Ga naar inhoud

geen gevoel in borst


vision

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik heb 7 maanden geleden opnieuw borst vergroting gehad. heb sinds toen een raar gevoel bij aanraking. pijnlijk verdoofd gevoel. alsof er een zenuw is geraakt? weet iemand of dit nog over gaat?

alvast bedankt voor jullie reactie's.

Nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb het ook hoor, ik heb begrepen dat het regelmatig voorkomt bij borstvergroting, bij sommige dames komt het gevoel langzamerhand weer terug en bij sommigen ook niet

ik heb het alleen aan de onderkant van mijn borsten, voor de rest voelt het gewoon en 1 tepel is overgevoelig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

ik heb dit in mijn borsten niet, maar wel na mijn keizersnede. het gevoel komt nu ongeveer 8/9 mnd later eindelijk weer langzaamaan terug!

dus idd een jaar kan het wel duren, maar wat ik begrepen heb komt het bij de meeste vrouwen gewoon weer terug.. geduld dus maar weer!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had dat ook idd.. onderkant van m'n boobs voelde helemaal verdoofd aan, de eerste paar dagen voelde ik bijna niks en daarna voelde ik alleen zo'n vage tinteling als het aangeraakt werd.

(beetje alsof je bij de tandarts bent geweest, en dan dat gevoel in je lip omdat de verdoving nog niet helemaal is uitgewerkt zeg maar :P)

maarr bij mij is het eigenlijk sinds een maandje weer helemaal normaal :D (ben nu bijna 4 maanden po)

denk dat het bij iedereen verschillend is hoe lang het duurt.. maar het komt weer terug uiteindelijk! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit ook aan 1kant,tepel overgevoelig en het doffe gevoel aan d eonderkant vd borst,dit is normaal volgens mijn arts,kan zeker tot jaar duren,is het erna nog aanwezig,heb je kans dat het zo blijftsmile.gif

GEVOELSSTOORNISSEN in de tepel treden eerder zelden op en zijn meest frequent na een plaatsing via het tepelhof. Normaliter herstelt dit gevoelsverlies na de ingreep geheel of gedeeltelijk over verloop van weken tot maanden.

Veel patiënten hebben aanvankelijk last van een vervelende overgevoeligheid rond de tepel. Vooral schuren van kleding of BH worden dan als zeer vervelend ervaren. Dit komt door oprekking van de gevoelszenuw naar de tepel en verdwijnt vanzelf na weken tot maanden. Gevoelsstoornissen in de tepel komen meer voor bij plaatsing via het tepelhof. Plaatsing via de borstplooi zal steeds een gevoelloze zone net boven het litteken veroorzaken. Deze zone wordt geleidelijk kleiner maar dit proces neemt meerdere maanden tot een jaar in beslag

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het in mijn rechter borst, geen gevoel in de buitenste huidlagen meer. Het kon 6 maanden duren zeiden ze tegen mij?

Na 3 keizersnedes is het gevoel in mijn buik ook weg..... de laatste vondt 8 maanden geleden plaatst.

Geen idee of het nog hersteld ?

We gaan er gewoon op hopen toch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog steeds geen gevoel in mijn borsten tussen mijn litteken en de onderkant van m'n tepel...

En wat mij het meest stoort is dat die onderkant van m'n tepels ook niet hard wordt... :unsure:

Ik hoop echt dat dit nog goed gaat komen, want het ziet er toch wat vreemd uit, vind ik zelf (m'n vriend is één en al oog/hand... :125: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.