Ga naar inhoud

Fitness : 1 september 2011 : Dr. v/d Pot : Rode Kruis Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Gisteren vrijdag thuisgekomen uit ziekenhuis nadat ik mijn wissel kreeg mijn arts dr wouter vd pot ( Rode Kruis Ziekenhuis en kliniek Bloemingdael) heeft mooi herstel werk verricht k kreeg zelfs de foto's te zien van de OK waar een foto is gemaakt van beide protheses.. Bijna geen pijn gehad en wissel is toch anders omdat de rek er al inzit zei de arts. Ik ben wel wat beurs natuurlijk en verkouden en ongesteld na de operatie maar dat hadi k vorig jaar ook heel gek mijn lichaam reageert zo heftig op de narcose. Ik ga nu maar beginnen met mijn pro biotica kuurtje dit helpt om de darmflora snel te herstellen na een operatie is dat wel belangrijk al die medicijnen uit je lichaam te krijgen..morfine narcose middel is toch slecht voor je haar en huid.. en pro biotica helpt hierbij.

MIJn oude implantaten die scheef zaten zijn eruit gehaald en er is ruimte gemaakt in de buitenpocket voor het nieuwe grotere en bredere implantaat. Ik ben al een jaar zo zenuwachtig geweest of t allemaal goed zou komen voelde me gewoon mismaakt met mijn borsten.. gelukkig was de arts het eens met mijn wissel en werd dit verzekeringswerk... Ik heb nu 550 cc erin het lijkt nu enorm maar de zwellign moet nog zakken ik zie nu al dat ze prachtig worden ben echt DOLGELUKKIG KAN WEL JANKEN... ik laat snel als ik me wat beter voel foto's maken zodat jullie het kunnen zien maar ik voel me eindelijk op en top vrouw.

liefs fitness

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey fitness

super leuk dat je wissel goed is verlopen...ik ben heel blij voor je..na x aantal weken kun je lekker genieten van je nieuwe :1big_boobs:

ik ben nu zelf ook gelukkig, mijn held, Plovier, heeft me ne beetje gerustgesteld haha :rolleyes:

kan ik probiotica na 2weken PO gebruiken? Ik heb zoveel haaruitval dat niet normaal is...en kdenk dat dit door de narcose komt?

DOEIDOEI X X X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fitness,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten meid!!! :64: Fijn te lezen dat je al zo happy bent! Wens je een voorspoedig herstel!

Heb je titel een beetje aangepast, mocht er iets niet kloppen dan laat je het maar effe weten! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey fitness

super leuk dat je wissel goed is verlopen...ik ben heel blij voor je..na x aantal weken kun je lekker genieten van je nieuwe :1big_boobs:

ik ben nu zelf ook gelukkig, mijn held, Plovier, heeft me ne beetje gerustgesteld haha :rolleyes:

kan ik probiotica na 2weken PO gebruiken? Ik heb zoveel haaruitval dat niet normaal is...en kdenk dat dit door de narcose komt?

DOEIDOEI X X X

Hai meissie je mag de pro biotica gelijk na je operatie beginnen hoor en haal ff vitamine e capsules ( voor wondgenezing) en vitamine B complex mega sorb ( merk solgar) die zijn geweldig voor je haaruitval te stoppen.. en nieuwe haren te stimuleren... troep hoor die narcose sterkte ermee xxx nance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat heerlijk voor je, dat je weer mooie borsten heb.

En ga maar lekker ff janken hoor, dat hoort erbij en lucht lekker op.

Al die spanning ff eruit gooien.

nou heb ik gisteren gedaan hoor gejankt hahaha t was idd ff zwaar allemaal de spanning enzo maar kan eindelijk weer trotszijn op mijn borsten was gewoon mismaakt pff nu blij zo blij :1big_boobs: :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Fitness,

Ik las dat je ook personal trainer bent en ook een sport typje ..., ik ook dus vandaar even een bericht, fijn voor je dat je nu zo blij bent met je boobs, ik krijg 19dec lift+implantaten en bwc, dus dat gaat pittig worden vooral zes weken niet kunnen sporten ha ha ...komt goed, hoe zit dat met jou hoelang heb jij vrij genomen?, de clienten willen natuurlijk niet te lang zonder hun personal trainer??? Of heb jij iemand die jou functie overneeemt bij jou afwezigheid?

Vind het forum zo leuk al die verhalen, elke dag snel even kijken, nu weer leren doe de NASM over 2 weken examen dus ik ga weer verder'

Fijn weekend en geniet van je mooie borrsten....

Herfstgroet sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.