Ga naar inhoud

Kreukels / rimpeling


Gast liek

Aanbevolen berichten

Hoi,

Wie weet of ik hier wat aan kan doen?

4 jaar geleden heb ik een borstvergroting laten doen. Wat was (ben) ik blij.

Sinds een aantal maanden ontstaan er aan de binnenkant van mijn borsten (bij de 1 iets meer dan bij de ander) knikjes of kreukeltjes.

Het was er eerst maar 1 maar nu worden het er meer en komen ze ook wat hoger te zitten. Niet echt mooi met een decolete.

Ik draag nu zelfs push up bh's om ze omhoog te duwen, zodat de kreukels niet zo zichtbaar zijn.

Wie herkent dit? Ik heb zelf zitten denken aan borstspier oefeningen?? o ja mijn implantaten zijn achter de borstspier geplaatst.

groetjes Liek

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ze doen totaal niet pijn. ze zijn ook niet hard. wel kan je de proteses voelen. Ik heb ook het idee dat die bobbelig of kreukelig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je vermagert ?

Zelf heb ik een dik jaar protheses en onlangs ben ik door omstandigheden een 5-tal kg vermagert : ineens voelde ik de randen van de protheses en een rimpeling onderaan . Toen ik terug 'op mijne kilo' was , was dat verdwenen .

Bij vermageren verlies je vetweefsel (spijtig genoeg ook in je borsten) waardoor er minder bedekking is voor je protheses .

Welke vulling heb je mss , kan aan 't lekken zijn (al is dat maar een zeer kleine kans) ?

Is maar een gedachtengang van mij :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben inderdaad in de afgelopen 4 jaar wel wat kilo's lichter geworden. Denk wel ongeveer 5 kilo. ben niet zo groot 1.63 lang en was toen ongeveer 55 a 56 kilo en nu iets meer dan 51kg. ben dus een klein poppetje.

misschien dat dat t is. wel blijft t zo dat de proteses niet helemaal glad zijn maar dat er deukjes of kreukels in zitten.

weet niet meer hoe de proteses heten. zijn wel sileconen maar dan die niet kunnen lekken, druppelen zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liek : 'probleem' gevonden volgens mij .

Ben 1m66 en weeg terug 58 . Toen ik 53 woog ondervond ik hetzelfde als jij nu .

Heb zelf ook protheses die niet kunnen lekken nml gevuld met cohesieve siliconengel en dat zal bij jou ook wel 't geval zijn .

Dus er is niks om bang voor te zijn , je zal die rimpels moeten aanvaarden als je niet terug kan/wil aankomen .

Aangezien je protheses onder de spier geplaatst zijn zegt al genoeg , dat wordt zowiezo gedaan als je weinig vet-(en/of borstklier-)weefsel hebt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is dan inderdaad een opluchting. in ben aan t proberen om wat zwaarder te worden. dus t kan alleen nog maar minder worden dan :)

dank jullie wel voor de reacties

gr liek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, ik voel sinds een paar dagen aan de zijkant een soort van rimpeling......... Trekt dat nog weg denken jullie? Wie heeft dat ook gehad en is het goedgekomen?

Ik ga morgen, donderdag, op controle en ik hoop dat de pc me gerust kan stellen zeg, pffff...............

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.