Ga naar inhoud

Booty : 16 juni 09 : Mediconsult : Haarlem


Gast booty

Aanbevolen berichten

dank je!!!

hoop dat het slapen word,

ga kapot van de zenuwen!!

niet normaal dit haha pfff

om gek van te worden he..

nou ja morgen om deze tijd is de stres wel weg hihihi.

bedankt voor alle lieve reacties

veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey wijfie!!

Mijn eerste controle zit er al weer op!! Voor je het weet, ben jij ook al zo ver ;)

Voor nu kom ik je héééél veel succes wensen!!

Zal aan je denken morgen, meis!!

Liefs, Trici! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel wijffie.

zodra ik ken laat ik wat horen!!

ga nu me mandje opzoeken en proberen wat te slapen hihi

veel liefs

en was alles goed op je controle??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hye hye,

ik ben weer thuis!

bij mij is alles heel erg goed gegaan.

wel heel naar geweest van de narcose!

maar ben zoooooo blij..... ze zijn zo mooi geworden!

en super natuurlijk, je zou echt niet zeggen dat er iets in zit!

ik maar nu even mijn eigen topic aan met een verslag van de operatie.

groetjes sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Hey Booty!

Je ligt nu nog in je bedje daro. Ik hoop dat alles goed verlopen is! Ik ben erg benieuwd!

Nou, rust lekker uit. Tot morgen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

hoi booty!

hoop voor je dat alles goed is verlopen!

En natuurlijk dat ze mooi zijngeworden!

beterschap komende tjd!

Zet je ook ng foto's in je album?

Ben heel erg benieuwd!

dikke kus Mel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyyy meiden!!

nou hier ff een verslagje van mij..

ging gister om half 1 naar de kliniek toe, me vriendin was er al roxy die was voor mij aan de beurt.

ik moest even met mijn moeder in de wachtkamer wachten, en toen werd ik gehaalt om naar boven te gaan, daar was rox ook al in het bed naast mij!!

toen mocht ik me uitkleden en kreeg een badjas aan,

kreeg een rustgevend pilletje , een zetpil, en een prikje in me buik.

daarna werd het infuus aangebracht.

er was wat vertraging rox werd eerst gehaalt en nu moest ik nog even wachten.

toen zij klaar was werd ik gehaalt door de pc.

moest op een tafel leggen met me armen aan de zijkanten en de pc vroeg of ik al wat rustiger werd en dat ik aan iets leuks moest denken, voordat ik dat kon doen was ik al weg, en werd huilend wakker in me bedje, waar ben ik zei ik een paar x hihi was beetje in de war.

ik lag in me voorverwarmde bedje en schreeuwde meteen dat ik pijn had dus kreeg meteen medicijnen.

op gegeven moment moest ik plassen dus wilde op de rand van het bed zitten, en ja hoor daar ging ik OUT

iki werd wakker gemaakt en dacht dat ik allemaal monstertjes zag dansen, heel raar!!!

ben zo half uurtje plat op me rug blijven liggen en bven toen iets omhoog gegaan.

daarna kreeg ik lekker warm eten want had ook erge honger dus had alles netjes op. toen weer poging om naar de wc te gaan en dat ging goed.

savonds kregen we ons mannetje op bezoek, en we wilden ook graag naar huis dus de verpleegster zei als jullie om 9uur geen vocht meer verliezen gaan de drains eruit.

en dat is ook gebeurd, van de drains voelde ik bijna niets!! terwijl ik daar zo bang voor was. het infuus vond ik vervelender.

nou vanacht met 4 kussens in me rug proberen te gaan slapen maar dat is niet echt gelukt, vandaag weer een paar pogingen gedaan, maar ik kom maar niet in slaap.

hoop dat ik vanavond beter slaap. heb nu een sportbh aan en een band van boven zitten!

ze zien er erg groot uit, dat beloofd wat!!

ik ga nu ff lekker wat eten..

veel liefs booty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, leuk, leuk! Voor mij is het nuj alweer 2 maanden geleden. Ben bijna jaloers! hahahaha.... hoort eigenlijk andersom te zijn... :blush: Anyways, et is ontroerend te lezen. Ik ben benieuwd hoe je verloop gaat.

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

wat leuk om dit te lezen, en wat rot dat je niet geslapen hebt!

en wat fijn dat de drains geen pijn deden, en dat je zomaar naar huis toe mocht!

hoe vind je het aanvoelen??

ik vind het wel heel raar, en je voelt wel echt dat er iets in zit!

heb jij dat ook??

ik hoop echt dat ze zo blijven want ze zijn zo mooi nu!

en die van jou??? welke cup heb je nu??? denk je??

hoop snel van je te horen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

het was inderdaad fijn dat ik naar huis mocht, dat wilde ik graag.

ze voelen keihard aan echt raar en bloedheet zijn ze, en heb een paarse tepel hihi zal wel wegtrekken.

ze staan nu recht overeind en puntig, zo hoop ik niet dat ze blijven haha, zal wel veranderen nog.

het ziet er uit als een grote c denk ik maar ken er nog weinig over zeggen.

ze steken wel erg hoor, hoop dat ik zo wat kan slapen.

ga me best doen!!

veel liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben zo blij !!!

ondanks de pijn hihi

als ik naar me neiuwe boobies kijk ben ik weer blij,

moet wel erg wennen aan t voormaat, ik loop ok helemaal krom alsof ik iets heel zwaars meedraag haha

vanacht weer slecht geslapen ging om half 6 maar verder op de bank..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meisje,

ja ik hoef niet echt te wennen aan het formaat, aangezien ik altijd al flinke heb gehad!

ik voel me weer helemaal als toen ik 16 waas hihihih.

bij mij zijn ze nu al heel soepel, en helemaal niet hard of puntig!

misschien omdat ze bij mij op de spier geplaats zijn.??

heb wel goed geslapen, alleen krijg wel pijn in mn nek!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij zijn ze ook voor de spier gedaan.

maar dat komt misshcien omdat ik een klein maatje had en jij had misshcien genoeg vel en rek.

want bij me vriendin is het net zo we hebben op dit moment dezelfde boobies haha echt grappig.

ze zijn ook erg warm..

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Booty,

Zo herkenbaar dat je niet kan slapen en dat je het probeert met 4 dikke kussens in je rug en een poging op de bank.

Ik had dat ook de eerste twee/drie nachten. Het verbaasde mij wel hoe snel je hersteld.

Doe lekker rustig aan en pak goed je rust!

Wat zijn de zusters bij MediConsult een schatten he!

Ik vond het zo fijn om daar te overnachten.

Sterkte met je herstel, voor je het weet ben je weer de oude.

Liefs!

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik doe heel rustig aan ging vandaag van me bed naar de bank en andersom hihi.

net even stukje gelopen, loop nog steeds krom, en het lijkt wel of me boobies elke dag een stukje groter zijn. heel vreemd

kan dit??

hoop vanacht echt beter te slapen misshcien met minder kussens in me rug en wat platter, dat zittend slapen is ook geen succes..

maar ben er erg gelukkig mee!! ze zijn verder ook helemaal nog niet blauw ofzo. ze zijn alleen keihard.

ben net weer lekker gewassen door me vriend voel je je ook weer lekker fris.

heb die band nog wel boven me borsten aan. dat vindi k wel een fijn idee. alleen met slapen gaat ie af.

dat snijd lekker onder je armen dan..

dikke kus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Booty,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :D

Gaaf he om eindelijk eens echte borsten te hebben?

Bij mij leken ze ook elke dag groter te worden, door het oprekken van mijn huid, dat

zie je bij mij ook heel goed op de foto's. Ik ben echt een cup gegroeid in de eerste paar

weken. Heb jij ook foto's gemaakt?

Succes met je herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Booty,

Het kan best zijn dat je zwellingen hebt, dat had ik ook.

Ik zag per dag mijn borsten zachter en mooier worden, maar je moet echt geduld hebben.

Liefs!

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nacht 3 zit erop, weer zo vreselijke nacht.

viel rond 11uur is een x in slaap, en werd kwart over 3 wakker met steken, toen heeft me vriend me 2 pijnstillers gegeven.

ben ik op de bank gaan liggen daar lukte het slapen ook niet meer, toen weer naar me bed ben ik om half 6 nog even in slaap gevallen en kom nu net me bedje uit.

de pijn is echt t ergst als je wakker word. ik vind t een nachtmerrie om me bed in te gaan, ook omdat ik nog geen 1 nacht goed geslapen heb..

nou gedult moet ik zeker hebben, komt allemaal wel goed!!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de eerste nachten slaappillen gevraagd en ik heb ze toen twee/drie avonden geslikt, ik weet het niet meer.

Je zal echt zien dat het steeds beter gaat, de eerste twee/drie nachten moest ik soms even rechtop zitten, werd gek van het drukkend gevoel..maar geloof me, het komt echt allemaal goed, geduld!

Sterkte ermee meis!

Liefs!

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoiii

nou vanacht weer niet goed geslapen, heb nog geen een nacht goed geslapen word elke dag rond 3uur wakker.

heb wel 1 geluk wnat ben helemaal nie blauw!! dat valt me echt weer mee..

ik begin al helemaal aan me boobs te wennen, alsof het altijd zo was hihi

veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor je het weet kun je lekker op je rug slapen met steeds minder kussens in je rug, dan ga je langzaam aan plat liggen.

Na een paar weken kun je heerlijk op je zij liggen en voor je het weet lig je weer heerlijk op je buik te slapen.

Ik slaap nu na 7 weken ook weer heerlijk op mijn buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.