Ga naar inhoud

Freedom8 :12 Januari 2011 : Dr. Oosterom : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

jagoed. alheb ik een beetje last van mijn rechter tiet. is ook helemaal rood. ik denkt bloed want je het is gekomen nadat de drain er uit ging. maar vvor de rest is het prima te doen. wel ff wennen met je armen haha.

wat krijg je een ander lijf zeg! ben helemaal trots! mijn boobs heb ik nog niet goed kunnenzien maar dat komt vandaag. ik ga zo ff douchen. hoest met jou? gaat alles nog goed? en je gaatje? groetjes ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoe voelt het nu?..welke methode hebben ze uiteindelijke gebruikt bij jou? Wat vinden je kids van je nieuwe boezem?

Ik heb je topic verplaatst naar de BVK verslagen omdat je nu allang geopereerd bent natuurlijk... :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :1bouncingboobs:

Waarschijnlijk he je ze nu inmiddels wel gezien. Vreemd he haha.

Weet je ook al hoeveel eraf is gehaald?

Bij mij gaat alles nog steeds hetzelfde, hoewel 1 van mijn blaren inmiddels helemaal weg is :)

En het plekje onder m'n tepel is 'al' 3 dagen dicht, zonder te lekken :D

Doe je wel rustig aan?

Ik weet hoe moeilijk het is, maar het is wel heel belangrijk!

Groetjes Kirsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs:

zo zeggen geniet ervan neem de tijd die je nodig hebt om te herstellen!!

wat voor methode hebben ze bij jou gebruikt..?

liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hAhah na heel vreemd om te zien, ze kijken nog een beetje droevig.maar dat vind ik niet zo gek, zou ik ook doen in de strakke band hahah. ik ben er zelf heel groots op en zo preuts als ik ben, iedereeen mag ze zien. de foto,s komen later. maar er is aan de ene kant 450 en de andere kant 370. ik had ze voor de bvk gewogen en kwam op een totaal van 2Kilo. :-) ze hebben de sleutel netodgedaan op mijn verzoek en dat is goed gegaan. als het niet goed ging zouden ze er als nog de anker van maken. operatie duurde 2 uur allemaal bedankt voor de lieve berichtjes. leuk he, hoe je omgeving er nu op reageert. iedereen is blij voor je. de kamer is een bloemen zee en het is iedere dag fest in huis met bezoekers. min zoon vind het oom wel mooi maar houd het wel een beetje op afstand want ja...... borsten en 14 jaar....hahha. als het gaat helpt hij wel goed hoor haha. nou, me ma is er weer. we gaan ff lekker aan de kofiie. ik zou zeggen, lees jullie laterrrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, eerste week zit er op. Slapen is naatje op je rug,maar mag voor de rest niet klagen. Af en toe wat pijnscheuten maar dan moet ik ook rustig aan doen. Tja wat wil je met zoveel bezoek. Wel erg gezellig;-) het is me al met al wel mee gevallen. Helemaal pijnloos is het niet, maar het is wel Degelijk te doen. Én wat je er voor terug krijgt is zeker de moeite waard meteen tien jaar jonger hahaha. Géén spijt, dat is wel zeker. Ben wel heel erg benieuwd hoe het er uit ziet als de zwelling weg is en de plakkers er af zijn. Volgende week mag ik heen en dan zullen we het zien. Kan bijna niet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je al allemaal geprobeerd hebt met slapen, maar bij mij scheelde het best veel door een kussen onder m'n knieholtes te leggen. En ik heb ook een voedingskussen gekocht, die had ik dan bovenop m'n hoofdkussen en dan lag ik er als het ware een beetje in. En nu ik weer een klein beetje op m'n zij kan liggen, gebruik ik het voedingskussen om de ene helft achter m'n rug te leggen, zodat ik er tegenaan kan leunen en de ander helft omarm ik dan haha.

Echt zo raar, ik was voorheen een echte buikslaper, maar nu lig ik het liefst gewoon op m'n rug, dus ook niet op m'n zij

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja apart hoor, ik kan er nog niet aan wennen. Maar misschien moet ik ius toch maar eens met die kussens gaat toveren. Al kan ik mijn benen niet stil houden en draai ik in de nacht gewoon weer om ;-) gezien dit pijn doet ben ik weer wakker. Maar het gaat steeds een stukje beter. Sliep jij ook altijd in de feutushouding.? Én Horst op je werk? Wéér lekker om heen te gaan of vond je thuis toch ook wel lekker vertoeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat het met die kussens niet werkt voor je

Maar uiteindelijk zal je vast een houding vinden waarbij je wel lekker kan slapen.

Werken gaat alweer prima, het is een prima manier om de dag door te komen.

Het enige nadeel is het vroege opstaan ;)

Dus wat dat betreft had ik nog wel lekker thuis willen blijven, zodat ik fijn uit kon slapen......maar ja als je vervolgens de rest van de dag niets mag/kan doen, ben je daar natuurlijk wel snel klaar mee, dus dan toch maar werken haha

Hoe lang denk jij dat je thuis zal blijven?

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 weken thuis geweest.

Op zich had ik het lichamelijk al wel eerder aangekund, maar ik was zeker de eerste 3 weken heel erg snel moe.

Als ik bijvoorbeeld een uurtje mee was geweest met de boodschappen, moest ik daarna alweer even plat om bij te komen haha.

En toen ik weer ging werken, ben ik begonnen met 4 a 5 uurtjes per dag, maar was dan savonds wel gesloopt.

Maar nu heb ik nergens meer last van. Soms ben ik savonds nog wel wat moeier, maar dan ga ik gewoon wat vroeger naar bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha, ja zie je wel. ik dacht volgende week weer te werk te gaan, of nou ja thuis eigenlijk. voor 4 uurtjes per dag. maar dan wacht ik dat nog ff af. ff kijken hoe het gaat. misschien lukt het en anders nog maar ff niet. het is donderdag pas twee weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hier gaat het lekker hoor. ben al weer een week 100% aan t werk. moet zeggen dat het een beetje gaat trekken tussen mijn schouderbladen. ben altijd zo gewent om krom te zitten dat ik steeds mezelf moet dwingen om recht te gaan zitten. beetje spierpijn dus :-D vorige week waren de halve dagen zwaarder, dus ik boek vooruitgang! jippie. begin ook te merken dat

mijn borsten minden zeuren. heerlijk hoor. vanafmorgen ga ik smeren, want hetwordt wel erg droog hoor haha. wat gaat het snel he. mijn rechter tepel zet wel iedere keer op als min bh uit gaat. best maf eigenlijk toch. ben jij alweer helemaal beter?of heeft de griep je nog in zin macht? gr ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 2 dagen thuis geweest te zijn toch maar weer gaan werken, was m'n bed helemaal zat haha.

Dat van je schouders herken ik wel hoor. In het begin liep ik helemaal in elkaar gedoken om de boel te beschermen, maar door die verkrampte houding kreeg ik wel last van m'n rug. En toen m'n borsten wat normaler aanvoelden ging ik wel rechterop lopen, maar ik betrap mezelf er nog regelmatig op dat ik toch krom loop of zit. Vooral als ik zit heb ik de neiging om lekker in elkaar te duiken.

Het went snel hè om aan het werk te gaan, alsof je nooit bent weggeweest ;)

Ik smeer op het moment helemaal niets. Ik durf er gewoon niks meer op te doen, omdat ik voor m'n gevoel ineens overal allergisch voor ben geworden. Het zal vast niet zo zijn, maar ik laat nu eerst alles maar eens rustig genezen totdat ik helemaal nergens meer gazen nodig heb en dan ga ik het smeren wel een keer uitproberen........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, je littekens kunnen juist lelijk worden als je niet goed tegen de crème kan. Dus niets is volgens mij dan ook altijd beter ja.

Ja, het werken is nu weer dagelijkse kost.

Weten mijn collega's ook.

Heb nu al weer 3 externe afspraken staan voor februari, dus gister even gereden met de auto.

Zit die stomme gordel precies op mijn tepel!

En juist uit die tepel steken een paar hechtingen!

Jasses.....leuk is anders.

Hopelijk gaan die er snel uit want ik wil niet naar mijn huisarts.

had jij dat niet? her en der nog een niet opgeloste hechting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel wat hechtingknoopjes die zich via de littekens naar buiten werkten, maar zodra het enigszins kon, knipte ik het af. Maar ik reed toen nog geen auto, dus daar heb ik geen last van gehad. Kan je niet een dun kussentje tussen de gordel stoppen, of een opgevouwen handdoek ofzo? Dan is de ergste druk er toch vanaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is vervelend maar als dit alles is mag ik toch niet kagen? Ik zat te denken om er niets aan te doen, want als hij langer is zit hij beter op zijn plaats is ie kort gaat het weer zo haken. Ik hoop dat ze er gewoon snel uit gaan.Heeft dat bij jou lang geduurt Kirsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe lang het geduurd heeft, maar wel een paar weken hoor. Volgens mij was t na een week of 4 à 5 dat t laatste knoopje eruit kwam.

Ik heb trouwens toch maar besloten binnenkort langs de huisarts te gaan. Ik heb nu jeuk over heel m'n lijf en weer nieuwe blaren op m'n borst terwijl ik nu helemaal niks anders meer gebruik dan droge gazen......word er echt een beetje gestoord van :( dus ik hoop dat er snel plek is bij m'n huisarts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.