Ga naar inhoud

Freedom8 :12 Januari 2011 : Dr. Oosterom : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Ja, je pakt eigenlijk zo snel het normale leven weer op dat het net is of het nooit gebeurd is.

Ff oude BH's gepast van voor mijn zwangerschap en die passen weer!

Heb ze meteen weg gegooid want die zijn zooooo oud hahahah ik kan gewoon nooit iets weg gooien haha.

Ben mijn huis nu aan het leeg ruimen.....er gebeurd toch iets extra's in het koppie lijkt het wel.

Rechts is nog niet goed ben benieuwd wat de PC er van gaat zeggen, maar ik slaap nu heeeeeerlijk op mijn zij....man wat een feestje!

Gister kreeg ik een hele stevige knuffel van mijn broer en dat deed toch wel mega zeer wow......even vergeten wat er was gebeurd!!

Maar ik ben nog steeds heel blij met mijn 2 cadeautjes......ben mega preuts...maar ik heb het gevoel het aan iedereen te moeten laten zien.....niet dat ik dat doe!

Een vrouw van 41 met zulke mooie boobies :-)

Ik ben groots.....

En hoest nu met jou?

Heb jij ook nog steeds de tijd van je leven?

En de blaren......zijn die al weer wat rustig?

Groetjes Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Grappig, ik ben ook aan het ruimen in m'n huis. Ben nu m'n logeerkamer helemaal leeg aan t halen en dan ga ik er een leuke kamer voor mezelf van maken :)

Maar wat heb je met je rechter borst dan? Is het daar ook nog open, of is het alleen gevoeliger dan links? Wanneer moet je weer op controle?

Met m'n blaren gaat t nog niet heel veel beter, ik blijf steeds maar nieuwe krijgen :( Deze week zou ik eigenlijk kunnen bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek, maar de huisartsenpraktijk is gesloten vanwege de vakantie, dus ik weet nog steeds niets......hopelijk maandag...

Op dit moment heb ik nog 2 grote (en gelukkig nog hele) blaren en 2 kapotte waar al een korst op zit. Het ziet er ook echt niet uit nu met alle rode vlekken van oude blaren, de korsten en de nieuwe blaren haha, dus ik zet t ook maar even niet in m'n album..... Word er nl niet zo gelukkig van als ik ernaar kijk. Maar met kleren aan gaat het prima hoor ;) ik krijg steeds vaker te horen dat ik iets positiefs uitstraal, zal toch wel door m'n nieuwe boobs komen denk ik, want ondanks de blaren ben ik er toch nog steeds superblij mee! En m'n gat is trouwens ook zo goed als dicht :D het is echt nog maar een speldenprikje, want als ik ernaar kijk zie ik t niet eens, maar er komt nog een beetje vocht uit dus daardoor weet ik dat t nog niet dicht is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.