Ga naar inhoud

angelize : 26 september 2011 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ook ik ga de stap zetten. Vanaf mijn 18e kijk ik al droevig over een AA cup de wereld in, borst loopt zo ongeveer loodrecht naar beneden en heb nog ingetrokken tepels ook. Altijd gecamoufleerd met enorme bh's, die ik bij het vrijen maar aanhield, (anders zou hij zich rotschrikken) .. kipfilets in een blote feestjurk die halverwege de avond over mijn buik naar beneden glibberden...toen ik kinderen kreeg bleek dat ik ook te kleine melkkliertjes had, zelfs met zo'n koeienmachine kwamen er maar een paar druppels melk, broodmagere baby dus met blauw mondje van het zuigen..kortom, gedoe! Jarenlang was ik zo streng voor mezelf, ik vond dat ik er maar mee moest leren leven, in een gezond lichaam snijd je toch niet?

Maar nu ga ik toch voor mezelf kiezen! Ik word bijna vijftig, en eindelijk gun ik het mezelf. Super om dit forum te ontdekken, waar iedereen zo openhartig is, ik vind jullie allemaal dapper!! Ik wil mijn ervaringen ook graag delen, 20 september is het zover, laten we duimen voor elkaar (als dat niet teveel pijn doet..brr!) groet Angelize

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Angelize,

Wat dapper dat je nu de stap durft te zetten! Jammer voor jou dat je het niet eerder gedaan hebt, want je zal er zo van gaan genieten. Maar gelukkig is het 20 september zo ver :2:

Mijn man had ook zoiets van je laat niet in een gezond lichaam snijden, maar ik was zo ongelukkig met mijn hangborsten :( Ik had voor mijn zwangerschappen altijd een flinke cup en wilde dit terug.

Ik ben nu zo blij dat ik het gedaan heb! Eindelijk sinds 8 jaar hangborsten (4 kids + 4x borstvoeding) kan ik weer mooie lingerie kopen. En doe dit zelfs teveel hihi..... :blush: Maar echt het is zo leuk als alles mooi gevuld is :)

Dit forum is super he! Heb ik ook heel veel aangehad :)

De pijn is voor iedereen verschillend, de één heeft veel last en de ander weer niet. Zelf vond ik het 100% meevallen, met pijnstilling is het prima te doen.

Weet je al hoeveel cc je krijgt en hoe de protheses geplaatst worden?

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Angelize

Welkom!:)

Het verhaal van jou klinkt me bekend in de oren, kben dan ook heel blij dat ik afgelopen maandag mn nieuwe boobs heb gekregen.

Je moet vooral doen waar je je zelf prettig bij voelt! en petje af dat je nu eindelijk de stap gaat zetten! dat is een mooi verjaardagscadeau hihi :D

Weet je al wat voor maat je wilt en welke pc?

Liefs alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI ANGELIZE!!!

wat ontzettend leuk voor je!!

waar ga je het laten doen en door welke arts?

weet je al hoeveel cc??

ik word in Januari 44 en ik heb ze nu bijna 4 weken!!! Dus ik weet wat je bedoelt!! Ik ben superblij voor je hoor, houd je ons op de hoogte?

Ik ben trouwens geholpen door dr De Boer van Mediconsult, en hij heeft van mijn slappe lege hangborstjes echt mooie volle borsten gemaakt, ik ben er superblij mee, en ik hoop

dat het bij jou hetzelfde zal gaan..

heel veel succes en liefs! jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angelize,

Tof!!!

Dat ook jij nu de beslissing neemt om voor een bv te gaan.

Ook ik heb in februari eindelijk de knoop doorgehakt en heb een bv laten doen op mijn 44ste.

En ik moet je zeggen meid,ik heb dikwijls gedacht had ik dit maar eerder laten doen!!!!

Je gaat super content zijn en de pijn die vond ik goed te doen,iets waar je al zolang op wacht

dat is wel wat pijn waart,toch?

Groetjes Cheries :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van je dat je voor je zelf heb gekozen!

Echt meid je voelt je als herboren erna,en het maakt dan niet uit of je 20 of bijna 50 bent!

Succes met je operatie.

Bij wie en hoeveel cc ga je laten plaatsen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag gister een tvprogramma van Gorden over moeders die te oud zijn voor hoe zich kleden/gedragen.. Ik dacht eerst Sjee wat moet jij op je 50e met zulke kleding? Toen ik ging luisteren naar de onderbouwingen van die vrouwen dat ik juist RESPECT! Goed het zag er niet uit, en ik zou me dood schamen met zo'n moeder maar ze deden wel wat ze zelf willen!

jij kiest voor jezelf en dat kan alleen maar heel veel respect verdienen! En het is al bijna dus dat al snel!!

Gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super goed dat je voor jezelf gekozen hebt. Je zult je herboren voelen als je eindelijk je boobs hebt. Het echt jezelf vrouw kunnen voelen is een geweldig gevoel als je je boobs gekregen hebt. Hahahaha maar wel een super mooi sarah cadeau een paar mooie boobs. GEWELDIG!!

Succes met de operatie meid. Komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Angelize,

Wat dapper dat je nu de stap durft te zetten! Jammer voor jou dat je het niet eerder gedaan hebt, want je zal er zo van gaan genieten. Maar gelukkig is het 20 september zo ver :2:

Mijn man had ook zoiets van je laat niet in een gezond lichaam snijden, maar ik was zo ongelukkig met mijn hangborsten :( Ik had voor mijn zwangerschappen altijd een flinke cup en wilde dit terug.

Ik ben nu zo blij dat ik het gedaan heb! Eindelijk sinds 8 jaar hangborsten (4 kids + 4x borstvoeding) kan ik weer mooie lingerie kopen. En doe dit zelfs teveel hihi..... :blush: Maar echt het is zo leuk als alles mooi gevuld is :)

Dit forum is super he! Heb ik ook heel veel aangehad :)

De pijn is voor iedereen verschillend, de één heeft veel last en de ander weer niet. Zelf vond ik het 100% meevallen, met pijnstilling is het prima te doen.

Weet je al hoeveel cc je krijgt en hoe de protheses geplaatst worden?

Groetjes Xanaa

Hoi sorry, ik was in de zenuwen mijn inloggegevens vergeten!! Bedankt voor je reactie, wat fijn dat het je goed bevalt! Ja dit is een superforum, ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoe vrouwen elkaar kunnen snappen, en steunen. Ik heb nog helemaal geen reacties gehad in de zin van wat stom dat je zoiets doet ofzo! Mijn operatie is trouwens verplaatst naar de 26ste, aanstaande maandag dus. zal dit weekend wat voor-foto's er op zetten!.

Groetjes van Angelize

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super goed dat je voor jezelf gekozen hebt. Je zult je herboren voelen als je eindelijk je boobs hebt. Het echt jezelf vrouw kunnen voelen is een geweldig gevoel als je je boobs gekregen hebt. Hahahaha maar wel een super mooi sarah cadeau een paar mooie boobs. GEWELDIG!!

Succes met de operatie meid. Komt helemaal goed.

Hoi dank je wel voor je leuke antwoord!! Mijn operatie is verplaatst naar aanstaande maandag...brrrr..ik vind t spannend, maar niet eng. Zal nog wat foto's er op zetten.

Bedankt voor je steun, inderdaad kan ik me voorstellen dat ik me dan helemaal (sarah)vrouw voel!

Groetjes Angelize

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ik hoop maar dat ik op de juiste plaats in dit forum deze vraag stel, ben er nog niet zo handig in. Aanstaande maandag gaat er bij mij 280 cc in, dr Mooijen in de Veldhuiskliniek (goeie naam heh!) Ik heb een paar vriendinnen standby voor de week daarna, maar ik vraag me af of er iets meer te zeggen is over hoelang de napijn duurt, hoe erg het is, wanneer kun je bijvoorbeeld weer

een kopje thee voor jezelf maken? Of autorijden? Natuurlijk zal dit niet voor iedereen hetzelfde zijn, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Alvast bedankt, en groetjes van Angelize

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Angelize,

wat leuk dat e ook naar de Velthuiskliniek gaat,komen steeds meer meiden daar ,werd een keer tijd zeg,hahaha.

Ik heb zelf dual plane en helaas ben ik eentje die niet staat te juichen erom ,lolol,

heb een dual plane ervaring van...au au au.

maar om even op je vraagjes terug te komen:

Napijn is verschillend per persoon,ene hersteld sneller dan de ander,ligt er ook een beetje aan hoeveel je huid opgerekt gaat/moet worden ivm de CCs. 122.gif

Kopje thee krijg je daar zoveel je wilt,incl beschuitjes. 35.gif

Thuis kon in de eerste dag niet eens me kopje vasthouden,drinken moest met een rietje,zie je t voor je? lol 62.gif25.gif

Autorijden in principe na 6 weken . Bij mij duurde t iets langer vanwege de pijn nog....

Rekken en strekken is uit den boze de eerste 6 wkn.

Dus goede hulp is aan te raden..

Succes en sterkte alvast biggrin.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angelize,

Super dat je dit gaat doen! Zelf ben ik ook 45 en juist goed om je straks weer lekker te voelen in je nieuwe lijf. Heel veel succes voor as. maandag. De dagen ervoor zijn best spannend hé maar moet zeggen dat ik op de dag zelf niet zenuwachtig was (nu 3 weken geleden). Leuk om je te volgen op dit forum.

XxA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat leuk! Ik ben 6 sept. geholpen ook in Hilversum, Velthuis kliniek door dr. Laban.

Ik moet zeggen dat ik ook erg zenuwachtig was van tevoren voor de pijn. Aangezien ik best een groot pijn grens heb, denk ik.

Ik heb ook een dual plane gehad, 240cc.

De eerste 3-4 dagen waren voor mij het aller zwaarst. Ik kon met veel moeite mijn bed uitkomen (dit deed ik door eerst op zij te rollen, of met de buikspieren aanspannen/ benen klemmen aan bed en uitkomen). Echt alle transfer was moeilijk, ook naar de toilet gaan, in de auto zitten na de BV (deur open&dicht kon ik niet, hobbels op en af). Ik moest echt met alles rekening houden, de eerste 3-4 dgn. Ik heb de eerste week alleen maar op de rug geslapen, op de zij ging gewoon echt niet (was ook bang mijn borst te pletten hahaha).

Ik had van dr. laban paracetamol, diclofenac en zelfs oxynorm (soort morfine) tabletten gekregen op recept. Ik nam alles op vaste tijden in, paracetamol 4 dd 1000mg. diclofenac 3dd met maagbeschermer, en 1 keer oxynorm (doe ik echt nooit meer, jemig wat een obstipatie heb ik gehad hahahahahaah :wacko: ). Diclofenac heb ik alleen 3-4 dgn gebruikt. Paracetamol denk ik 4/5 dgn en afgebouwd tot stop.

Maar goed. Het verschilt per persoon, dus sta er open voor en laat het allemaal gebeuren. Ik ben na dag 5 eigenl wel pijnvrij (nam toen ook geen medicijnen meer in). Ik wens je veel succes en denk vooral aan de resultaat: geen vullingen meer in de BH!!! wow

Wel moet ik zeggen dat mijn held mijn lieve vriend is. Mag ook wel na 8 jaar samen zijn :wub: . Hij heeft mij echt goed verzorgd en verwend!

Ik krijg touwens fysiotherapie via de kliniek, jij? Ik vond dit wel prettig. Ik heb echt aan hun regels gehouden. En daardoor is alles best goed gegaan. Je kan ook al je vragen bij hun kwijt (zelfs mailen mag!).

Auto rijden doe ik nu sinds gisteren, zonder enige pijn. Ik heb begrepen dat dit wel kon. Ik heb een formulier met leefregels. Ik kan em wel voor je sturen alvast.

Ik ben fulltime verpleegkundige, dus kijk er tegenop te gaan werken... ik begin maandag!

Tot slot:

Het aller leukste vond ik, dag 6 :een nieuw sport BH kopen in de Livera, maat 70B (kwam van 70A). Volgens de verkoopster moest het echt een 70D zijn!!!! GEWELDIG :153:

Je kan me ook prive mailen als je meer wilt weten.

Oh ja, een kop thee vast houden, dat kon ik al na de BV (kreeg na de operatie een kop thee en bischuit met jam).

Groetjes soesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEy

Het scheelt idd van persoon tot persoon hoe rap alles gaat bij mij is het echt wel rap gegaan...

De eerste 3 a 4 dagen deed zowel alles pijn en kon ik bijna niets. Wat ik wel merkte hoe meer ik probeerde

hoe minder zeer ik had. Lag ik een hele dag in de zetel had ik veel meer pijn. Ik ben dan ook na 1 week en een half terug gaan werken.

Wat eigenlijk super ging na 1 week kon ik terug alles ben zelfs al na 1 week beginnen rijden terug met de auto met in het begin wat tegen trekking maar voor de rest ging het echt super.

En nu verloopt het nog altijd super. Dus zoals je hoort bij de ene gaat het rapper dan bij een ander he. Alvast veel succes he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een dual-plane tje :136:

Ik moet toegeven dat het me achter af is meegevallen! de eerste 3 dagen heb ik wel veel pijn gehad vooral bij het opstaan verschrikkelijk :133: maar de 4de dag was bijna alle pijn weg en na 1 week wilde ik bijna alles weer doen hihi

Auto rijden viel me tegen na 1 maand deed vooral naar 1 terug schakelen pijn maar na een paar maanden was alles weg ^_^

wel heb ik tot heel lang kleine pijntes gehad zeker tot 1 jaar maar ik ben gewoon een lange hersteller :blush:

Kortom het is mij meegevallen en bij een wissel wil ik zeker weer dual-plane (voor gaat helaas niet)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga haast twijfelen aan mijn dual plane plaatsing (met een borstlift erbij)

Ik heb géén last gehad :wacko: Ik heb 3 dgn spierpijn gehad, en reed na 6 dagen auto (nee ik heb geen automaat haha :P )

In principe kon ik alles, behalve een hele strakke spijkerbroek ophijsen...dat ging gewoon niet, en mijn haren borstelen was ook niet helemaal handig.

Maar verder, piece of cake.

Ik snap het echt niet, want was op een megaramp voorbereid. De druk achteraf heb ik wel gevoeld, maar dat was geen pijn :blush:

Ik denk dus dat het pijn moet doen, maar dat bij een hele enkeling het anders loopt :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog zo'n enkeling!

Ik had veel pijn verwacht maar het is me echt ongelooflijk meegevallen.

Mijn pijngrens is niet heel hoog dus dat zegt wel wat..

Ik had natuurlijk wel rugpijn maar echt pijn door m'n dual plane? niet echt

Heb dan ook bijna nooit steekjes, 1x per week misschien :P

Je weet gewoon niet wat je kunt verwachten, de pijn kan tegenvallen maar dus ook ontzettend meevallen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hier nog een dual plane girlie :P..

Ik ben vandaag 6 dagen geleden geopereerd en ik neem geen pijnstillers meer. Ik heb 4 dagen pijnstillers genomen en daarna had ik geen pijn meer. Je voelt het wel trekken (de wonde dan als je rechtkomt uit de zetel of stoel, maar het is gewoon verdraagbaar :).. En ik ben vrijdag geopereerd en zondag zat ik al over men boobs te wrijven omdat ze al heel erg jeukte !

Vanaf dag 2 liep ik al mee met mijn vriendje terwijl hij voor mij thee maakte en ook wel een boterhammetje smeerde. Het is ook gewoon fijn om alle dingen voor je te laten doen, maar na 3 volledige dagen zorg was ik maandag een hele dag alleen zonder de hulp van mijn vriendje, hij heeft wel alles op de keukentafel gezet zodat ik niet omhoog moest of gekke bewegingen maken.

En ook ik heb 2dagen met een rietje moeten drinken omdat het achteruit gaan met je hoofd en je arm opheffen niet goed samengaan hihi.

Morgen ga ik ook proberen een kort ritje te maken met mijn auto, ben eens benieuwd ik laat het je wel weten :P..

Ik ben wel erg veel in beweging geweest omdat dit je herstel zeker bevorderd :).

Ook heeft mijn vriendje mij 2 dagen op het toilet moeten helpen, broek af en broek op en me zelfs helpen zitten en rechtstaan. Daarom hij is zo een schatje :D.

Het zal je 100% meevallen, je bent meestal erg goed voorbereid qua pijn en dan valt het zeker mee :).. De eerste 2 dagen na je operatie zijn heftig maar daarna voel je je prima !!

Succes ermee xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.