Jump to content

afstand tussen tepels

Imke

Recommended Posts

hoi meiden,

bij mij lijkt het alsof de tepels elkaar haten..ze kijken elkaar totaal niet aan zeg maar...

Wat is de afstand bij jullie tussen de tepels? Is dat veranderd na de borstvergroting?

ben benieuwd! groetjes, Imke

Hey Imke,

Ik heb dat ook altijd een beetje gehad, sinds mijn borstvergroting lijkt het wel minder.

Heb het even opgemeten en bij mij zit er 17.5 cm tussen :P heb een omtrek van 69 cm onder en 85 boven.

Ben benieuwd naar de anderen :P

Groetjes

staan je tepels ook naar buiten gericht? of heb je gewoon geen spleetje omdat je hele borsten wat verder van elkaar staan? Bij mij is t beide maar vooral de tepels die naar de buitenkant "kijken"..

Ik snap wat je bedoelt, en vind het persoonlijk ook niet zo mooi.

Ik zie eigenlijk altijd dat er na een operatie weinig veranderd, als ze voorheen al naar links en rechts kijken, dan is het vaak na een bv net zo.

Bij mij staan ze allebei precies in het midden en kijken ook recht vooruit (borstlift gehad :125: )maar voor de lift stonden ze ook in het midden.

Afstand 22 cm, mijn onderomvang is momenteel 82 cm.

owwww hooo was mn bovenomvang vergeten ;)

dus even opnieuw :

Onder 82 cm

boven 117,5 cm

tepelafstand 22 cm

Denk dat je niets hebt aan al die afmetingen, bij iedereen is het compleet anders :blink:

staan je tepels ook naar buiten gericht? of heb je gewoon geen spleetje omdat je hele borsten wat verder van elkaar staan? Bij mij is t beide maar vooral de tepels die naar de buitenkant "kijken"..

Heb geen spleetje tussen mijn borsten nee, en m'n tepels zijn niet echt naar buiten gericht maar zitten ook weer niet in het midden, zegmaar :P

Maar als je eigen borsten zo zijn, dan zal dat niet (veel) veranderen door een borstvergroting. Het blijft je eigen borst, maar dan vergroot

Bij mijn staan mijn borsten na de bv ook iets of wat meer uitelkaar. Tepels zitten nog wel op dezelfde plaats maar heb alleen geen mooi spleetje tussen mijn borsten. Volgens mij komt dat omdat de protheses onder de spier zijn geplaatst. En ja Parkiet een bv vergroot je eigen borsten. Tenminste dat zei mijn pc dan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.