Ga naar inhoud

Komt het nog goed ??


Aanbevolen berichten

Hey meisjes,

Ik ben vandaag 1 week PO, maar ben niet echt zo tevreden als ik zou moeten zijn :139:

Ik heb 500cc gekregen bij dr. Plovier, had lichte tubulaire borsten, maar het probleem is dat het lijkt of er zitten geen protheses in, of dan hele kleine...

Ik weet wel dat het nog vroeg in om er al over te zeuren maar ik heb er echt een slecht gevoel bij.

Soms iemand met dezelfde ervaring?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week PO is NIKS !

Je moet rekenen op 3 maanden voor je min of meer de uiteindelijke vorm ziet . Het indalen begon bij pas na een week of 2 (tot 6 wkn PO vernadert het het meest) en vocht en zwelling begon pas op 3 weken weg te trekken . Wat je nu ziet is totaal verschillend vanwat je zal krijgen :)

Een aantal maanden geleden was er hier nog eentje die panikeerde (na méér weken PO) maar ook bij haar is't goed gekomen . Zeker als je tubulaire borsten hebt moet je veel geduld hebben voor het 'mooi' wordt .

Ondertussen ga ik even naar dat topic zoeken , zodat je kan lezen en zien dat het wel in orde komt :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden ! :D

Mét foto's voor , tijdens (herstel) en na :-)

Je zal zien dat haar borsten de eerste weken ook niet zo mooi waren maar het uiteindelijk een prachtig rezultaat opgeleverd heeft .

Het is een blog dus scrol naar onder om te beginnen bij 't begin OF , handiger , gebruik de linkerkolom om te klikken naar de foto's :rolleyes:

Dit zal je zeker geruststellen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

van dichtbij lijkt alles groot ;)

nee meid gaat vast goedkomen hoor! gewoon even geduld met dalen en dergelijke en als je dan nog steeds niet tevreden bent gewoon even de kliniek bellen. minimaal wachten tot 3 mnd po! dan kun je iets zeggen over het resultaat

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bovenop je boobs kan je wel alvast bodylotion smeren :)

als je maar niet bij je littekens smeert!

maarreee... dat je boobs vervellen.. da's een goed teken hihih :P dan is je velletje wel een stuk opgerekt en zijn je boobs dus wel degelijk big geworden/aan het worden! haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bovenop je boobs kan je wel alvast bodylotion smeren :)

als je maar niet bij je littekens smeert!

maarreee... dat je boobs vervellen.. da's een goed teken hihih :P dan is je velletje wel een stuk opgerekt en zijn je boobs dus wel degelijk big geworden/aan het worden! haha :D

Ik weet niet goed of het vervellen door door het uitrekken komt eigenlijk mutsie, ik denk eigenlijk dat het door die kliniekbeha komt want op m'n rug ben ik ook aan het afpellen :wacko:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze tussen 2 en 8 weken het meeste gegroeid in totaal 6 cm :136:

Na 9 maanden pas helemaal uitgegroeid en kwam er echt ''hang'' in :D

Kortom heeeel veel geduld die 500 cc ga je wel zien hoor ;)

Tussen 2 en 8 weken, dat wil zeggen dat vanaf vandaag (ben net 2 wkn po) het groeien kan beginnen hihi, ik hoop het maar! En ik hoop ook dat er vanonder meer bolling in komt want het is nog plat ook... Ik vind wel dat ze dalen, maar niet dat ze groeien hmmppfff... Afwachten zeker :blush:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.