Ga naar inhoud

Wanneer BH kopen na BV???


Aanbevolen berichten

Hi dames,

Ik woon in het buitenland. Bij ons zijn zeer weinig tot geen mooie lingeriezaken. Vandaag ben ik in Antwerpen (Inno warenhuis heeft een geweldige lingerieafdeling :rolleyes: ) Na hoeveel weken kun je een mooie BH aanschaffen. Mijn BV is nu 12 dagen geleden. Ik weet dat er nog zwellingen zijn en dat de borsten nog meer gaan hangen / indalen. Maar is het niet dat cupomvang hetzelfde blijft. Of is er wel degelijk een cup of omvangsmaat verschil na 12 weken??

Ik hoor graag snel van jullie!!! :126:

Thanks alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bij mij heb ik 3 wk po een bh gekocht, dat is misschien een beetje snel, want er zou nog zwelling kunnen zitten, maar ik denk het niet hoor, ze zijn al zo keurig ingedaald en het ziet er helemaal niet opgezwollen uit, dat was eerst wel.. ik heb ze op de spier, wat ik heb begrepen krijg je dan de minste zwelling.

Ik heb een heleboel bh's gepast samen met mijn zus in V&D, allerlei soorten en modellen, de helft in C cup en de andere helft in D cup.

De C tjes zaten echt niet lekker en bij veel paste het gewoon niet, de 85D zaten eigenlijk allemaal wel goed, dus ga ik er vanuit dat dat mijn maat is...

Stiekem hoop ik dat ook.

Heb een 80E meegenomen bij honkemoller, daar ben ik ook opgemeten...

Veel plezier alvast met passen en kopen!!!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nu wel wat kopen als ik jou was, straks heb je ze nodig en kun je niet aan leuke bh's komen!

Ik heb ze voor de spier en heb door afnemen vd zwelling 2 cm verloren. Ik merkte 2 wkn PO vooral aan de beugels welke maat goed zou zijn, ik had door de zwelling en doordat m'n borsten vrij hard waren soms 75F nodig, maar dan waren de beugels iets te breed. Daardoor vermoedde ik al dat ik zou uitkomen op 75E, terecht bleek.

Hier was de sale toen ik 2 a 3 wkn PO was, dus ik heb toen ook bh's gekocht. Kan ze nog steeds aan, zitten zelfs mooier. Overigens zaten een hoop 75E 2 wkn PO ook al goed, maar ik zat echt op de grens van een E/F. Nog steeds eigenlijk volgens de tabellen, maar die beugels zijn een goede graagdmeter gebleken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met voor de spier weet je na 3 weken je maat wel maar bij dual-plane of achter zeker tot 6 weken wachten :136:

Ik heb eerst 70E maar die waren te klein na 2 maanden dus huppa 70F hihi maar nu zit ik weer op 70E/F ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie snelle reacties!!

Ik ga ze nu ook nog niet aandoen, pas over 6 weken! Maar ik wil ze nu graag al aanschaffen omdat ik ze straks niet meer kan kopen ;-)

Ik wacht nog één week dan is het 3 weken na operatie, ik hoop dat ik dan de juiste maat kan aanschaffen, mochten de zwellingen nog verder slinken dan hoop ik dat de cup hetzelfde blijft.

70E zit echt perfect.... vindt het eigenlijk best erg groot. 70 D had ik ook heel mooi gevonden. :blush:

Succes ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.