Ga naar inhoud

Verwijderen van acryl nagels


Sabia

Aanbevolen berichten

Wie weet hoe ik het beste zelf mijn acryl nagels kan verwijderen.

Ze zien er niet meer uit en heb geen tijd om terug te gaan naar die zaak.

X :)

een dun laagje eraf vijlen, een watje met aceton (puur) op je nagelplaat leggen en folie strak om je vinger knijpen, dit ongeveer een kwartier, dan is het net gel, kan je het er zo afvijlen en soms ook duwen..

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mamavan3 heeft helemaal gelijk! En ik kan het weten, want ik ben nagelstyliste :) Let er wel op dat je pure aceton koopt! Zit in dezelfde soort flesjes als wonderolie en alcohol 70% bij de drogist.

Evt kun je de laatste restjes eraf vijlen met een white block. Dat is zo'n wit vijl blokje te koop bij de drogist en parfumerie. In ieder geval een vijltje van ten minste 240 grid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet alleen glans eraf vijlen, aceton op een watje op je nagel leggen aluminium folie eromheen ongeveer 1 uur laten zitten en dan eraf pulken/duwen/trekken/vijlen. wel oppassen ik heb het laatst ook zelf gedaan en mijn nagels helemaal stuk helaas! :(.

nu gelukkig nieuwe set erop en weer helemaal happy :D

xxc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.