Ga naar inhoud

Blaasontsteking....


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden

Een beetje een gekke vraag van mij maar wat kun je doen tegen een blaasontsteking?

Ik merk wanneer ik bij vriendjelief blijf slapen en in de ochtend ja mm gesekst heb hihi dat ik dan bijna elke keer in de avond blaasontsteking heb :blush:

Ik heb dit echt alleen als ik bij hem slaap en gemiddeld komen we dan zo 2 uur smiddags het bed uitrollen :P en hup s avonds krijg ik het weer.....

Kortom hoe kan het dat ik dan steeds blaasontsteking heb? Ik weet dat wanneer je bij een lege blaas seks heb je er vaak last van kan hebben maar ik word er gek vn!! Zit op dit moment ook de hele tijd op e wc het voelt pijnlijk en vervelend :(

Naar een dokter gaan heeft amper nut het duurt gemiddeld 2 dagen en dan is ht weer weg... eer dat ik daar terecht kan is het weer over :31:

Iemand tips om het te voorkomen of te laten weg gaan? Word er helemaal gek van :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm denk dat het niet echt blaasontsteking is dan meid meestal blijft dat wel langer hangen geloof ik :21:

wel vervelend idd!! wat je kan proberen (weet niet of je dit al doet?) is iedere keer nadat je gesext hebt meteen ff te plassen, ook al hoef je niet te plassen.

heb hier wel vaker over gelezen en weet wel dat dat aangeraden word bij vrouwen die snel last van (symptomen van) een blaasontsteking hebben! schijnbaar ''spoel'' je het dan een beetje schoon daar beneden ofzo :21:

en idd wat aardbei zegt cranberrysap is goed :D mensen met zware blaasontsteking krijgen daar ook wel eens speciale drankjes of capsules van.

hoop dat je er gauw geen last meer van hebt! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het Echt blaasonsteking is gaat dat niet na 2 dagen weg. Dus Ik denk dat het miss gewoon irritatie is? Ik Heb heel vaak blaasontsteking en Ik krijg ook heel erg pijn in me Nieren, Dan moet Ik ook altijd aan de antibiotica Anders Kan je nierbekontsteking krijgen. Maar Ik zou miss ff testwn op soa's en vaginale infecties. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meid,

Wat vervelend, zeg! Toen ik net met mn man verkering kreeg :), had ik er ook zo'n last van. Dat ging na een maandje ofzo wel over.

Ik denk dat je nu niet meer kan doen dan een pijnstiller en flink drinken! Die keren dat ik het had, kreeg ik een antibiotica-kuurtje maar om dat nou telkens te slikken of veel cranberry's eten/ cranberrysap, goed plassen na de sex en anders misschien toch ff naar de huisarts?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden

Een beetje een gekke vraag van mij maar wat kun je doen tegen een blaasontsteking?

Ik merk wanneer ik bij vriendjelief blijf slapen en in de ochtend ja mm gesekst heb hihi dat ik dan bijna elke keer in de avond blaasontsteking heb :blush:

Ik heb dit echt alleen als ik bij hem slaap en gemiddeld komen we dan zo 2 uur smiddags het bed uitrollen :P en hup s avonds krijg ik het weer.....

Iemand tips om het te voorkomen of te laten weg gaan? Word er helemaal gek van :(

Hey Marisjuh! Ik had daar vroeger ook altijd veel last van... gewoon naar toilet gaan vóór en zeker na de seks ;) heeft dat voor mij volledig opgelost. En heel veel water drinken sowieso maar met een toiletbezoek kom je zeker al een heel eind verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

en misschien even een testje bij de huisarts?? misschien heb je last van een infectie oid wat steeds terugkomt of gevoelig is na sex?? zou gewoon even een kweekje laten maken en voor zekerheid een soa test, dan weet je iig 100% zeker dat het daar niet aan ligt. en verder idd plassen na de sex! ( en indien van toepassing *bloos* niet van anale bevrediging over naar gewone sex zonder wassen..)

wou het toch maar even melden :D

en misschien een keer een vaginale spoeling kan ook helpen als je snel geirriteerd bent..

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha bedanky lieverds!! even voor de duidelijkheid het is geen soa of andere ziekte hihi. ben nu 4 jaar samen en heb het. het laatste jaar heel veel.. maargeen seks hihi nee :D

ik denk dat ik vooral na de seks echt even naar de wc moet gaan... soms doe ik dit niet en pas zeker een uur later doe ik het wel.. dan keijg ik dit dus :(

Hik heb dit ook echt alleen in de ochtend en wanneer ik plas. is het heel weinig en pijn trekt door naar mn blaas auwie... mn moeder denkt dat het nooithelemaal door Et...

Bedankt voor jullie advies! plassen na seks en nu heeeel veel drinken hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh en nog een tip

Wij hadden vroeger een waaier boven het bed en als die aan stond kreeg ik er ok altijd blaasontsteking van.

noemde het altijd ene verkouden doos lol!

Ik moet na de seks ook altijd plassen of de boel uit spoelen want ik ben heel gevoelig voor een schimmelinfectie(tijdens de zwangerschappen gekomen en nooit meer vanaf gekomen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een ervaringsexpert !! ik heb al blaasontstekingen idd vanaf het moment dat ik sex had..

in de loop der jaren probeer je eens wat en dit zijn mijn bevindingen!!

Tip :: na sex meteen proberen te plassen, zo spoel je in ieder geval wat bacterien weg!!

Tip: eet of drink geen ZOET gerelateerde producten, jouw zuurgraad in de blaas en urinewegen moet hoog blijven, eet geen chocola of andere hele zoete dingen zoals bv gebak.

Als je de blaasonsteking al hebt, begin meteen zoveel mogelijk te drinken, als het kan bv Cranberrysap van Ocean, te koop in albert heijn, of vers sinaasappelsap of , nog beter kiwisap!

kies liever voor karnemelk dan bv gewone melk!!

Vermijd zoet en probeer veel vitamine c te nemen, dit kan ook met supplementen.

Ik ben in de loop der jaren langzaamaan van de zoete producten afgestapt en ik moet zeggen het is een verbetering van minstens 80 %.

Ik hoop dat het jou ook zal helpen !!

succes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik heb PRECIES hetzelfde!! Afgelopen weekend nog.... Als ik niet plas na het sexen heb ik een paar dagen een zeer gevoel met het plassen.

Na het sexen plassen zorgt bij mij dat ik geen blaasontsteking heb.

Verder sluit ik me geheel aan bij de tips die hierboven beschreven zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gwn 'furadantine MC 100 mg ' voorgeschreven gekregen van de blaasdokter en na anderhalf week had ik geen last meer... tis echt goe, miss da je da moet late voorschrijven? Ik had 2 weke voor mijn operatie zware blaasontsteking, en mbv deze antibiotica heb k het nimer :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.