kleintje moet zorgen.

Ik heb 2 kleintjes en pas na 1.5 week kon ik de jongste van 8 kilo een beetje tillen.

Pas na 6 weken mag je meer dan 10 kilo tillen.

Ik ben door blijven roken. Mij is niks gezegd maar ik had het toch niet gedaan :rolleyes:

Ik heb foto's al bij het consult meegenomen zo kan hij je dan al vertellen waar je op kan rekenen qua cc's, merk silliconen en plaatsing.

Ik ben trouwens ook bij plovier geweest en ik ben super tevreden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier vraagt je tenminstte 4 wkn vtv te stoppen met roken. Ik heb compleet geen hulp nodig gehad (behalve kids tillen) en alles is me meegevallen waardoor ik alles zelf kon (borstlift + vergroting), maar ik besef maar al te goed dat ik een gelukstreffer ben.

Foto's zekerrrrrrr menemen! Plovier werkt aan de hand van de foto's. Je krijgt geen passessie bij hem en soms noemt hij ook de cc's niet.

Nij mij heeft hij wel cc's genoemd, maar hij wijkt er 9 van de 10 keer vanaf tijdens de operatie zelf. Bij mij is hij er ruimschoots (te ruim naar mijn bescheiden mening ;) ) overheen gegaan.

Misschien heel duidelijk een persoonlijk maximum uitspreken als je die hebt. :rolleyes:

Hij kijkt puur tijdens de operatie wat mogelijk is en probeert het effect van de foto zo goed mogelijk te benaderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al geregeld dat mijn schoonmoeder me komt helpen overdag,dus dat scheelt alweer

en hoe zit het met autorijden?

hoe lang kun je dat beter laten?

voordeel is dat de school hier op loopafstand ligt,dus dat kan makkelijk te voet,als het weer een beetje mee zit

ben door alle verhalen hier eigenlijk bij plovier terrrecht gekomen....

heb wel bij meerdere geinformeerd,maar als de intake positief is,dan gaat het zowiezo gewoon door bij hem

woon zelf in nederland,maar belgie is voor mij ook goed te doen kwa afstand

de oparatie staat gepland om 9.00 's ochtends,dus dat is wel een fijne tijd

ben ik hopelijk een beetje op tijd thuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe zit het met autorijden?

hoe lang kun je dat beter laten?

voordeel is dat de school hier op loopafstand ligt,dus dat kan makkelijk te voet,als het weer een beetje mee zit

Toevallig dat je dat net vraagt, heb gisteren over dat autorijden gemaild naar BeClinic, ik vroeg of ik het al mocht nu (met 9 dagen PO) omdat ik me er goed voor voel. En het antwoord was dat dat zeker al mocht als ik me goed voelde, dat het geen probleem was

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom ik weer met nog een vraagje....

in het formulier staat dat je piercings moet verwijderen voor de operatie

geldt dit voor alle piercings,of alleen in het operatiegebied?

heb nl een piercing onder mijn lip

moet die er dan ook uit?

bij andere operaties kon ik die gewoon laten zitten

zijn ze daar erg streng mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.