Ga naar inhoud

Booty : 16 juni 09 : Mediconsult : Haarlem


Gast booty

Aanbevolen berichten

lekker hoor kan niet wachten!!

ga zo weer een poging doen ben echt moe nu.

slaap nu met 3 kussens lig al aardig plat hoor, kan zelf nog niet echt omhoog komen na een paar uur, dan gaat het echt zeer doen, zolang ik zit heb ik weinig last

maar als ik even gelegen heb komt de pijn pfff. nog even gedult hebben dan kan ik alles weer, na hoe lang mag je bijvoorbeeld weer afwassen en stoffen??

stofzuige mag niet dat weet ik..

nou trusten allemaal

veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast anomiepje

Hey hoi,

Ik had een aantal weekjes terug ook een topic geplaatst omdat ik me afvroeg wanneer ik weer op mijn buik kon slapen.

Ik lig sinds 1 weekje ongeveer alweer op mijn buik. Dat is +-5 of 6 weken PO. Wel met een kussen net boven mn borsten.

Dus het kan sneller gaan dan je zelf denkt!

Waar blijft iedereen trouwens op de chat? Is altijd gezellig.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moppie!!

Kwam ook bij jou ff kijken, hoe het is met je!! ;) Was net al ff bij Roxy langsgesjeesd haha!

Gaat het slapen al wat beter inmiddels?? Zakken ze al mooi bij je?? Heb je nog pijn?? Draag je je band nog?

Ik ben gisteren voor het eerst weer gaan feesten!! :101: Ging hartstikke goed, heb me helemaal uit mn naad gedanst whahaha! Paar uurtjes geslapen en nu nog steeds nergens last van!

Morgen wel weer werken bleghhh ;) Wel aangepast werk ga ik doen, want mn eigen werk is echt nog te zwaar! Wel tof, dat ze dat voor me geregeld hebben ;)

Liefs, Trici xxx :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy mop!!

ik ben gister ook voor t eerst uitgeweest.

me armpjes laag gehouden natuurlijk!! hihi

heb nu ook niet meer last dan normaal gelukkig..

ze zakken al goed hoor loopt gelijk op, draag me band zoieso elke nacht, en vaak overdag, alleen niet als ik de deur uitga

staat zo raar !

morgen gaan de hechtingen eruit ben benieuwd hoe het eruit ziet.

ik ga nu ff uitwaaien op de scooter, ga proberen of t lukt scooter rijden, is gelukkig een kleintje dus valt mee..

nou wijffie met jou ook alles goed voor de rest?

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Booty,

Binnenkort heb ik ook een consult bij Mediconsult in Haarlem.. Is deze kliniek aan te bevelen? Zijn je borsten mooi geworden? Las net dat ze nog hard waren? Is dat bijgetrokken? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Booty.

Ik les over je slecht slapen. ik moet erlijk zeggen dat ik nu nog op mij rug slap en af en toe op mij zij. ik moet niet aan denken aan op mijn buik te gaan slapen. ik heb nog steeds een raar gevoel aan de bovenkant van mij borsten als ik plaat op mij bed ligt. misschien zit gewon tussen mij oren :4: maar lekker slapen zoals voor de bv heb ik nog niet. en ik ben nu 6 weken po. dus geduld meis.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi meiden!!

het gaat supergoed met me heb nu al 2 dagen een gewone bh aan en snachts nog wel de sportbh.

ze zijn al veel minderhard en worden met de dag zachter. ken ook weer op me zij slapen.

heb nu lekker 3 weken vakantie en ga vrijdag naar turkije.

heb er zo zin in!!

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

hoihoi,

zo ben een tijdje weggeweest maar dacht laat ik weer even wat neerzetten :blush:

het is vandaag precies 6maanden geleden dat ik me bv had!

wat is de tijd omgevlogen zeg..

de ergste pijn had ik de eertse week daarna werd het alleen maar minder, de na controles waren ook allemaal prima.

vind het alleen erg lastig soms met slapen zit het nog erg in de weg hihi.

maar heb nooit een moment spijt gehad, ben zo blij dat ik het gedaan heb, zou het iedereen aanraden!!

nou succes allemaal en alvast hele fijne feestdagen

veel liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.