ellie2 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 hoi meiden,Ik ben 4 dgn PO en mn lichaam is van top tot teen opgezwollen, ik heb hier bij paar meiden gelezen dat ze na de operatie een opgezette buik aan hebben overgehouden maar bij mij is het mn hele lichaam en het zakt niet af!! En ik heb gehoord dat het blijvend kan zijn ?? Heeft iemand hier eventueel hetzelfde meegemaakt zoja wat kun je eraan doen? Alvast bedankt...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papaya Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 ik drink veel brandnetelthee of vochtafdrijvende thee...het helpt wel hoor...succes x x x Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellie2 Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 Papaya bedankt voor je reactie,ik zal het proberen maar ben bang dat alleen thee niet tegen mijn gigantisch opgezwollen lichaam opkan ( maar ik ga het proberen Thanx!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 hoi ik voel me ook opgezwollen hoor, ben bijna 4 weken po en heb het idee dat het nu wel minder word!!beterschap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chimpie Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Hee!Bij mij was t idd alleen me buik! de rest nie! Jeetje wat erg Miss zou je toch ff nar je kliniek moeten bellen of dit normaal is? je hele lichaam je zou zeggen waar komt t vandaan hèsucces!!xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Het is normaal dat je vocht vast houd maar zo erg als bij jou dan zou ik even de kliniek of huisarts bellen. Zij weten wel wat je t beste kan of moet doen.Sterkte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roosje2011 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 hoi meiden,Ik ben 4 dgn PO en mn lichaam is van top tot teen opgezwollen, ik heb hier bij paar meiden gelezen dat ze na de operatie een opgezette buik aan hebben overgehouden maar bij mij is het mn hele lichaam en het zakt niet af!! En ik heb gehoord dat het blijvend kan zijn ?? Heeft iemand hier eventueel hetzelfde meegemaakt zoja wat kun je eraan doen? Alvast bedankt......Hee Ellie,Vreselijk dat je helemaal bent opgezwollen, ikzelf ben nu 3 wkn en 3 dgn PO en ben vanaf dag 1 al flink opgeblazen geweest op mijn borsten borstbeen en buik. zelfs nu nog op borstbeen en buik die is zo bol dat ik mij afvraag waar mijn buikspieren heen zijn gegaan. Maar als je hele lijf opzwelt is er meer aan de hand.. Ik ben er niet van overtuigd dat het nooit meer weggaat, zwelling zal altijd verdwijnen, je lichaam moet alleen veel verwerken nu. en de zwaarte kracht werkt ook niet mee natuurlijk. maar dat het verdwijnt is echt wel waar. Hoop dat je het even de tijd gunt, en vertrouwenen zult hebben in je eigen lichaam. probeer ook even een korte wandeling te maken overdag en help zo je lichaam met het opruimen van de afvalstoffen en ook het vocht. gebruik geen zout ed.Wellicht dat je iets hebt aan de info.Liefs Zonnetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellie2 Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 Bedankt meiden, denk ook dat ik morgen toch mn huisarts ga bellen, kan idd zekere voor t onzekere nemen....wat je als vrouw ook allemaaal moet doorstaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Normaal ! Bij mij zat het zelfs op mijn rug Pas na de derde week is dat bij mij beginnen te zakken . Veel water drinken (liefst dat natuurlijk) of koffie (vochtafdrijvend) helpt ook . Ik was zo opgezwollen dat mijn vel tussen mijn borsten wel 2cm van mijn ribben stond en mijn borstomtrek (onderaan) was zelfs 7 cm toegenomen . Komt in orde , geduld ! Werkt bij iedereen anders uit maar weggaan doet dat wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChanJoep Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Koffie is tocg niet vochtafdrijvend? Koffie houd vocht vast.. Gewoon water drinken dat is het beste.. En morgen gewoon even je huisarts bellen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Ik heb/had het ook. Ik weet niet of het zo erg is als bij jou...maar mijn voeten en handen zaten vol (slippertjes & ringen kon ik niet aan) mijn borsten, onder mijn oksels enz..mijn nek was zo opgezwollen dat slikken pijnlijk was, mijn hoofd leek 'hoogzwanger' Na 5 dgn werd het minder... ik had dit vanaf de 1e dag po. Ben nu 8 dgn po en gaat stukken beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellie2 Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 Puhh....ben opgelucht bedankt dat jullie je ervaringen met mij wilden delen.... THANX!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Ik had dat ook. Ik woog gewoon 5 kilo zwaarder van het vocht! Na een dag of 10 werd het minder bij mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.