Ga naar inhoud

Verschil in borsten


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb echt even advies nodig van dames die al zoveel borsten hebben gezien en mij dus goed kunnen helpen. Ik heb dus een verschil in mijn borsten zoals jullie kunnen zien hieronder in de foto. Mijn pc wil twee verschillende maten plaatsen en hij wil bij de kleine een high profile en bij de grotere een medium profile plaatsen. Zoals heel veel andere vrouwen doen, als het allemaal dichtbij komt, ga ik dus ook twijfelen of ik dit wel moet doen. Ik krijg echt twee totaal andere protheses en ben bang dat het verschil nog erger gaat worden.

Nu heeft iedereen verschil in zijn borsten en krijgen de meeste gewoon dezelfde aantal cc's geplaatst. Is er iemand die mij advies kan geven of zichzelf in mijn foto herkent en mij kan vertellen wat zij heeft gedaan en hoe het is geworden?

Ik ga 10 september weer op consult dus ik kan het dan nog eens doorspreken en maybe veranderen.

Ik had trouwens in de planning 340cc en 380cc dual plane(van Onselen), maar ga dit ws 10 sept veranderen in 380cc en 420cc. Welke cup zal dat ongeveer worden denken jullie als jullie zo mijn maten zien op de foto?

Nu heb ik 75A, ben 1.83m en weeg 65kg

med_gallery_3478_632_309383.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dit is echt grappig,je hebt de zelfde lengte en gewicht als ik! 136.gif

Ik had een lege c en ben naar een f cupje gegaan met 500CC.

Ik denk dat je ongeveer uitkomt op een E cup dan,maar dat oogt dus als een echte dikke C cup.

Ik denk dat je arts wel weet waar hij over praat,en dat het juist heel mooi gaat worden,ik had ook iets verschil,maar hij vond het bij mij niet nodig dat aan te passen ,omdat dat juist mooi was zo,vond hij,lolol.rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie. Grappig ja dat we dezelfde lengte en gewicht hebben. Ook zo blij met je lengte?? Ik wel hoor

Ik ben zo zenuwachtig dat het verschil nog erger wordt, maar ja moet idd vertrouwen op van Onselen, maar ik word gek van die twijfels, haha.

Ik wilde eerst echt niet groter dan een c en vandaar dat ik eerst minder cc's zou krijgen dan dat ik nu ga kiezen. Door dit forum kwam ik er achter dat als ik een C zou krijgen, dat het er als een B uit zou gaan zien en dat is toch wel kleiner dan ik in mijn hoofd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat mij als eerste opvalt is dat je borstplooi en tepelhoogte niet gelijk zitten. Ik weet niet of je voor de foto recht staat? De ene borst is ook wat breder van vorm, daar zal dan de high profile ingaan, en in de andere de medium om hem wat breder te maken. Je pc zal er vast een goed oog op hebben hoe hij het zo gelijk en mooi mogelijk kan maken, komt goed hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie Ingrid. Eigenlijk moet ik die zin uitprinten en op mn spiegel plakken "Je pc zal er vast een goed oog op hebben hoe hij het zo gelijk en mooi mogelijk kan maken, komt goed hoor!"

Ik sta aan mn schouders te zien wel klein beetje scheef voor de foto, maar wat je schrijft klopt. Ik heb twee totaal andere borsten kijkend naar borstplooi en tepels. Ik hoop echt dat van Onselen weet wat ie doet. haha.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ik ben best blij met me slanke lijf en lengte,iedereen dacht altyd dat ik een model was,alleen op hakken lopen doe ik wel ,maar voel me wel al snel te lang dan,lol.Dus was ik ietsje kleiner,was dat een voordeel,qua hakken dragen.

Ik ben zelf reuze blij met een wat grotere cup nu,valt wel erg op als je al slank en lang bent,maar is ook wel weer heel mooi vind ik. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn tweede consult gehad. Ik ging weer ff de pasprotheses passen en zag direct een groot verschil in grote toen ik twee dezelfde maten pasprothese paste. Toen ff gepast met 75cc verschil en zelfd dat zag er al beter uit dan dezelfde maten. Ik ben dus heel erg gerust gesteld en denk nu zeker de goede keuze te hebben gemaakt. Ik krijg in mn kleine 405cc en in mn grote 360cc.

Krijg ook nog in de een high profile en de ander medium profile. Dokter Kruppa kwam er ook nog even bij en die vertelde mij dat hij het eens was met de keuze van van Onselen om twee verschillende maten te nemen.

Ik ben helemaal blij dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.