Ga naar inhoud

Help sporten voelt raar


LadyyJ-

Aanbevolen berichten

Hoi dames ik ben 7 weken po. Mijn pc zei dat in na 6 weken gewoon weer kan sporten, ik doe namelijk aan Paaldansen nogal heavy dus. Maar pc zei na 6 weken kan het gwn rustig beginnen. Ik ben vandaag begonnen maar kom niet ver. Elke keer als ik kracht op mijn borst zet voelt het raar. Ook als Ik sandman voelt het heel raar Wat moet Ik doen?

Groetjes lady j

Link naar reactie
Delen op andere sites

He,

Heb je je prothese onder of op de borstspier?

Ik zou er in ieder geval wel voorzichtig mee zijn, maar heb zelf ook nog geen ervaring.

Je bent pas na een jaar helemaal hersteld zeggen ze he? En na drie maandjes zit alles een beetje op zijn plekje.

Misschien zou je fitness eens kunnen vragen? Die is sportinstructrice.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me na 10 weken ook eens willen optrekken aan een paal : auw !

Ik heb mijn protheses dual plane en eigelijk voelde ik pas 'niks' meer na een maand of 4 ...

Het is wel zo dat je borstspier pas na héél lange tijd genezen is (helemaal pijnvrij was ik pas na 10 mnd)en die protesteert dus bij elke krachtige beweging > wat je bij paaldansen nodig hebt lijkt me (kracht in de armen , die de borstspier dus belasten).

Ik denk dat je best verder 'traint' en rustig opbouwd . Je zal dat zelf moeten aanvoelen . Je protheses zijn normaal toch al grotendeels ingedaald en inkapselen moet ook achter de rug zijn .

Kwaad kan het niet , zal wel wat pijn doen . Niks forceren zou ik zeggen ...

Heb je tegen de chirurg gezegt wat je hobby/beroep is ? Lijkt mij dan toch dat een plaatsing OP de spier het beste is/was . Natuurlijk , met 400+cc (dacht ik ergens gelezen te hebben) is het mss beter op deels of helemaal achter te plaatsen om latere verzakking te voorkomen ?

Enfin , ben geen chirurg en die weten dat natuurlijk het beste ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.